Skocz do zawartości

patyk

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O patyk

  • Urodziny 11.08.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0TDI-PD 170KM
  • Rok produkcji
    2007
  1. Dołączam się do prośby, czy ktoś zna kodowanie do automatycznego włączania AUTO-HOLD? Standardowo hamulec ustawiony jest: Address 53: Parking Brake Labels: 5N0-907-801.lbl Part No SW: 3C0 907 801 J HW: 3C0 907 801 J Component: J540 EPB3 VW-09393 0009 Revision: 008 Serial number: 00000000257028 Coding: 0000057 Shop #: WSC 00028 028 00001
  2. patyk

    jaki vag czyszczenie

    Szukam sprawdzonego klona 805 z dzialajacym VCDS (moze byc ver. EN) Oferty/linki/opinie prosze na PW
  3. Witam Przyszedł czas aby założyć zestaw głośnomówiący do RNS 510 (ver A) i mam dylemat co wybrać: - FISCON Pro Bluetooth Handsfree - VW zestaw Bluetooth Premium (5N0 035 730 A – obsługa tylko SAP) - VW zestaw Bluetooth Proszę o jakieś opinie, uwagi i ostrzeżenia jakich centralek unikać. Postanowiłem dołożyć jeszcze kilka szczegółów dotyczących wybranych zestawów: 1) - FISCON Pro Bluetooth Handsfree - Współpracuje ze wszystkimi telefonami z Bluetooth - Regulacja czułości mikrofonu - Dodatkowe Manu na FIS (prędkość, akumulator, temp. oleju itp..) - Najwyższa cena (do zdobycia za ok. 1800,00) 2) VW zestaw Bluetooth Premium (5N0 035 730 A – obsługa tylko SAP) - Niestety współpracuje tylko z telefonami z obsługą SAP (telefony z Bluetooth niewpierające SAP podobno nie działają) - Posiada zewnętrzną antenę GPS (mocniejszy sygnał) - Cena (do zdobycia za ok. 1500,00) 3) VW zestaw Bluetooth - Zestaw sprawdzony przez spore grono użytkowników - Współpracuje ze wszystkimi telefonami z Bluetooth - Najniższa cena (do zdobycia za ok. 1000,00) Pozdrawiam Mariusz
  4. A zwykły restart radia nie pomaga??? Taki Alt+Ctrl+Del (czyli Tone + Setup + Ejec ) Mariusz
  5. Z tym radiem jest dziwnie. Za pierwszym razem jak je odłączyłem poprosiło o kod (którego oczywiście nie dostałem od ASO) więc następnego dnia już miałem jechać, a radio się włączyło. Później jeszcze wyjmowałem radio kilka razy i już takiego problemu nie miałem. Więc jak wyjmiesz i radio poprosi o kod, to bez paniki, chwile pojeździć, zgasić silnik i spróbować radio włączyć jeszcze raz. No i oczywiście polecam soft 1100 (kilka fajnych nowych bajerów) i do tego mapkę V4 (dodali kilka brakujących, czy wszystkie to Niewinem, bo cieszę się dopiero od kilku dni) Mariusz P.S. Jaki zestaw nabyłeś i za ile?? Odpowiedz najlepiej na PW
  6. HDD??? U mnie też szumi, a już nawet podpiskuje i jest to wiatraczek. Radio wyjmowałem kilka razy (podłączanie blokad do oglądania DVD, wejście dźwięku itd..) i sprawdzałem przy okazji co to tak szumi i w moim przypadku jest to wentylator.
  7. Z tego co widzę większość trzasków u Kolegów słyszalna jest na nierównych drogach. A co z wibracjami? Mam DTI 170KM+DSG i jak silnik ma 1300-1600 obr/min to coś wpada w wibrację. Jest to dość głośnie i pytanie czy to tylko u mnie?
  8. patyk

    "dżwięki" z MCD

    Raczej się mylisz, wyraźnie to słychać tylko na niskich częstotliwościach. Jeżeli jeden głośnik jest podpięty odwrotnie to wyciszenie go w radiu powinno poprawić dźwięk z pozostałych głośników . Mariusz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności