Skocz do zawartości

gliniarzxxl

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O gliniarzxxl

  • Urodziny 17.08.1970

Informacje osobiste

  • Imię
    Witek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Jelcz-Laskowice

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, mam problem z turbosprężarką po regeneracji chodzi o to, że do do 2 tyś. obrotów auto nie jedzie, powyżej ładnie wciska w fotel. Czy miał ktoś podobny problem????? Jestem umówiony na montaż kolejnej nie wiem co bedzie sie działo, podcisnienie działa prawidłowo. Na starej auto pięknie przyśpieszało w całym zakresie obrotów a teraz przy niskich obrotach po wcisnieciu pedału gazu reaguję z duzym opóznieniem. Nadmieniam że posiadam silnik 1.9 TDI AVF 131 km 310Nm obecnie z nowa mapą 160 km 370 Nm. Prosze o pomoc i opinie. Pzdr. Podejrzewam zakład regeneracji turbin o partaczenie roboty!!
  2. padajcie jeszcze raz ceny takich zamienników kata.:aniolek
  3. RomanS, na pewno brakowało gwintu na korpusie starej świecy bo widziałem ją na własne oczy. Wszystkie pozostałe 3 sie odkręciły bez problemu a ta trzeba było kręcić w prawo i w lewo aby się powoli wykręciła. Jak wkręcało sie nową to był lekki problem. Jak tylko gwint został poprawiony to nowa świeca przykręciła sie bez problemów. Martwią mnie tylko te pozostałości z gwintu. Ale widocznie ma tak to być, chyba w takim przypadku jak się wykręca stara świeca to nikt głowicy nie ściąga. Na razie auto chodzi bez problemów. Mam nadzieje że może coś wydmuchało przez zawory wydechu lub się spalilo w wysokiej temperaturze. Pzdr.
  4. Przepraszam że lekko zmienie tamat ale mam lekki problem. Przy wymianie świec na drugim cylindrze mialem klopot w wykręceniem starej swiecy. Gwint ze starej swiecy pozostal częściowo w glowicy. W zwiazku z tym przegwintowalem gniazdo i wkręcilem nową swiece. I tu jest problem podejrzewam ze wióry ze starego gwintu swiecy wpadly do srodka. Aby przedmuchac komore spalania odpalilem na chwile silnik. I tu mam pytanie do fachowców w tej dzidzinie czy istnieje ryzyko uszkodzenia gladzi cylindra wiórami ze starej swiecy???? Mechanik mi powiedzial, ze nic sie nie stanie a opilki wkleją sie do tloka i spala. Czy ma racje?? Jak sie postepuje w takich przypadkach??? Proszę o podpowiedz czy bede w niedlugim czasie musial remontowac silnik, czy musialem sciagac glowice???? Nadmieniam że zalozlem nowe swiece firmy NGK i napewno napisze jak sie zachowują na mrozach. Pzdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności