Skocz do zawartości

Bourne_7

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Bourne_7

  • Urodziny 01.01.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Remek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Hajnówka

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Widzsz,mialem poduchy Topran to walily,Lemy spadly wibracje.Samochod wibruje a czasami jak odpale lub dluzej pojezdze to przestaje wibrowac nawet kierownica wiec to nie bedzie wina podoch bo wibracje bylyby stale.jezeli pominac pompowtryskiwacze to moze byc wina kola pasowego, ono ma tlumik drgan?
  2. Zmienilem pod silnikiem i skrzynia i odboj na lemfordera dwumas tez kompletny luk i lacznik elastyczny tlumika tez.egr tez nowy napinacz paska tez. A czy przy wymianie poduszek trzeba je jakos regulowac?w sam naprawiam pisze ze trzeba prawa lape skrzyni odkrecic
  3. Czy ktos z tych logow moze okreslic czy pompowtryski wprowadzaja mi karoserie i kierownice w wibracje? LOG-01-013-xxx-xxx.CSV LOG-01-018-xxx-xxx.CSV LOG-01-023-xxx-xxx.CSV LOG-01-000-xxx-xxx.CSV LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-004-008-010.CSV LOG-01-007-xxx-xxx.CSV
  4. W grupie 23 to byl ten przedzial od -30do 30?jezeli to bo nie pamietam czy o to chodzi ale miescil sie w tym przedziale.to co moze powodowac wibracje na biegu jalowym?dwumas i poduchy wszystkie zmienione a wibruje i wydaje sie ze silnik twardo chodzi A moze to byc wina ze broki wylecialy bo mialem takie gwaltowny stuk i zaczol wibrowac od tamtej pory
  5. Witam, moje pytanie brzmi czy parametry wskazane na zdjeciu maja wplyw na wibracje karoseri na biegu jalowym i czy przy tych wskazaniach pompowtryskiwacze podlegaja regeneracjii
  6. Witam, mam problem z oświetleniem w Passacie b5 1.9 tdi 115km AJM. Mianowicie oświetlenie bagażnika świeci się non stop, czy jest otwarty czy zamknięty bagażnik.Do tego mam problem z alarmem bo nie mogę zamknąć drzwi z pilota bo zamykają się innym dzwiekiem alarmu i brak domykania szyb.Po chwili zalancza się alarm i wyje kilka sekund i gasnie i tak w kolko.Dioda przy radiu swieci się ciagle a powinna gasnac po zamknieci auta. Co może być powodem tej usterki?Moduł komfortu suchy i nie ma objaw spalenia czy cos w tym stylu
  7. Dwumas mial ruch w dopuszczalnym wymiarze 6mm - - - - - aktualizacja - - - - - Ale byly slady przypalenia
  8. Witam.Podepne sie do tematu.Mam passata b5 1.9tdi 115 ajm.Po wymianie sprzegla(bez dwumasy)po kilku dniach podczas jazdy nagle cos stuknelo i silnik wpadl w drgania.Trzesie cala buda.Na postoju faluja obroty .Poduszki wymienione pod silnikiem na Topran i skrzynia na Lemforder.Odbojnik z przodu na Lemforder.Sprawdzalem pompowtryski to 1 2 i 3 maja okolo -0.25 a 4 0.9 na postoju.Podczas wymiany rozrzadu mechanik mowil ze to moze byc wina pompowtryskow.Egr czyscilem i zadnych zmian.Drgania ustaja przy wyzszych obrotach.Silnik ma moc normalna.Co moze byc przyczyna? - - - - - aktualizacja - - - - - Witam.Podepne sie do tematu.Mam passata b5 1.9tdi 115 ajm rok 2000 przebieg 255 000.Po wymianie sprzegla(bez dwumasy)po kilku dniach podczas jazdy nagle cos stuknelo i silnik wpadl w drgania.Trzesie cala buda.Na postoju faluja obroty .Poduszki wymienione pod silnikiem na Topran i skrzynia na Lemforder.Odbojnik z przodu na Lemforder.Sprawdzalem pompowtryski to 1 2 i 3 maja okolo -0.25 a 4 0.9 na postoju.Podczas wymiany rozrzadu mechanik mowil ze to moze byc wina pompowtryskow.Egr czyscilem i zadnych zmian.Drgania ustaja przy wyzszych obrotach.Silnik ma moc normalna.Co moze byc przyczyna?
