Krzysztof Załęcki
-
Liczba zawartości
7 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Krzysztof Załęcki
- Urodziny 02.10.1961
Informacje osobiste
-
Imię
Krzysztof
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Wrocław
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2002
-
Mój problem z zamkiem jest następujący. Po zaryglowaniu drzwi udało mi się zdemontować tapicerkę dostać się do zamka. Zdemontowałem zamek i zamontowałem nowy zamek Firmy SKV. Przed zamocowaniem zamka wszystko było OK. Zamek działał prawidłowo. Po zamocowaniu zamka w drzwiach , boczki i siedzenie jeszcze nie były założone sprawdziłem działanie . Zamknąłem z pilota centralny zamek i otworzyłem bolce odskoczyły do góry - wszystkie drzwi mogłem otworzyć za wyjątkiem tych w których wymieniłem zamek. Zareklamowałem zamek . Z drugim zamkiem historia się powtórzyła. Co może być przyczyną takiej sytuacji.
-
Piszczenie pod maską Passat B4 1,9TD
Krzysztof Załęcki odpowiedział Krzysztof Załęcki → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Winien wam jestem ostateczne wyjaśnienie mojego problemu z piszczeniem pod maską. Ormowiec i hotair mieli rację całą winę za piszczenie ponosiło koło pasowe wału.Wymieniłem na używane nie wiem czy dobrze zrobiłem ale dostałem za 100zł w całkiem dobrym stanie. Po wymianie piszczenie ustąpiło. W starym kole wyglądało to tak jakby guma się odkleiła od metalu choć była w dobrym stanie to przesunęła się względem metalowych sąsiadów. Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam. -
Piszczenie pod maską Passat B4 1,9TD
Krzysztof Załęcki odpowiedział Krzysztof Załęcki → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Faktycznie kropki przesunęły się względem siebie. Z tego co rozumiem do wymiany jest koło pasowe większe. Dzięki koledzy prawdopodobnie usterka została zlokalizowana. -
Piszczenie pod maską Passat B4 1,9TD
Krzysztof Załęcki odpowiedział Krzysztof Załęcki → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Koledzy prawdopodobnie był źle założony pasek wielorowkowy napędzający alternator. Nie wiem na 100% bo jeszcze nie przetestowałem ale miałem informację z warsztatu że pasek był niewłaściwie założony (ułożony) Tak że narazie nie sprawdziłem za pomocą kropek koła pasowego. Ale obiecuję że po całkowitym usunięciu usterki opiszę temat. A swoją drogą to to piszczenie miałem właśnie od czasu wymiany koła pasowego ponieważ uszkodzona była guma w kole pasowym i koło dostało dość znacznego bicia mającego wpływ na pracę silnika. Swoją drogą jeśli się okaże że był niewłaściwie ułożony pasek wielorowkowy a to piszczenie oglądało kilku mechaników i zalecali wymianę po koleji wszystkiego a nie zwrócili uwagi na ułożenie paska to by bardzo źle świadczyło o mechanikach. Pozdrawiam i dziękuję za rady które są mi bardzo pomocne. PS: może ma ktoś schemat ułożenia paska w silniku AAZ -
Piszczenie pod maską Passat B4 1,9TD
Krzysztof Załęcki odpowiedział Krzysztof Załęcki → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Po zdjęciu paska napędzającego alternator piszczenia nie ma. -
Piszczenie pod maską Passat B4 1,9TD
Krzysztof Załęcki odpowiedział Krzysztof Załęcki → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Problem w tym że na starych paskach też piszczało. Wymieniłem na Boscha przejechałem 1000km i nic piszczało dalej. Wymieniłem paski na Continental bo podobno są lepsze i też nie ma poprawy. -
Po uruchomieniu silnika przez około 5 minut coś mocno piszczy pod maską. Po zwiększeniu obrotów pisk ustępuje.Po rozgrzaniu jakieś 5 do 10 minut pisk systematycznie zmiejsza swoje natężenie aż do całkowitego ustąpienia. Do tej pory wymieniłem - rozrząd komplet - pompę wodną - kpl pasków firmy Bosch a następnie Conti nic nie pomogło - regeneracja alternatora w tym wymiana łożysk nie pomogło. Prawdopodobnie po zdjęciu paska napędzającego alternator i chyba pompę wodną piszczenia nie ma piszę prawdopodobnie bo muszę to sprawdzić jutro osobiście. A jeśli faktycznie by nie było to jaka może być przyczyna tego piszczenia. Pomóżcie