Skocz do zawartości

Jarvip

  • Liczba zawartości

    71
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Jarvip

  • Urodziny 17.10.1970

Informacje osobiste

  • Imię
    Jarek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.5 TDI V6 150KM (AKN)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jeżeli dobrze zrozumiałem nie masz prądu w wyjściu na żarówkę? Najpierw sprawdzasz czy na wtyczce dochodzącej do lampy masz prąd. Masz prąd to znaczy że coś w lampie. Tam są cienkie kabelki może jakiś sie przyciął lub zerwał. Jak we wtyczce nie ma prądu to włącznik do sprawdzenia. Nowy to nie znaczy że działa. We włączniku sprawdź pin 4 - ma być plus, później do 4 i 10 żarówkę. Powinno świecić. Oczywiście wszystko na zapłonie. Jak nie świeci to włącznik, jak świeci - to po drodze gubisz prąd.
  2. od 2000 r powinny H7 - tak mijania jak i drogowe.
  3. Nie trzeba regenerować. W tej rurce zawsze będzie troche oleju, tylko nie wiem co to znaczy trochę. Na pewno jesteś pierwszym który tam zajrzał i po tylu latach mogło się nazbierać
  4. Jarvip

    Żarówki w B5

    Bardzo dobry pomysł, sam jeżdżę na Night Breakerah OSRAMA. Philipsy są tak samo dobre. Jedynym minusem takich żarówek to cena oraz to że za jakiś czas się skończą. U mnie to trwa ok roku.
  5. Trochę za mało danych, bo skoro teraz napełnił, tzn że uchodziło i najprawdopodobniej ciśnienie spadło na tyle że klima się nie załączała. Z drugiej strony, jeżeli masz pełno, a piszczy i czasami się załącza - to jeżeli elektrycznie jest ok, to pada sprzęgiełko lub zaciera się łożysko.. Warto to zrobić, w skrajnym przydatku kupisz nowy kompresor - a używki chodzą po 100-200 zł. Zerknij czy kreci się wiatrak od klimy, oraz czy cyka (załącza) sprzęgiełko - jest na kompresorze.
  6. U mnie zaczęło stukać jak wymieniłem szybę i jeździłem tak od kilku lat, aż do wczoraj. Trzeszczało z lewej, z prawej, na środku. I to nie jak jechałem po wybojach tylko na zakręcie, wjazd/zjazd z hopki lub szybkie skręty kierownicą. Wczoraj wcisnąłem piankę/gumę pomiędzy deskę a szybę. Z rolet do okien, zostały mi takie twarde pianki, pociąłem w paski po ok 1 cm i wcisnąłem pomiędzy szybę a deskę, tak, że nic nie widać. wcisnąłem po 2 szt na bokach (lewa/prawa) i cisza, naprawdę pomaga :)
  7. Ściągasz boczki drzwi, prosta sprawa - na youtube jest dużo filmików. Otwierasz / zdejmujesz gumowe zatyczki, z przodu luzujesz 2 śruby i szyba do góry. Samą szybę przekręcasz lewo prawo i wyjdzie. Uszczelka zewnętrzna jest na wcisk - to cała listwa nie pamiętam jak z wewnętrzną. Zakładasz w odwrotnej kolejności. Tył troszeczkę inaczej - zdejmujesz boczek otwierasz jedną dużą gumową zatyczkę. Szybą zjeżdżasz prawie na sam dół aż zobaczysz biały kołek (będzie pod linką ale linkę odsuniesz) i teraz, pod szybę wkładasz szmatę ale tak aby usztywnić szybę, lub jakąś podpórkę. Bierzesz śrubokręt krzyżak i przykładasz do środka kołka. Ten kołek składa się z 2 części: zewnętrzna tuleja i środek. Dłonią lub czymś innym lekko uderzasz w trzonek. Środek kołka zacznie się przesuwać. On ma wyjść. Ale jak nie nie złapiesz na koniec, to musisz zdejmować blachę lub od razu zakup takie kołki - koszt 3 zł/szt., w salonie pewnie z piątaka :). później delikatnie wyjmiesz zewnętrzną część kołka (tuleję) i szyba do góry. Składasz inaczej. Kołek zakładasz na szybę, najpierw tuleję później środek, przy środku pomagasz sobie narzędziami - ja to zrobiłem szczypcami do rur , i całą szybę od góry wciskasz w prowadnicę. Wystarczy również, że ułożysz na miejscu i później szybą dojedziesz do góry (podniesiesz do samej góry). Wtedy kołek wskoczy w zatrzask i zrobione. Jak zbijesz szybę to w sumie żadna strata, tylko musisz zdejmować blachę i wyjmować szkło. Z pierwszą będzie najtrudniej, później każda to 20-30 minut :). Powodzenia!
  8. Tak jak napisał szymciak, prosta sprawa. Objaw zapalony ESP + ABS, po jakimś czasie doszła do tego migająca kontrolka świec żarowych. Nowy czujnik z salonu 61,71 zł. Teraz praca, rozkręcasz 4 śruby torks i opada osłona. I uwaga:), wyjąłem czujnik który później okazał się czujnikiem przy sprzęgle. Ja miałem 2 czujniki i tak na szybko patrząc, ten od sprzęgła jest na wysokości pedału hamulca. Cała wymiana 15 minut. Wymienia się na zgaszonym zapłonie. Dla pewności lepiej wyjąć kluczyk ze stacyjki. Nic nie trzeba wciskać ani wyciągać, czujnik sam się dostosuje. Dopiero po odpaleniu auta i naciśnięciu hamulca zniknęły palące się kontrolki i wróciły światła stopu
  9. Hefajstos, ustaliłeś coś?
  10. kup używkę, tylko w dobrym stanie. Pojeździsz naprawdę długo.
  11. Z radia wychodzi na 4 głośniki. Domyślam się że o to chodzi, dopiero dalej separowane na gwizdki i średnie
  12. Cześć mam szybkie pytanie. Moja maglownica o nr 8D1 422 074F jest już do wymiany. Znalazłem używkę z 2003r o nr 8D1 422 072. Czy ona będzie pasowała? Sprawdzałem ETKę ale tam są całkiem inne numery. Proszę o info kogoś kto ma pełną wersję ETKi lub przerabiał takie sprawy.
  13. A jak myślicie, po co powstał ten dział? W 2010 r też był internet.. Z takim radami możecie się wstrzymać. Do każdego tematu można dać taką odpowiedź.
  14. Cześć, muszę szykować się na wymianę magla. Nie wiem jaki numer jest na moim - nadal jeżdżę. Auto V6 jak w opisie,vin WVWZZZ3BZ3E152360, jakie maglownice szukać? Może z audi A6 V6 będą jakieś pasowały? Jaki numer przekładni pasuje do mnie? Z góry dziękuję za pomoc:)
  15. Charakterek zdjęcia zniknęły.. możesz wrzucić jeszcze raz? A może temat ze zdjęciami jest jeszcze gdzieś?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności