Jump to content

Booxter

  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About Booxter

  • Birthday 04/03/1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bialystok

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2004

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Booxter

    FMIC

    Intercooler z Allroad 2.5tdi Alu
  2. Nie. Trzeba zrobić przejściówkę pomiędzy kolektor i turbina
  3. Tak, u mnie ten zestaw jest zainstalowany. Na biegu jałowym, jest mały hałas, doszliśmy do wniosku, że to szumi skrzynia biegów, tak jak tarcza sprzęgła nie tłumi drgania.
  4. docisk sprzęgła 2.8 TDI VW LT tarcza sprzęgła 2.5 TDI V6
  5. nie jest poprawnie skonfigurowane sterowanie turbiny. mapa N75 nie naprawi lag
  6. Nie bardzo dobry tuning. EGR est usunięty. ok SOI nie zmieniony Boost - zmieniony na małym IQ N146 zmieniony przez % Torque lim nie prawidłowy dla edc15v max IQ limit 51mg, masz 53 driver wish też dziwny
  7. Wysokość koła zamachowego 1Z + docisk 2.5TDI V6 (dwu mas) i stok sprzęgło taka sama ? Wiem, że docisk z 1.9 TDI 1z Audi80 wyżej, niż docisk z 2.5 tdi V6
  8. http://audisrs.com/viewtopic.php?t=64156&start=0 http://www.audi-sport.net/xf/threads/1-8t-to-s4-clutch-upgrade-questions.141020/ ???
  9. skąd wziąć odpowiednie karty N75 od turbiny BV43 do silnika 1.9 TDI
  10. zmieniłem długości tylko w Duration injection 01 - ale nic się nie zmieniło. jak przełączania mapy w AVB???
  11. Jaka może być maksymalna długość Duration Injection in AVB ? Chciałbym 165-170 km. teraz 155кm, 342nm czerwony - 1749V 1.32Bar niebieski - BV43 1.55Bar
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy