Skocz do zawartości

Kozi31

  • Liczba zawartości

    114
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Kozi31

  • Urodziny 08.05.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Brodnica

Samochód

  • Generacja
    CC
  • Silnik
    B6 CC 2.0 TDI 170KM (CBBB) DSG 4x4
  • Rok produkcji
    2011

Ostatnie wizyty

777 wyświetleń profilu
  1. Witam, wystawiam swojego Passata B6 kombi 2.0 TDI, silnik BMR, w wersji Sportline, moc 170 KM, rok produkcji 2007, samochód nie posiada filtra cząstek stałych . Nadmienię od razu, że jestem osobą prywatną, nie jestem handlarzem, nie prowadzę żadnej działalności, auto używane prywatnie na dojazdy do pracy i wyjazdy rodzinne, właścicielem jestem od 3 lat, auto w kraju od 2010r, w aucie nigdy nie było palone Kupno tego egzemplarza było dość trudne i trwało około 2 miesięcy, zanim trafiłem właściwy samochód miałem okazję sprawdzić i obejrzeć chyba pięć innych Passatów, proszę mi uwierzyć że opis żadnego z nich nie pokrywał się z rzeczywistością. W ogłoszeniach miały wszystkie przejechane w granicach 150 tys. km. Po weryfikacji okazywało się, że miały 3 razy tyle także proszę się nie łudzić, że znajdziecie Państwo egzemplarz z tego roku z przebiegiem do 200 tys. km., jest to w zasadzie nierealne. Jednak w końcu udało mi się znaleźć odpowiedni egzemplarz z oryginalnym przebiegiem potwierdzonym w ASO. Niestety u poprzedniego właściciela cztery dni po kupnie awarii uległ sławetny napęd pompy oleju (znawcy i miłośnicy Passatów doskonale wiedzą o co chodzi). Naprawa jak poniżej w opisie faktur, także można powiedzieć że auto miało przy okazji jeszcze mini remont silnika, nowy typ pompy oleju z 10 cm zabierakiem i innym osadzeniem powinien wytrzymać jeszcze te 400 - 500 tys. km. Auto uczestniczyło w stłuczce w kwietniu 2012 roku (stojąc w korku facet wjechał w tył auta), zdjęcia z kolizji i cała dokumentacja do wglądu dla oglądających i zainteresowanych. Jak wspomniałem nie jestem handlarzem i auto nie będzie czekać wydmuchane i wychuchane pod kocem aż zjawi się jakiś klient. Zdjęcia zrobione telefonem, bez retuszu, auto wcześniej umyte, zabezpieczone woskiem i to wszystko. Oczywiście są na lakierze drobne odpryski i zarysowania w niektórych miejscach, samochód ma w końcu ponad 11 lat i 290 tys. km. ale i tak uważam, że jego stan jest naprawdę wzorowy. Auto cały czas serwisowane w ASO VW "Zimny" w Piotrkowie Tryb. Mam oczywiście też książkę serwisową do niego ale oprócz niej, co istotniejsze wszystkie faktury napraw, które są imiennie oraz z nr rej. i VIN-em auta. Nabywca dostanie oczywiście ode mnie cały zestaw dokumentów i faktur. Wszystkim zainteresowanym udzielę wyczerpujących informacji na temat auta, udostępnię VIN, umówię się na oglądanie i jazdę próbną, zgadzam się na sprawdzenie auta czujnikiem lakieru i wykonanie przeglądu przedsprzedażnego w ASO oczywiście na koszt potencjalnego kupującego. Na życzenie mogę wysłać dodatkowe zdjęcia wybranych elementów, wnętrza itp. Na koniec dość istotna rzecz - potencjalni chętni na zakup, niech nie próbują w czasie rozmowy telefonicznej rzucać propozycji typu : "Wezmę go za 20 tys." bo naprawdę szkoda waszego czasu i mojego na takie rozmowy. Ja auta nie muszę się pozbywać na siłę a że znam swój samochód i wiem co jest wart więc cena jest naprawdę do niewielkiej negocjacji, zresztą myślę że jak ktoś ma trochę pojęcia o motoryzacji i przeczyta dokładnie co było robione oraz obejrzy auto to doceni stan tego egzemplarza. Auto sprowadzone do Polski z Niemiec 10 marca 2010 roku przy stanie licznika 181671 km Kupione przez 2-go właściciela od osoby prywatnej 21 sierpnia 2010 roku z przebiegiem 197400 km Kupiony przeze mnie 16 kwietnia 2015 roku z przebiegiem 270000km Poniżej najważniejsze naprawy; 182000 km. - wymiana turbiny w Niemczech, 09.04.2010 - 186486 km. - wymiana oleju i filtra w DSG, 25.08.2010 - 197800 km. - Awaria pompy oleju (nowy moduł wałków wyrównoważających z pompą oleju,panewki,regeneracja turbo itp., faktura z robocizną na 12260 tys. zł.), 04.10.2010 - 199836 km. - wymiana świecy żarowej 2 cylindra - 328 zł, 26.01.2011 - 207694 km. - wymiana rozrządu z pompą wody - 1285 zł, 04.04.2011 - 209759 km. - wymiana paska klinowego z elementem napinającym - 516 zł, 08.07.2011 - 213700 km. - trzy świece żarowe - 333 zł (wymiana we własnym zakresie), 23.01.2012 - 221929 km. - żarniki do ksenonów poza ASO + wymiana - 837 zł, 06.02.2012 - 222512 km. - zakup koła dwumasowego poza ASO + koszt wymiany - 3128 zł , 30.04.2012 - 225139 km. - naprawa blacharsko-lakiernicza w ASO na nowych częściach (klapa, zderzak, dokładka, rama haka, zamek, blacha podłogowa, wiązka elektryczna) - 15800 zł, 04.06.2012 - 226794 km. - wymiana czujnika temperatury w katalizatorze - 400 zł, 09.07.2012 - 227968 km. - wymiana pompowtryskiwacza na 4 cylindrze - akcja fabryczna, 19.07.2012 - 228176 km. - wymiana oleju i filtra w DSG - 166 zł (olej i filtr kupiony przeze mnie wcześniej, koszt 432 zł.), 25.07.2012 - 228848 km. - usunięcie fizyczne DPF + nowy program - 1000 zł, 17.08.2012 - łączniki stabilizatora, silentblocki przednie i wachacza (sklep Skody - 393 zł, wymiana we własnym zakresie), 05.10.2012 - 232850 km. - ustawienie geometrii - 100 zł, 28.10.2012 - 233422 km. - wymiana pozostałych 3 pompowtryskiwaczy - akcja fabryczna, 07.01.2013 - 236064 km. - wymiana klocków przód - 50 zł (klocki kupione poza ASO), 04.05.2013 - 239189 km. - klocki hamulcowe tył + wymiana - 150 zł, 06.08.2014 - 259683 km. - wymiana odbijaków amortyzatora - 107 zł, 19.11.2014 - wymiana rozrusznika na nowszy model 11 zębowy - 275 zł, 18.03.2015 - 269701 km. - wymiana płynu hamulcowego - 150 zł, 14.05.2016 - wymiana oleju i filtra w DSG koszt w ASO 215 zł + olej Motul kupiony poza ASO, 09.2016r. – wymiana głowicy(pęknięta) (wymiana we własnym zakresie, 14.11.2016- wymiana akumulatora 78ah 760A HERTZ, 12.01.2017 – wymiana cięgna Bowdena ,drzwi kierowcy 12.04.2017- 286000 km – wymiana rozrządu(INA), pompa wody (INA) paski (GATES), wszystkie filtry oraz olej MOTUL, a także profilaktycznie zabierak pompy oleju Nie są tu wyszczególnione wszystkie faktury z ASO. Auto zalane jest olejem MOTUL 8100 X-klean 5w40 Przegląd do 17.02.2018 Ubezpieczenie do 23.04.2018 Znawcy tematu zauważą że zostały wymienione prawie wszystkie bolączki jak i niedomagania tego modelu. Wyposażenie; 1.Biksenony z doświetlaniem zakrętów i spryskiwaczami reflektorów, tryb skandynawski + Ameryka 2. Halogeny 3. Pakiet oświetlenia wnętrza Ambiente + całe oświetlenie wnętrza i bagażnika - LED 4. Fabryczny szyberdach (uchylny i całkowicie odsuwany) 5. Fabryczny hak Westfalia - doczepiany 6. Fabryczne czujniki parkowania przód i tył 7. Fabrycznie przyciemniane szyby + lekko przyciemniony przód, 8. Podgrzewane przednie fotele 9. Podgrzewana przednia szyba 10. Skórzana i multifunkcyjna kierownica 11. Tylna kanapa dzielona, składana 1/3 i 2/3, wraz z podłokietnikiem w którym jest schowek, uchwyty na napoje oraz możliwość przewożenia nart 12. Podłokietnik ze schowkiem z przodu 13. Klimatyzowany schowek 14. 3 gniazda 12 V 15. Dodatkowa pionowa siatka bagażnika wraz z fabrycznym systemem mocowania siatki na suficie w dwóch opcjach 16. Pełen MFA (komputer pokładowy) 17. Radio oraz duża Navi MFD2 DVD ze zrobionym spolszczeniem i mapą V9 i V14 z 2016r., 18. Tempomat 19. 4 x elektryczne szyby z funkcją otwierania i zamykania z pilota 20. Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka 21. ABS 22. ESP/ASR z możliwością wyłączenia 23. 8 poduszek powietrznych/kurtyn z możliwością wyłączenia poduszki pasażera 24. Czujnik deszczu 25. Czujnik zmierzchu 26. Pakiet chrom (chromowane ramki wokół okien oraz relingi) 27. Climatronic + nawiewy na tył 28. Alufelgi Monte Carlo 17" z oponami Continental ContiSport Contact 5 235/45/17 97Y XL FR, rok produkcji marzec 2014 29. DSG - 6 biegów + tryb Sport + sekwencja 30. Regulowana kierownica w dwóch płaszczyznach 31. Fotele w wersji Sport 32. Instalacja pod telefon 33. Isofix 34. Elektromechaniczny hamulec postojowy z funkcją Auto Hold 35. Immobiliser z alarmem fabrycznym 36. Elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego 37. Centralny zamek z pilotem (2 klucze) 38. funkcje doświetlania zewnętrznego coming i living home W razie pytań proszę dzwonić, chętnie odpowiem na wszystkie pytania: 697 099 520. Osoby wyrażające chęć obejrzenia auta proszone są o odpowiednio wcześniejsze poinformowanie mnie o zamiarze przyjazdu
  2. Witam, padł mi jeden czujnik z tyłu i moje pytanie jest takie czy podejdzie ten z aukcji http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5691429216 Czy może kupić uzywke ori
  3. Witam, nagrzewnica wymieniona na używkę, bo nowa po napełnieniu zaczęła lecieć a była sobota auto rozebrane i tylko taka była dostępna. Teraz po ustawieniu 21 stopni na auto powietrze leci wszędzie takie samo, po włączeniu na szybę z lewej gorące a z prawej letnie, także po ustawieniu wyższej temperatury i większej szybkości wentylatora na nawiewy lewa gorąca prawa letnia. Co tu jeszcze może być nie tak.
  4. czy lewa od anglika(pasażer) będzie pasować na lewą (kierowca) UE
  5. Z obu stron grzeje wam równo? U mnie z lewej leci sporo cieplejsze powietrze.
  6. miałem to samo, mósiałem wymienic głowicę i po problemie . ile by nie stał pali od razu.
  7. Już nie wiem o co tu chodzi , znowu grzeje i co wymieniac czy czekać.
  8. No i tak jak kolega mateo21 pisał problem powrócił po 3 dniach. Co byście polecali: kupić nowa np. taką http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6530721657 czy jakąś uzywke
  9. Witam, czy samo plukanie nagrzewnicy da radę .
  10. Muszę wymienić zapinke pasa lewa kierowcy, Moje pytanie, czy jest różnica pomiędzy lewą a prawa stroną, albo od anglika.
  11. Witam, mam problem z otwieraniem drzwi kierowcy od zewnątrz przy niewielkich mrozach, przy temp. dodatniej wszystko działa. Od wewnątrz otwierają się bez żadnego problemu. Klamka tak jak by nie chciała wyjść do końca. Przy pierwszym otwarciu od środka drzwi nie chcą się zamknąć, zamek nie zaskakuje, zamykam z pilota, otwieram i zamek oddaje i już ok, ale z zewnątrz nadal nie idzie otworzyć. Jedni mówią żeby wymienić zamek, bo siada, inni że cięgno bowdena. Podejrzewam że też mieliście takie problemy i macie jakieś rozwiązania.
  12. U mnie ubywalo sporo płynu i się okazało że była walnieta głowica. Po wymianie pali od strzału no i płynu juz nie ubywa.
  13. Panowie, jak wymienię żarówki w halogenach na ledy bez zadnych opornikow i wylacze diagnozę to będzie mi wywolac błędy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności