luk25mie
-
Liczba zawartości
17 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O luk25mie
- Urodziny 09.02.1983
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Aberdeen
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.8T 150KM (AEB)
-
Rok produkcji
1999
-
dzieki przyczyna tych strzalow i nierownej pracy byla nieszczelnosc w dolocie
-
witam, czy posiada ktos schemat ustawienia rozrzadu w passacie 2.0 8v azm z 2001 roku? czy zle ustawiony rozrzad moze powodowac strzaly w dolocie ?dodam ze auto nie ma lpg, silnik na wolnych obrotach chodzi bardzo nierowno.
-
Prośba o opis błędów, kontynuacja tematu problem z ruszaniem 1.8 benz
luk25mie odpowiedział koniu38 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
a moze sprzeglo sieslizga? -
witam, od kilku lat mieszkam w uk niedawno bylem w Polsce na wakacjach autem i jedno co zauwazylem to jezdzac na polskim paliwie auto bylo slabsze i wiecej palilo.
-
mozna uzyc rowniez szczypce z cienkimi koncowkami, jesli tloczek nie zapieczony to pojdzie bez problemu
-
wiec moim zdaniem, przyspieszenie od 0 bedzie na korzysc benzyny(przedewszystkim dzieki predkosciom obrotowym duzo wyzszym), utrzymanie predkosci maksymalnej porownywalne ale benzyna bedzie ja mialawyzsza. czeste wyprzedzanie dla tdi- po prostu przyjemniejsze- bez potrzeby redukcji biegow anizeli petrol.
-
jaki olej dla wyciszenia łańczuszka rozrzadu
luk25mie odpowiedział luk25mie → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
dzieki za odpowiedzi, jesli znajde gdzies to sprobuje vavoline bo i tak wymienic trzeba,oleju jak na razie nie zauwazam zadnych ubytkow, orientujecie sie moze czy mozna wymienic lancuch bez sciagania(ruszania) paska rozrzadu bo byc moze zdecyduje sie na wymane lancuszka z napinaczem tylko nie chce sie bawic w rozbieranie przodu a pasek zmienialem kilka miesiecy temu. -
Witam, korzystalem z szukajki i nie znalazlem jdnoznacznej odpowiedzi. a wiec jesli ktos moze pomoc jaki najlepiej zalac olej w 1.8t AEB z przebiegiem prawie 100 tys km. aby wyciszyc rzezienie rozrzadu, aktualnie mam wlany 10W/40 oplowski. czy pomoze zmiana na np. 10w/40 mobila czy lepiej wlac jakis syntetyk. nie wiem jaki olej auto mialo lany od nowosci czy syntetyk czy pol i troche boje sie ryzykowac tym bardziej ze za 2 tygodnie mam trase 2,5 tys km i nie chce zeby w trakcie kontrolka cisnienia oleju dala znac sobie. pozdrawiam.
-
[foto] Prosba o ocene stanu tarczy i klockow i przyczyne metalicznego tarcia
luk25mie odpowiedział topek → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
sprawdz oslone termiczna czy nie ociera sie o tarcze. -
witam, ja mam ten sam silnik. u mnie turbo slychac dopiero powyzej 3,500 tys obrotow. mam tego paska od 3 miesiecy i wydaje on mi sie slaby(nie czuc turbo) ale podobno ten typ tak ma. jak mierzylem stoperem do 100 to wyszlo ponizej 9 sekund wiec chyba dziala. ale wogole nie ma tego wciskania w fotel powyzej 2 tys. a ja jezdzilem i a4 z tym silnikiem i paroma golfami( tylko ze wszystkie nowsze) i tam to bylo czuc turbo, audi szlo najlepiej ale podejrzewam ze mialo chipa a golfy jednak troche lzejsze. a i jechalem jeszcze a4 1.8 kombi bez turbo i tamto wzgledem mojego paska to byl mul. a o a3 225 km nie bede wspominal bp to inna bajka // edytuj posty, następnym razem kolejny punkt i ławka rezerwowych // kazio
-
to nie byl wybryk, bylem pewien ze ten temat uznacie za wystarczajaco precyzyjny ale widocznie taki nie byl. i juz napisalem jesli chcecie to mnie zbanujcie. nie zalezy mi bycie na forum ktore tak traktuje swoich uzytkownikow. jest wiele innych for vw na swiecie i w polsce rowniez, fakt to bylo moim zdaniem najbardziej rozbudowane i profesjonalne(do dzis)- no poza www.vwgolf.pl - bo tam jest duzo lepiej jednak. pa
-
nie korzystam z forum onetu, ani wp, interii itp... . Fakt nie przeczytalem regulaminu tylko go pobieznie przejzalem. ale nie sadze abym zrobil jakies nadludzkie bledy zeby temat od razu ladowal w koszu. pierwsze co to po pierwszym opisie moderatora stwierdzilem ze chodzi mu o tresc tematu i nie zreozumialem dlaczego on ja uznal za nieprecyzyjna, watek zostal wyrzucony do kosza jak napisalem swoje uwagi. wiec zalozylem nowy watek bo zostalem pouczony ze temat w poprzednim byl nieprawidlowy, wiec tresc watku zamiescilem w temacie i ten zostal automatycznie wyrzucony do kosza co mnie troszke wnerwilo. jesli chcecie to mnie wyrzuczcie z tego forum(skrescie z listy uzytkownikow) bo nie mam zamiaru przy kazdym temacie ktory chcialbym dodac glowkowac czy sie spodoba moderatorowi czy nie. tym bardziej ze jak widze to zalezy to od humoru danego moderatora czy watek przejdzie czy nie. po prostu napisalem krotko i zwiezle swoj temat a on zostal odrzucony jak sie pozniej okazalo przez tresc tematu (n75)- nie uwazam ze tresc byla taka ze nie nadawala sie do upublicznienia- po prostu jesli jakis uzytkownik mialby ochote zajrzec to by to zrobil, przeczytal i tyle- moze pomogl moze nie. to forum to nie jest moim zdaniem jakas organizacja wojskowa gdzie trzeba sie trzymac scislych regul tylko jest to stworzone dla ludzi ktorzy chca uzyskac pomoc w swoich problemach i jesli oni beda zadowoleni z pomocy to beda chetnie tu czesto zagladac i w miare mozliwosci pomagac innym dzieki czemu forum zyska jedynie popularnosc i bedzie bardziej konkurencyjne dla innych.
-
zadnej piany tu nie bije a raczej jak juz to nie ubijam.
-
dobrze panie wszechmogacy.
-
bo niestety ale to forum ma taka formule a przynajmniej moderatorzy zyja jeszcze wczesniejszym systemem politycznym. wszystko wiedzacy i boscy do tego stopnia ze nie mozna podwazac ich zdania. szkoda ze marecek w dawniejszym moim poscie napisal: jezeli brak mocy to napewno przeplywka- kazdy ci to powie. no i niestety sie mylil i przez przeniesienie tamtego tematu do kosza wielu uzytkownikow ktorzy mogli by cos wiecej doradzic nie mialo takiej mozliwosci. a i z tego co wiem to brak mocy moga powodowac inne przyczyny. wiec moim zdaniem nie jestescie wszystko wiedzacy. Naprawde przykro mi jest jak jestem tak traktowany, wczesniej na forum golfa nie bylo takich problemow. powinniscie co do organizacji tego forum wziasc przyklad z forum golfa bo przez taka forme tracicie wielu klientow(uzytkownikow) moim zdaniem.