  9. u mnie tez 2 wchodzila z oporem przy zimnym silniku wymieniłem wszystkie poduszki i czasami tez jest problem z wbiciem 2.wybierak biegow na końcu drazka jest polaczony do skrzyni gumowym krzyzakiem i ponoc ten krzyzak się rozbija i problem z biegami powstaje
  10. wyczytałem gdzies ze kolo pasowe walu korbowego ma tłumik drgan skretnych.czy to może być przyczyna drgan silnika?za 2900km mam wymiane rozrządu to powiem żeby to sprawdzili i napisze czy cos się zmienilo
  11. wymienile już wszystkie poduszki pod silnikem skrzynia i odboj.silnik już nie drzy przy ruszanie biegi ladnie wchodzą itd.ale drzenie na biegu jalowym pozostalo.wyczytalem ze kolo pasowe walu korbowego ma jakiś tłumik drgan skretnych.jak sprawdzić czy to jest dobre cy zepsute?wibracje wydaje się ze ida od przodu silnika, nie sadze ze to dwumas.Ma ktoś jakiś pomysl?
  12. konwerter masz w automacie a z tego co się orientuje to w manualnej nie ma .mam te same objawy co alex_id.narazie sprawdziłem pompowtryski i poduszki silnika jak wcześniej opisałem.jutro zmienie jeszcze od skrzyni i napisze czy cos to dalo.odboj przedni tez zmienialem
  13. podlanczalem dziś pod kompa żeby sprawdzić pompowtryskiwacze.mechanik ocenil ze sa idealne.wymienie poduszki pod skrzynia bo dzis kupiłem LEMFORDERA i zobaczę czy wibracje ustana.pod silnik wstawiłem poduszki topran mam nadzieje ze nie zrobiłem bledu.a rozrząd mam do wymiany za ok 4000km ale zmienie jak tylko service się zapali i napisze czy wrocilo wszystko do normy ---------- Dodano o 17:35 ---------- Poprzednia wiadomość o 17:31 ---------- a co do dwumasy zeszłego roku w wakacje zmieniałem sprzeglo tj tarcza docisk i lozysko-kolo dwumasowe miało luz w dopuszczalnej granicy wiec nie sadze żeby to było to.zreszta gdyby to było kolo mialbym obiawy po wcisnieciu sprzegla i czułbym wibracje na pedale sprzegla a tego nie mam
  14. auto ma normalne przyspieszenie i normalne spalanie przy jeździe do 100km/h 4.5-4.8.moze to wina tego ze moglby pasek rozrządu przeskoczyć?gdy odpalam auto to slychac od rozrządu dźwięk jakby zużytej rolki tj,szum .po lekkim nagrzaniu silnika szum ustaje.i praca silnika jest normalna.jeszcze jedno czy po zdjęciu dolotu do filtra powietrza (tego co idzie od grilla)powinno być slychac buczenie zasysanego powietrza do filtra?
  15. Witam, mam taki problem silnik ma wzmożone wibracje, jak odkrece korek wlewu oleju to slychac jakby zawory klekotaly, albo nie wiem co.Jak rozpoznać ze auto nie pracuje na ktoryms cylindrze?Dzis zmieniając poduchy silnika zauwazylem drgania tłumika przy plecionce ale nie sadze ze to ona jest padnieta bo nie drzalby caly silnik.Rano podczas odpalania rzucilo silnikiem i zaczo walic jakby poduchę urawlo a była na miejscu.nie wiem co to może być.Wtryski mogą się zawieszać bo maja jakiś syf i dlatego glosno pracuje i rdzy?Ma ktoś jakiś pomysl? ---------- Dodano o 20:37 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:20 ---------- Witam, mam taki problem silnik ma wzmożone wibracje, jak odkrece korek wlewu oleju to slychac jakby zawory klekotaly, albo nie wiem co.Jak rozpoznać ze auto nie pracuje na ktoryms cylindrze?Dzis zmieniając poduchy silnika zauwazylem drgania tłumika przy plecionce ale nie sadze ze to ona jest padnieta bo nie drzalby caly silnik.Rano podczas odpalania rzucilo silnikiem i zaczo walic jakby poduchę urawlo a była na miejscu.nie wiem co to może być.Wtryski mogą się zawieszać bo maja jakiś syf i dlatego glosno pracuje i rdzy?Ma ktoś jakiś pomysl?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności