Skocz do zawartości

Piotrasek14

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Piotrasek14

  • Urodziny 29.06.1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kruszwica

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam Nadal nie udało mi się ustalić przyczyny mojego problemu. Nie miałem wcześniej czasu za bardzo grzebać przy aucie ale próbowałem psikać samostartem w okolicach przewodów idących do przepustnicy, niestety nie zauważyłem żadnych zmian w pracy silnika. Jak długo powinno być włączone ssanie w tym modelu ? Czy jest jeszcze coś co mógłbym sprawdzić komputerem ?
  2. Właśnie nie wiem auto garażowane i wcześniej nigdy z odmą nie było problemów. Mechanik podjechał po mnie lawetą ale zepsuła się akurat wyciągarka i jutro dopiero jak da rade naprawić ma jeszcze raz przyjechać.
  3. U mnie z początku było podobnie tylko trzeba było chwile pokręcić żeby odpalił po czym gasł. Jeśli masz jakiegoś znajomego mechanika to mógłbyś dla spokoju sprawdzić ciśnienie. Czytałem też że gaśniecie na zimnym może być spowodowane uszkodzoną odmą.
  4. Czy za którymś razem w końcu odpali i pracuje nierówno aż do momentu przejścia na gaz? Czy pompa paliwa jest oryginalna ? Miałem u siebie problem z porannym odpalaniem, odpalał może za 5-6 razem do tego pracował nierówno aż przechodził na gaz. U mnie winna była pompa paliwa - zamiennik dawała za niskie ciśnienie. Wymieniłem na używany oryginał i odpala zawsze za pierwszym razem.
  5. Witam Dzięki za zainteresowanie. Czujnik temperatury był sprawdzany (jest dobry) a nawet wymieniłem na inny ale to nic nie dało. Niestety nie jestem w stanie teraz sprawdzić szczelności ponieważ w sobotę miałem awarie, wyleciał cały olej i pasek pierwszy raz od czasu kiedy jest w rodzinie czyli 12 lat nie był w stanie samodzielnie pojechać do mechanika. Awaria na szczęście wystąpiła przed wymianą oleju a byłem umówiony na poniedziałek :manga Jeśli mechanik nie znajdzie przyczyny tego ssania to sam sprawdzę szczelność.
  6. Witam Mam problem ze swoim passatem 1.8 adr 99r wydaję mi się że za długo utrzymują się u mnie wysokie obroty tzn ssanie po odpaleniu na zimnym. Ssanie potrafi utrzymywać się aż do osiągnięcia 70stopni przez silnik. Gdy jest włączone ssanie występuje nierówna praca silnika. Błędów w komputerze brak. Zauważyłem że gdy odepnę wtyczkę od przepływomierza obroty chwile utrzymują się na ssaniu po czym opadają na normalny poziom 840obr/min. Czy możliwe jest że gdzieś jest nieszczelność miedzy przepływomierzem a silnikiem i przez to występują takie objawy? Mechanik upiera się że sprawdzał odme i szczelność dolotu. Niżej wrzucam logi Logi statyczne: log statyczny od zimnego silnika do osiągnięcia 90stopni gr 2,7,13 http://vaglog.pl/log-002_007_013_NJk7I.html log statyczny ciepły silnik gr 2,7 http://vaglog.pl/log-002_007_qhTM2O.html Logi dynamiczne: gr 2 http://vaglog.pl/log-002_m35hE.html gr 7 http://vaglog.pl/log-007_b5g4bz.html gr 13 (znalazłem żeby zrobić logi tej grupy choć nic tutaj się nie zmienia) http://vaglog.pl/log-013_Bp2A5.html gr 14 http://vaglog.pl/log-014_BTPu9v.html Dziękuję za każdą pomoc Pozdrawiam
  7. Witam Mam pytanie czy ten przegub z aukcji na pewno pasuje do auta z podpisu? Czy na lewą i prawą stronę jest taki sam przegub ? Czy cena 160zł za przegub LOBRO nie jest zbyt niska, jest to oryginał? http://allegro.pl/przegub-zewn-oslona-lobro-a4-a6-vw-passat-b5-i5264546018.html Pozdrawiam
  8. Ogólnie jest to już moja trzecia pompa. Oryginalna pompa padła na stacji. Zgasiłem samochód zatankowałem i nie mogłem odpalić (dobrze że mam gaz to mogłem odjechać). Mechanik zmienił na nowy zamiennik przez jakiś czas jakoś ponad rok było dobrze ale zaczął dziwnie strzelać przy wkręcaniu na obroty. No to znów teraz do innego mechanika stwierdził że to jest zły model pompy i zmienił na inny nowy zamiennik. Przez ok rok było dobrze ale znów zaczęły się problemy. Teraz gdy samochód postoi trochę dłużej mam problem z odpaleniem (nie ma różnicy czy zimny czy ciepły) ale gdy trzy razy przekręcę na zapłon i dopiero odpalę wszystko jest dobrze. Gdy chcę odpalić auto które stało mniej niż 10min zaskakuję za pierwszym razem. Filtr paliwa zmieniony na oryginalny vw wtryski mechanik powiedział że dobre. Wydaję mi się że to wina tej pompy może nie daje już takiego ciśnienia. Nie ukrywam że chciałbym zrobić to nie za dużym kosztem i dlatego chciałem poszukać używanej pompy w pobliskim szrocie.
  9. Aha ok myślałem że pompa paliwa z obudową tworzy jedną całość i nie jest tak łatwo rozbieralna A czy jest taka możliwość że mechanik tylko wymienił mi sam wkład z pompą na zamiennik a reszta czyli obudowa została stara, oryginał vw? Wtedy wystarczy żeby zgadzał się wkład i mógłbym go wymienić
  10. Dzięki kolego a czy przykładowa pompa z aukcji do 1.8 20V ale mająca inne oznaczenie też będzie pasowała? http://allegro.pl/seat-toledo-ii-pompa-elektryczna-paliwa-1-8-20v-i4609843120.html
  11. Witam Potrzebuję numer seryjnej pompy paliwa ponieważ aktualnie mam jakiegoś chińczyka który prawdopodobnie się kończy i chciałbym zamontować oryginalną używaną . Passat b5 1.8 20V ADR 1998r Pozdrawiam
  12. Proszę o sprawdzenie czy w passacie b5 ADR sedan 98rok występowały dwie wersje zamków tylnych drzwi. Osobne dla wersji z 2elektrycznymi szybami i inne dla 4 elektrycznych szyb? Chciałem założyć elektryczne szyby na tył. Poprowadziłem nową wiązkę zmieniłem moduł komfortu na oznaczenie AH, szyby działały lecz zamki się nie zamykały. Miernikiem sprawdziłem kostkę od zamka i na innych pinach występował sygnał
  13. Zamontowałem oryginalny ksenon :beach:
  14. Witam posiadam passata 1.8 20V 1998r w pobliskim szrocie pojawił się pasek 1.8T 20V 1998r na części który ma elektryczne tyle szyby. Chciałbym u siebie dołożyć szybki i teraz potrzebuje informacji jak to zrobić. Przeglądałem forum ale nie znalazłem wszystkiego czego chciałem dlatego mam kilka pytań. 1. Czy mój obecny moduł komfortu jest w stanie obsłużyć tylne elektryczne szyby? Podniosłem wykładzinę i jego nr to 1JO 959 799 F (ZM midi 5DK 007 952-00) ma on dwie wtyczki. Czy będę musiał z podnośnikami kupić moduł o nr 1JO 959 799 J (ZM-max 5DK 007 954-00) który był w tym pasku z 4 szybami? różnią się tylko literką na końcu 2. Jakiej średnicy powinny być przewody użyte do pociągnięcia wiązki na tył, jakie od bezpieczników? I jeśli ktoś wie ile metrów na każda stronę potrzeba ( chciałbym to zrobić jak w oryginale stosując kolorowe przewody) 3. Posiadam schemat instalacji elektrycznej ale czy ktoś by mi mógł dość prosto napisać jak podłączyć poszczególne kable? 4. I ostatnie którędy puścić przewody? do tylnych lewych drzwi chyba nie będzie problemu gorzej z prawymi ponieważ trzeba prowadzić pod deską, czy konieczne będzie rozebranie konsoli środkowej? Mam też pytanie nie związanie z elektrycznymi szybami. W zimę mam problem z zamknięciem tylnych drzwi, prawdopodobnie winny jest temu przymarzający zamek dlatego podczas zakładania elektrycznych szyb chciałbym rozkręcić zamek wyczyścić i nasmarować czymś odpornym na niższe temperatury. Co użyć do czyszczenia i smarowania?
  15. Podczas szybkiej przymiarki przykręcone koło swobodnie się obracało i nie było bardzo schowane w nadkole, ale jest dość ciasno od strony zawieszenia kilka milimetrów swobody.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności