Skocz do zawartości

wecki

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O wecki

  • Urodziny 28.10.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Szczecin

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2008

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. U mnie to jest tak, ze jak nie chce się uruchomić po włożeniu kluczyka, to nie włącza się także przez guzik (pokrętło). Nic nie działa. Dopiero po jakimś czasie uruchamia się. Czasem zaświeci się i gaśnie i dopiero za 2 lub 3. razem włączy się na stałe. Nie wiem o co chodzi. Jakieś podpowiedzi?
  2. Kolego moje radyjko też nie zawsze włącza się. Masz na to jakąś radę? Nie zmieniałęm softu - w sumie nie wiem jaki jest (jak wejść do ukrytego menu?).
  3. Będąc autem na hamowni wyszło na jaw, że mam zapełniony DPF. Wykres mocy nie był w miarę jednostajny, ale pofalowany i moc obliczona na hamowni była dużo niższa niż wynikająca z zapewnień producenta. Serwisant stwierdził, ze przyczyną może być zapełniony filtr DPF (nie świeci mi się kontrolka). Powiedział także jak jechac aby filtr się wypalił. Jako test sprawdzający czy moc silnika wróciła miałem przy wyłączonym ESP po ruszeniu wcisnąć na 1. biegu gaz do oporu i auto przy tej mocy (140 KM) powinno zabuksowac kołami (na 2. biegu też). Czy wasze auto bez strzelania ze sprzęgła zerwą przyczepność kół ? Poprzednie auto jakim jeździłem miało 75KM i było na gaz, także dla mnie ten passat co mam to przyśpiesza rewelacyjnie i ciężko mi zdiagnozowac czy mam obniżoną moc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności