Skocz do zawartości

kajarek

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kajarek

  • Urodziny 23.02.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Jarek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (ARM)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Witam. Dołączam się do wątku i mimo silnika 1.6 ARM moje problemy były identyczne choć obecnie mam ich ,,lepszą wersję,, mianowicie nie odpala mi za każdym razem. Ciepły czy zimny nie ma różnicy, muszę długo kręcić i dopiero za drugim razem zaskoczy. Przerobiłem już: -wymiana pompki paliwa (stara się zacinała gdyż skończył się komutator i szczotki) -chyba jest wydajna ponieważ jadąc 180 po autostradzie nie dusi się -zamontowany zaworek zwrotny na wyjściu z pompy -wymieniony filtr paliwa -świece NGK -przewody NGK -czujnik temperatury oryginał ASO -sprawdzone przewody na kostce przy ECU (brak zwarcia, oporność 1,5 kohm przy 30 st - vag nie widzi błędów (pomiar w grupie engine i instruments podobny choć w tej drugiej w bloku 50 mam jeszcze okienko z temperaturą 155 st. i nie wiem co to jest) - mam gaz BRC ale zakręciłem zawory na butli i jeżdżąc tylko na benzynie nie było poprawy. Może moje próby naprawy w Waszym przypadku będą wskazówką,ja nie znalazłem na forum odpowiedzi na moje problemy lecz mam nadzieje że ktoś to wreszcie ugryzie.
  2. Damianie,jeśli poziom znajomości tematu wyraża się poprzez pojemność i moc silnika to masz rację nie znam się:dupablada i niech tak zostanie, bo nie o to przecież chodziło w tym temacie. Może ktoś podzielił by się opinią o passacie B6 z motorem BSF/BSE zdolnym do zagazowania. Proszę tylko specjalistów nie uduście tematu opiniami w stylu za mały silnik,za ciężki samochód,nie jeździ,czyli to samo co z B5 1.6 ze słyszenia. Jak ktoś miał,ma lub myśli o posiadaniu to zapraszam.
  3. Passat 1.6 w okolicach 3000 tys obrotów ma prędkość 90/100 km/h i właśnie przy tej prędkości na długiej trasie jest w stanie osiągnąć to co napisałem. Na jednym z portali motoryzacyjnych w dziale raporty spalania jest 99 opinii z czego połowa związana z gazem i spalaniu passata 1.6 w takim właśnie zakresie o którym tu mowa. Nie chodzi o to aby chwalić tylko swoje lecz o to aby dać niezdecydowanym jakiś pogląd na taki silnik. Sam szukałem porad na tym forum i wiem że ten kto ma to wie najlepiej, a ten co słyszał to nie bardzo wie o czym mowa.
  4. Zapewniam że nie reklamuję żadnej instalacji gazowej,piszę bo wiem czym jeżdżę. Na pewno nie żyłuję od świateł do świateł ile fabryka dała i nie jeżdżę po 150km/h. Oczywiście nikogo nie mam zamiaru przekonywać tym bardziej że kolega karol27 posiada bardzo dobry i ,,bez awaryjny,, 2.0 TDI 140,a kolega dgasek ,,oszczędny,, 2.8 V6. Bardziej mi chodziło o pokazanie że gaz wcale nie musi szkodzić silnikowi jeśli jest profesjonalnie założony i z głową użytkowany,a o kosztach nie wspomnę.Ktoś powie a gdzie frajda z jazdy,ale gdyby o to chodziło to to kupił bym subaru,a frajdę spotykam na stacji LPG. Pozdr.
  5. Witam. Jestem tu nowy ale myślę że o uszkodzeniu silnika przez gaz mogę coś powiedzieć. Kupiłem B5 1.6 ARM w Niemczech w 2007r. Natychmiast założyłem BRC Sequent 24, przez cały czas użytkowania wymieniłem dwa razy świece i przewody NGK, filtry gazu i powietrza co 12 tys. i 4 razy byłem na regulacji gazu u montażystów. Tankuję 47l i przejeżdżam 470km, a w porywach 530 (trasa na Węgry). Dziś pasek ma 350tyś km i właśnie przymierzam się do kolejnej wymiany filtrów i rozrządu i cieszę się tankując na stacji że nie posłuchałem tych bajek o niszczeniu silnika przez gaz. Nadmieniam że miałem również Ibizę z przebiegiem 150 tys na gazie,a w rodzinie peugeota 406 z przebiegiem 460 tys.z czego 300 na gazie. I jego właśnie mam zamiar przegonić moim paskiem... :bleblePozdrawiam VW.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności