pawel153
-
Liczba zawartości
6 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O pawel153
- Urodziny 30.07.1999
Informacje osobiste
-
Imię
Paweł
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Przasnysz
Samochód
-
Silnik
B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
-
Rok produkcji
2008
-
Regeneracja klap kolektora ssącego silnik 2.0 tdi
pawel153 odpowiedział Łuki0 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Bossman a możesz wstawić jakieś zdjęcia,opisać w jaki sposób skasowałeś te luzy? Dużo ludzi będzie Cie wdzięcznych... -
Regeneracja klap kolektora ssącego silnik 2.0 tdi
pawel153 odpowiedział Łuki0 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Panowie mam ten sam błąd. Kupiłem na Allegro za 300zł używany nastawił klap kolektora ssącego wymieniłem i było dobrze przez kilka dni. W tej chwili znowu wywala błąd 8213. Od czego zacząć dalsze serwisowanie? -
U mnie trzęsie bez względu na to czy jest włączona klima i światła
-
Koledzy gdzie można dokupić plastikową oprawkę która trzyma żarówkę. Chodzi mi o ten kawałek plastiku który trzeba przekręcić aby wyjąć żarówkę h7. Może jakiś numer katalogowy, fachową nazwę, ewentualnie linka do sklepu gdzie można to znaleźć. Z góry dziękuję za pomoc.
-
Trochę odświeżę temat. Panowie od niedawna jestem posiadaczem passata 2.0 CR CBAB na zbiorniku robię ponad 1000km. Przeważnie są to dojazdy do pracy około 18km dziennie. Na trasie przy jeździe 110km/h średnią jazdy na kompie pokazuje od 4,8 do 5,5l. W rzeczywistości wychodzi o 0,5l więcej. Jadąc w trasę ok. 200km średnie spalanie przy takiej jeździe to 4,5l na kompie. Jeśli chodzi o kulturę pracy silników CR to nawet nie ma co porównywać do pompowtrysków. Cisza, równe wkręcanie się na obroty... żona jeździ golfem V z silnikiem 1,9 PD to masakra-głośna praca silnika. Więc jeśli mamy do wyboru PD i CR to bez zastanawiania powinno wybierać się te z cr, bo i ciszej i mniej palą. Pzdr.