Jump to content

Broower

  • Content Count

    77
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About Broower

  • Birthday 06/01/1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Słupsk

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2001
  1. A co z gniazdami pompek? Mogą być wyrobione?
  2. Mam jeszcze pytanie... czy problem może być też w uszczelkach pompek?
  3. Darku, mógłbyś jaśniej odnośnie tych map? Sugerujesz, że wizyta u tunera by pomogła? Powiedzcie mi jeszcze czy problemem mogą być wyrobione gniazda pompowtryskiwaczy w głowicy?
  4. Sprawdzę jeszcze dzisiaj ale obstawiam, że konektorki raczej tu nic nie pomogą, ponieważ wyskoczyły następujące błedy: 17675 - Pump-Jet Valve: Cylinder 3 (N242): Regulation Range Exceeded P1267 - 35-10 - - - Intermittent 17678 - Pump-Jet Valve: Cylinder 4 (N243): Regulation Range Exceeded P1270 - 35-00 - - W przypadku konektorków jest chyba błąd związany z elektroniką? W takim przypadku za BIPy odpowiadają jedynie pompki, czy np. na bipy może mieć też wpływ jakiś czynnik zewnętrzny, przez co pompki mają takie wysokie bipy? Czy ewentualny nieprawidłowy montaż (złe ustawienie) pompek może mieć wpływ na bipy? Czy dawka paliwa nie jest przypadkiem za wysoka? Spalanie na jałowym wynosi 1,8 l/h więc sporo za dużo, natomiast średnie spalanie wydaje mi się, że jest w normie, bo wynosi około 5,5-6l / 100km.
  5. A po czym wnosisz, że pompki są do wymiany? Pytam tak z ciekawości, żebym wiedział na przyszłość Masz na myśli za wysokie BIPy? Grupa 13 i 18 jest w normie, prawda?
  6. Wtryskiwacze były wymieniane na używane w zeszłym roku. Czy środki czyszczące typu Liqui Moli mogą coś pomóc w moim przypadku? A jeśli chodzi o pozostałe sprawy typu turbina itp itd to widzisz coś niepokojącego?
  7. Gdy jadę dłużej na stałych obrotach w okolicy 2500 to potrafi się esp zapalić ale to się zdarza mega sporadycznie - 1 raz na miesiąc. Przy 2000 obrotów występują delikatne wibracje. Po nocnym postoju muszę go dłużej pokręcić, żeby odpalił i puszcza niebieski dym. A co powiesz o dawce paliwa, bo wydaje mi się mocno zawyżona. Co może być przyczyną takiego skakania kąta synchronizacji?
  8. Koledzy, w dziale Analiza logów utworzyłem swój temat, może to pomoże w rozkmince co mojemu Paszczakowi dolega. Pomożecie? ;p
  9. Witam, proszę o analizę logów. Mam nadzieję, że są wykonane prawidłowo (mój pierwszy raz ;-D) Dynamiczne: Log (0 - 003) Log (1 - 001) Log (2 - 004) Log (3 - 011) Log (4 - 013) Log (5 - 023) Log (6 - 018) Log (7 - 010) Log (8 - 008) Statyczne: Log (0 - 008) Log (1 - 010) Log (2 - 011) Log (3 - 001) Log (4 - 018) Log (5 - 004) Log (6 - 013) Log (7 - 003) Log (8 - 023) Liczę na Wasze sugestie
  10. Ssanie to on ma, bo zaraz po odpaleniu przez jakiś czas obroty są wyższe o jakieś 50 obrotów. Pawle, a same wartości na vagu nie wystarczą?;p w Słupsku nikt nie sprawdza z tego co wiem pompowtryskiwaczy, najbliżej w Tucholi, a na wysyłkę i czekanie na ich powrót pewnie kilku dni nie mogę sobie pozwolić.
  11. Filtr paliwa wymieniony, nic się nie zmieniło jakieś jeszcze propozycje?
  12. Witam, mam całkiem podobny problem jak niejeden z Was i nie mogę sobie z nim poradzić. Dla zobrazowania jak wygląda moje odpalanie z rana lub po dłuższym (kilkugodzinnym) postoju podaje link do mojego filmiku. Nie sugerujcie się kontrolką od oleju, bo padł mi czujnik poziomu;) Dodam od siebie, że po "trzęsącym" odpalaniu, przez dosłownie chwilkę - ok. 5-10 sekund falują obroty, a czasami tylko ze 2 razy podskoczą do góry o jakieś ~20 obrotów. Do tego wszystkiego przez te pierwsze 10 sekund kopci na niebiesko. Później już z tym problemu nie ma. Gdy już samochód po około max 5 - 10 sekundach od odpalenia się unormuje mogę go zgasić i odpalić 2 raz i już wtedy wszystko jest absolutnie idealnie. Rozumiem, że w tym momencie kwestie temperatury silnika można wyeliminować, bo przez 5-10 sekund pracy nie uda mu się nawet zagrzać. Jest jeszcze taka sprawa, że jeśli chcę ruszyć zaraz pod odpaleniu, to auto nie reaguje na pedał gazu, dopiero po kilku sekundach zaczyna. Czekam na jakieś pomysły, bo już nie wiem co mam czynić ;p Pozdrawiam, Krzysiek
  13. Cześć, aktualnie mam oponki 205/60/15 na ori felgach VW. Mam okazję zmienić opony na 195/45/15. Co o tym sądzicie? Jak to będzie wyglądało na ori zawiasie? CHyba dosyć śmiesznie? Macie jakieś foty poglądowe jak to na aucie wygląda? Jak to się ma do komfortu? Mocno to odczuję? Pewnie stabilność się zwiększy? Każde info mile widziane.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy