Skocz do zawartości

sekate

  • Liczba zawartości

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O sekate

  • Urodziny 25.07.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Stegna

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B4 2.0 115KM (ADY)
  • Rok produkcji
    1995
  1. Już to robiłem, 'przeleciałem' wszystkie wiązki, ale jak znajdę czas to je wyjmę i sprawdzę niepodłączone na spokojnie.
  2. Szybko przed pracą sprawdziłem tym razem dobry czujnik, jest ok. Pozycja 0 jest zwarcie, wcisne pedal - przejscia nie ma. Powoli kończą mi się pomysły na to co może byc nie tak. Sprawdzając kostkę znalazłem przejście między pinem 2, a 11. Też tak ktoś ma?
  3. Mam zrobione tym drugim sposobem, ale kupiłem w ASO te słoneczka (10zł za szt około) i chce to zrobić jak w oryginale, ale wkrecanie na sucho mi nie wychodziło, może inaczej będzie na aucie
  4. Mongoł ze mnie, teraz się zczaiłem, że sprawdzałem czujnik od świateł, a nie tempo. W piątek na szybko spróbuję sprawdzić właściwy. Ma ktoś z Was może fotkę w jaki sposób czujnik przy pedale sprzęgła i hamulca jest zamocowany? Chodzi mi o dość mocne zbliżenie.
  5. Czeski film. Skupię się na tym czujniku. Mocowanie mam homemade, możliwe, że przez to się krzaczy. Jakieś nakrętki w ASO kupiłem do tych czujników, ale muszę najpierw rozgryźć z czym to się je
  6. Sterownik nowy zamontowany, a tempomat jak nie działał - tak nie działa. Jak powinny działać czujniki przy pedałach? U mnie po wciśnięciu hamulca robi się zwarcie (na sprzęgle nie mam). Czy napięcie na biało-niebieskim przewodzie (odczyt prędkości?) powinno się zmieniać? U mnie stale jest 4,63V
  7. Teraz Ci została wiązka i manetka, u mnie były ok na szczęście. Znając moje szczęście to dalej po wymianie kompa nie będzie działać
  8. Pompka u mnie sprawna, trzeci pin rzeczywiście sterujący, coś cykało w pompce po podłączeniu aku. Wychodzi na to, że sterownik wysiadł u mnie. Już zamówiłem nowy, oby był sprawny. Muszę też znaleźć dobre miejsce dla niego, wydaje mi się że poprzedni był źle zamontowany i od wstrząsów się popsuł.
  9. Adams, nie masz jakiegoś większego szrotu w okolicy? Ja mam w planach podjechać (jak sam nie rozgryzę pinoutu pompki) żeby mi po prostu użyczyli na chwilę sprzętu.
  10. Plus, minus, masa. Jest tam rysunek? Ja się nie obeznaję w tym, wolałbym jak by mi ktoś to łopatologicznie wytłumaczył Ja u siebie raczej obstawiam sterownik, bo mam go w słabym miejscu - słabo przymocowany i na dziurach mogło go trochę wyteleptać.
  11. Sprawdź jeszcze wiązkę i manetkę tak jak Ci pisałem. Potem będziesz musiał podłączyć na krótko jakoś pompkę (ja też muszę, ale nie wiem jak)
  12. Głupoty wcześniej pisałem, manetka nie ma masy Idą 4 przewody: +12, ON, RES, SET (kolejność przypadkowa). To raczej nie sterownik, bo już go wymieniał. Może pompka
  13. Bierzesz multimetr, ustawiasz na 'zwarcie' i sprawdzasz czy piszczy na jednym i drugim końcu przewodu Podobnie z manetką, wpinasz jeden przewód od multimetra w pin chyba z czarnym kablem drugi w piny po kolei i wciskasz set i res i on
  14. Potwierdzam. Adams, weź multimetr w łapy i sprawdź wiązkę. Manetkę też sprawdzisz (oprócz masy)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności