Skocz do zawartości

drabina90

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O drabina90

  • Urodziny 16.10.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tarnów

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 90KM (RP)
  • Rok produkcji
    1989
  1. Witam ponownie. Problemu z piszczącymi hamulcami nie udało mi się rozwiązać, jedynie trochę się poprawiło, nie wiem na jak długo. Wpakowałem już kupe kasy w układ hamulcowy, pojechałem do warsztatu, który zajmuje się tylko hamulcami. Pierwsze co stwierdził mechanik, to że poprzedni przy zakładaniu nowych tarcz nie wyczyścił piasty z rdzy (na dowód zrobił zdjęcia i faktycznie miajscami było nierówno). Sprawdził bicie i gubość tarcz, były w miarę proste. Klocki które wcześniej wymieniałem były już na wykończeniu ( po przejechaniu nie całe 1000 km). Wymienił mi przewody elastyczne po obu stronach. Po wyczyszczeniu piast, przeczyszczeniu całego układu i wymianie płynu, wszystko ładnie chodziło, nie widać było żadnego problemu. Do czasu aż wybrałem się na dłuższą przejażdżkę. Po przejechaniu 30km (kręta droga, częste hamowania, duże obciążenie), znów prawy przedni hamulec zaczął piszczeć, po 10 następnych km zacząłem tracić hamulce, zatrzymałem się, z rawego koła się dymiło. Znów wizyta u specjalisty od hamulców. Wymiana wszystkich metalowych przewodów, płukanie pompy, wymiana klocków. Poblem ustąpił, niestety ostatnio po trasie 100km znów zaczyna piszczeć. Nadal nie wiem co jest przyczyną, została już chyba tylko wymiana pompy hamulcowej, wygląda to tak jak by podczas jazdy pompa sama wytwarzała lekkie ciśnienie i klocek zaczyna lekko ocierać. Narazie nie mam funduszy na dalsze grzebanie, jeżdżę oszędzając hamulce.
  2. Witam. Odgrzeję trochę temat. Niedawno w moim b3 pojawił się problem z piskiem wydobywającym się z przedniego lewego koła. Dźwięk jest taki jak przy lekkim wciśnięciu hamulca (trze klocek o tarcze). Piszczy dopiero po parunastu przejechanych kilometrach, jak nagrzeją się hamulce. Klocki nowe Trusting, tarcze nowe brembo. Piszczy przy delikatnym skręcie kierownicą w lewo, jak zakontruje albo przyhamuje to przestaje. Mechanik twierdzi, że łożysko jeszcze dobre, zaciski sprawdzone. Jedynie płyn hamulcowy nie był wymieniany. Przed wymianą tarcz, przy hamowaniu z większych prędkości czułem duże wibracje na kierownicy. Na nowych tarczach tez czasami się to pojawia ale po paru mocniejszych hamowaniach, drganie znika. Jeśli mieliście taki problem i udało się go rozwiązać, proszę o odpowiedź.
  3. 1,8 RP 90KM: na LPG 180km/h ale zależy od ustawienia instalacji, na benzynie 190km/h. Najgorzej wyhamować szybko z takiej prędkości ;P
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności