Skocz do zawartości

DawidK

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O DawidK

  • Urodziny 13.02.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Dawid
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Jarocin

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 FSI 150KM
  • Rok produkcji
    2006
  1. Moje pytania są może trochę laickie, ale mimo wszystko proszę o odpowiedzi... Czy w silnikach benzynowych (zarówno FSI jak i TSI) też występuje dwumasa? Jeśli tak, to czy jej żywotność i koszty wymiany są podobne do silników diesla? Czy to, czy owa dwumasa jest, czy jej nie ma, zależy od skrzyni biegów (DSG/manual)? Z góry dziękuję za wyrozumiałość i odpowiedzi.
  2. Czy komuś udało się jakoś wyregulować (podnieść) drzwi i czy mógłby się podzielić jakimiś wskazówkami? Mi oprócz wspomnianej już rdzy na uszczelce, dodatkowo uszkodził się lakier na dole styku drzwi przednich i przedniego błotnika. Podczas jazdy (zwłaszcza po kałużach) zbiera się tam piach i przy otwieraniu słychać jak zgrzyta. Podejrzewam, że przy prawidłowo wyregulowanych drzwiach nie ma to miejsca.
  3. Czy ktoś jeszcze może to potwierdzić? Ewentualnie, w jakich miastach są tacy „Magicy” i ile kasują za takie sztuczki? Ja jak mam okazję to pytam różnych „specjalistów” od kluczy i zawsze odpowiedź brzmiała tak samo: ASO.
  4. Czy ktoś może jednoznacznie powiedzieć jak to jest z tymi oponami XL? Trzeba czy nie? Przeglądając wątek natknąłem się na post, w którym ktoś pisał, że od któregoś roku VW zrezygnował z tych wzmacnianych opon. Pytam, bo DUNLOP SP Sport BluResponse nie mogę znaleźć wzmacnianych w rozmiarze 215/55R16 (udało mi się, ale tylko z indeksem H) a patrząc na różne testy, to są niby lepsze niż CONTINENTAL ContiPremiumContact 5. Myślałem też o CONTINENTAL ContiSportContact 5, które znów wypadają lepiej w testach niż DUNLOP SP Sport Maxx, ale nie występują w rozmiarze R16.
  5. Muszę kupić komplet opon letnich. Myślę, że teraz powinny być trochę tańsze niż w sezonie. Zastanawiam się nad dwoma modelami w rozmiarze 215/55R16 93V: DUNLOP SP Sport BluResponse CONTINENTAL ContiPremiumContact 5 Czy ktoś może się podzielić jakimiś doświadczeniami lub wskazówkami, które mogą ułatwić mi wybór?
  6. Niestety mój optymizm wyrażony w poście nr 218 był zbyt wczesny i zbyt duży... Problem powrócił. Dodatkowo silnik jakby głośniej zaczął pracować. Odstawiłem autko do warsztatu, panowie stwierdzili, że uszczelka pod kolektorem wydechowym jest do wymiany. (Stąd głośna praca oraz sonda dokonywała błędnego pomiaru co skutkowało przerywaniem przy 5 000 obr/min.) Przystąpiono do wymiany wspomnianej uszczelki, jak się jednak okazało po rozebraniu owego kolektora to w nim leży problem. Mianowicie ma malutkie pęknięcia. Nowy kolektor to koszt w okolicach 5 000 złotych ponieważ jest on na stałe zintegrowany z dwoma katalizatorami. Ponieważ cena skutecznie odwiodła mnie od zakupu nowego kolektora stary został pospawany. Wykasowano błędy w komputerze i na razie jest ok. Silnik pracuje ciszej i nie przerywa podczas przyspieszania.
  7. Silnik 2.0 FSI (150KM) zaczął przerywać (szarpać) w okolicach 5 000 obr/min na każdym biegu. Na szóstym biegu pozwalał się rozpędzić do 180 km/h i dalej koniec. Wkręciłem go na 5 000 obr/min na piątym biegu, zacisnąłem zęby i z pedałem gazu w podłodze zacząłem jechać szarpiącym samochodem. Po chwili zaczął się kręcić wyżej. Teraz kilka razy próbowałem go kręcić od najniższych biegów do odcięcia i nie zauważyłem żeby problem występował. Kolega lukasand pisał, że wymieniał czujnik położenia wału. Myślę, że skoro problem ustał to chyba u mnie raczej ten czujnik jest ok. Jednak niewiedza nie daje mi spokoju. Jakieś sugestie, oprócz sprawdzenia błędów w kompie, bo to przy najbliższej wolnej chwili podjadę zrobić?
  8. Mi zależało na czasie, dlatego nie poczytałem za dużo… Najlepiej byłoby kupić w VW i się nie martwić, ale cena mnie skutecznie zniechęciła… No nic, dla mnie już za późno… Mam nadzieję, że jak jeszcze nie opadł to już nie opadnie. Daj jutro znać jak to u Ciebie wygląda…
  9. Możesz zdradzić co konkretnie mówił o tych sprężynach, dlaczego je odradził?
  10. Tak, wymieniłem tylko tył... Na początku miałem wrażenie jakby tył stał trochę wyżej, ale teraz już sam nie wiem, czy rzeczywiście tak jest czy to tylko moje złudzenie... Jednego jestem pewien, że na pewno nie stoi niżej.
  11. Mi w piątek zaczęło coś dzwonić z tyłu auta przy jeździe po nierównościach. W sobotę, po 30 minutach spędzonych w kanale, znalazłem dwa kawałki sprężyny, które leżały w lewym wahaczu i hałasowały. W poniedziałek zadzwoniłem do serwisu, i tak… Sprężyny powinno się wymieniać parami, koszt jednej tylnej to 407 zł plus ewentualne koszty wymiany 270 zł. Lekko licząc, robi się 1 000 zł. Zadzwoniłem do warsztatu, w którym „serwisuje” swojego Paska i zaproponowali mi zamienniki firmy KYB – 210 zł za sztukę. Z racji długiego weekendu auto musi zrobić „parę” kilometrów, więc zdecydowałem się na te zamienniki i wymieniłem obie sprężyny. Usługa wymiany kosztowała mnie 50 zł i trwała 20 minut. Nie wiem za co w serwisie kasują 270 zł. Ma ktoś jakieś doświadczenia ze sprężynami tej firmy? Wiem, że i tak za późno, bo już zamontowane, ale przynajmniej będę wiedział czego się spodziewać…
  12. Nie miałem okazji używać Philips Blue Vision Ultra ale wydaję mi się, że one świecą lekko na niebiesko dając jakiś tam efekt ksenonu ale tylko w wyglądzie. Philips Xtreme Power mają dawać 100% więcej światła, a jeśli chodzi o wygląd to może świecą trochę bardziej na biało niż zwykłe żarówki. Philips Xtreme Power używam u siebie od miesiąca. Świecą lepiej niż zwykłe H7, światło jest bardziej białe, co do „mocy” ich świecenia to nie będę się wypowiadał, bo to subiektywna opinia i każdy będzie miał inną. Na razie jestem zadowolony, ale nie wiadomo jak z ich żywotnością. Wybór należy do Ciebie. Jak chcesz żarówki, które będą lepiej oświetlały drogę to weź Philips Xtreme Power, a jak zależy Ci na wyglądzie auta to Philips Blue Vision Ultra.
  13. Muszę używać dwóch telefonów i stąd moje zainteresowanie czy można je podłączyć równocześnie… Oczywiście, nie żeby rozmawiać przez oba jednocześnie, ale żeby zestaw sam łączył się z telefonem, który aktualnie dzwoni… Pewnie za dużo wymagam. Dzięki za zainteresowanie…
  14. Witam. Posiadam standardowy zestaw (3C0 035 729 E) i uchwyt do telefonu z aktywatorem bluetooth (3CO 051 435 AP). Wszystko fajnie działa, ale mam dwa pytania: 1) Czy jest możliwość podłączenia przez bluetooth dwóch telefonów jednocześnie? 2) Czy po sparowaniu telefonu z zestawem uchwyt musi być wpięty cały czas w "wieszak", czy można go odłączyć, a telefon będzie się łączył przez bluetooth bezpośrednio z zestawem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności