Skocz do zawartości

nzw

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O nzw

  • Urodziny 14.12.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ruda Śląska

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Kabel jest długości 12cm i złączka jest skierowana w lewo (do środka auta) Ja nie miałem plastikowego elementu trzymającego wtyczkę do zderzaka bo ktoś go zamocował na trytytce. Na szczęście el. nr 3 jest w zestawie, poza zestawem kosztuje 7zł, za czujnik zapłaciłem 120zł Wrzucam fotkę jak odpiąć wtyczkę z tego mocowania.. nie wiem jak to zrobić na aucie.. W temperaturze pokojowej czujnik miał opór 1,02KOhm Pozdrawiam!
  2. Znalazł ktoś rozwiązanie tego problemu?
  3. Czy ktoś może posiada fotki z tamtej strony gdzieś zapisane? Tamto forum nie działa Panowie, rozbierałem tampy xenonowe. Da się to z łatwością rozebrać :-) Czyszczenie soczewki pomaga (z obu stron), ale jednak trzeba by zrobić też odłybśniki ..
  4. Nie wiem czy jest osobno + na żarówke i osobno na przesłone z xenonu. Stąd moja wątpliwość. Zastanawiam się, czy nie lepiej byłoby założyć żarówki h8 i zamontować automat który będzie zapalał i gasił dodatkowe włókno.. ale to dalej ten sam problem, brak homologacji tak?
  5. Koledzy a co myślicie o DRL zrobionych na światłach długich? Są takie modułu na allegro : http://allegro.pl/swiatla-dzienne-zamiast-dlugich-regulator-30-mocy-i3520788358.html Wygląda to całkiem przyjemnie. Bez żadnego rzeźbienia: Widziałem też bardziej rozbudowane, gdzie dało się regulować moc. Czy mogę spodziewać się problemów, jeśli mam bixenony w passacie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności