-
Liczba zawartości
43 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O PACU
- Urodziny 01.07.1992
Informacje osobiste
-
Imię
Krzysztof
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Ruda Śląska
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B3 1.9 TD 75KM (AAZ)
-
Rok produkcji
1992
-
Link do tematu o samochodzie
119664
-
PACU obserwuje zawartość → Przytkany tłumik końcowy?, Passat B5fl 2003 Problem z lampami z tyłu, trzęsie silnikiem i oraz 4 innych
-
Żarówki trzymają się na swoich miejscach prawidłowo, nie ma żadnych luzów. Napewno nie jest to masa bo sprawdzałem, na kablu przejście jest, a dodatkowy kabel masy zaczepiony prosto pod minusa żarówki też nic nie pomógł
-
Witam, przyszedł do mnie kolega, żeby mu obejrzeć światła tylne w B5fl, bo słabo świecą. Po oględzinach, mam pare pytań (mowa o samych żarówkach w oprawkach - bez kloszy) 1. dlaczego wszystkie 4 żarówki ledwo się żarzą ? (np. pozycja się żarzy a stop świeci normalnie) 1a.dlaczego po odwóceniu żarówki efekt jest odwrotny ? (czyli pozycja świeci a stop ledwo żarzy) 2. czy wszystkie żarówki z tyłu (oprócz migaczy) są dwużarnikowe czyli P21/4W lub P21/5W ? 3. czy tymi lampami, a konkretnie napięciem na żarówki steruje komputer, albo jakiś sterownik ? 4. w samochodzie jest niemiecki hak i brakuje tylnego światła przeciwgłowego ? podobno gdzieś jest jakiś przełącznik jak się do niego ? Bardzo prosze o pomoc w rozwiązaniu tego problemu
-
generalnie jak są podgrzewane to oprócz wężyka lecą jeszcze kable a sam spryskiwacz z góry jest taki sam jak zwykły, ale jest 'masywniejszy' wewnątrz maski z racji grzałki
-
Dokłanie, w b3 jest tak (w b4 pewnie będzie podobnie): pare śrub pod maską wsztstkie widoczne, na dole 2 schowane pod zderzakiem, odkręcasz nadkole i zostają 2 śruby przykręcone w strone drzwi (mogą być pod tą konserwacją) jedna na dole druga na górze i błotnik masz w rękach. W sumie z 10-15 min roboty
-
a sprawdzałeś ile ma płynu? jak linki to pokrętło ciepło/zimno - jak ruszysz powinno możesz spóbować na słuch ocenić czy klapka sie przestawia.
-
Jak bolec sie unosi i zaraz potem opada to wina siłownika w drzwiach. Żeby te drzwi otworzyć wejdź do auta i wyjmij bezpiecznik centralnego zamka, potem bolec do góry i powinny się normalnie dać otworzyć. Jak już otworzysz to zdejmij tapicerkę z drzwi i odłącz wtyczkę od siłownika. centralny z kluczyka/pilota będzie normalnie działał tylko nie zamkniesz centralnego bolcem wewnątrz. Miałem to samo w lipcu, nie otwierały sie przednie i te za kierowcą, odłaczyłem w tych drzwiach wtyczki i działa 'prawie' jak powinno.
-
Moim zdaniem kwestia radia, a dokładniej elektroniki wewnątrz. Miałem kiedyś podobny problem ze starszym blaupunktem (kaseciak) jak było zimno to też się włączało i wyłączało, z początku żadko, ale później nawet przez 10 km działało jak chciało aż przestało się wogóle włączać. z tego co wyczytałem to padła tam "komórka pamięci". Radio do dzisiaj leży mi gdzieś między gratami. Inne radia bez problemu działały w tym aucie(Fiat CC 900) także, myśle że możesz zacząć szukać nowego radia.
-
Też mam u siebie ten problem z drzwiami pasażera z przodu, tak przy -20*C, ale kumpel w golfie 3 miał ten sam problem i okazało się że to nie do końca z mrozu, wystarczyło poluzować troche zamek i dokładniej go ustawić bo śrubokrętem dało sie go zatrzasnąć przy otwartych drzwiach, a przy mrozie po prostu zapadka nie zaskakiwała. Ja tak zrobie jak tylko się znowu ten problem pojawi
-
tak wyglądał mój rok temu, obyło sie bez suszarek, ciepłej wody itp. na aucie ok.1,5cm lodu - udało sie pięścią ostukać lód wokół drzwi na tyle że dało się je otworzyć a jak pół godzinki pochodził to lód sam odpadał, do tego wiadomo skrobaczka i po problemie, a wycieraczki > jak wyżej bezpiecznik albo spróbuj odciągnąć jakoś od szyby.
-
U mnie w aaz była znaczna poprawa po delikatnej regulacji pompy wtryskowej, teraz tylko troche się trzesie jak jest zimny.
-
wymiana amortyzatorów tylnych passat b3 sedan
PACU odpowiedział ufogrzesiak → na temat → Poradniki i instrukcje
cóż, aż tak sie na tym nie znam niestety, ale generalnie chodziło mi raczej o to że po wymienie nie ustawiałem zawieszenia i nic sie z tym nie dzieje, nie ściąga ani nic takiego -
wymiana amortyzatorów tylnych passat b3 sedan
PACU odpowiedział ufogrzesiak → na temat → Poradniki i instrukcje
Marcin jak niedawno wymianiałem same amorki z przodu u siebie to odkręcałem mcpersony na zwrotnicach, bo z czego mi wiadomo tam akurat nie ma regulacji tylko 2 śruby na sztywno. w każdym razie już kilka tyś km od tego czasu zrobiłem, a autko cały czas jeździ prosto i opony się nie zjeżdżają. -
Z jednej strony racja, z drugiej - niezależnie od marki, dany model mógł być wyprodukowany w innej fabryce, a co za tym idzie mogły być inaczej zużyte formy danej części, więc mogą się one troche różnić.
-
Witam, co do włącznika to powinno pomóc, ale moim zdaniem dużo wygodniej podpiąć radio pod prąd po stacyjce, a zasada działanie byłaby niemal identyczna. (na upartego możesz sie nawet podpiąć pod zasilanie przełączników na desce - nie trzeba ciągnąć od skrzynki a i tak jest na tym bezpiecznik. ze 2 lata temu tak u kumpla w aucie podpiołem i gra do dzisiaj po kluczyku) Radia nie wyrzucaj ;P przy zdrowym akumulatorze samo podtrzymanie pamięci nie jest w stanie rozładować aku. - kwestia podłączenie, lub siadającego akumulatora. jak masz jeszcze ori głośniki to powinno być jak najbardziej w porządku podpięte na 4 ohm, a nawet jak będzie 8ohm to też nic się nie stanie, tylko poprostu głośniki będą grały ze 2x ciszej - dużo gorzej byłoby w przypadku gdyby zamiast 4 były tylko 2 ohm na kanał (połączenie głośników równoległe) wtedy mógłbyś spalić końcówki mocy w radiu i grałoby jak naderwane słuchawki.
-
^ jeden koniec kabelka mocujesz do boku żarówki ^ (najlepiej do żarówki STOP/POZYCJA, ale tak samo jak mam przy tych) ^ drugi do tej śrubki z kablami (oczka) ^ jak już wcześniej wspomniałem od czasu naprawy mam już jakieś 1,5 roku spokój