Skocz do zawartości

marekgalla

  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zawartość dodana przez marekgalla

  1. Witam mogę pomóc, na poczatek trzeba wymienić pompe abs jest bardzo ciężko dostać, ja mam taką pompe ,manetki z modułem, radar trzeba uważać żeby był od automata, bo jest zakodowany na automat i manual i nie da sie go przekodować znaczek vw,kołki mocujace radar poniżej lin z montażu acc w b6 jest prawie tak samo wiadomo inne numery pompy radaru i manetek i przekażnik jest nie potrzebny. http://www.bronken.de/acc/ Pozdrawiam. - - - - - aktualizacja - - - - - Witam radar ma w sobie żyroskop który jest bardzo delikatny łatwo go uszkodzić jak dostanie dużego wstrząsu i jak sie ma manuala to radar też musi być od manuala i odwrotnie po prostu jest tak zakodowany i nie da sie go przekodować kodować nic nie trzeba,śruby wkręcić każdą 30 obrotów, można sprawdzić na co jest zakodowany radar manual 0010100 automat 0010000. Pozdrawiam.
  2. Witam jak pan ma sedana to nie trzeba silników podnoszących klape teleskopy albo sprężyny podnoszące klape zapewne są mocniejsze musiałbym sprawdzić w etce.Tylko Easy Open działa w passacie b7 jak jest to sedan to trzeba tylko mieć kessy i założyć sensor pod zderzakiem pociągnąć 2 kable do komfortu nie kiedy poprzestawiać kanały dopasowania w komforcie i to wszystko.Jak ktoś chce założyć easy open w b6 trzeba zmienić komfort, gateway od b7 jest troche zabawy ale da sie. Pzdrawiam.
  3. Witam. Klapa jest zbyt ciężka żeby założyć siłowniki, pozostaje kupić dwa silniki, elektryczny rygiel,przycisk i wiązke kabli. Pozdrawiam.
  4. W klamce czujnik sie popsul, kostka w klamce nie laczy albo ktos zalorzyl zwykla klamke na klamce musi byc takie wzgrubienie, jak by podlaczyl kompa to by sie dowiedzial. Pozdrawiam.
  5. Witam wszystkich może jest mi w stanie ktoś pomóc wymienilem blokade kerownicy na nową i powstał taki problem jak kluczyk wsadze na pierwsza pozycje to odryglowuje ale jak wyciagne kluczyk z pierwszej pozycji to nie zaryglyje i bład w imo blokada kierownicy warunki nie spełnione ale jak wsadze kluczyk do pozycji drugiej zapłon i wyciagne kluczyk to jest ok zarygluje ale jak sie auto zgasi i sie odrazu nie wyciagnie kluczyka to ne zarygluje czy mo to cośwspólnego z kodowaniem imo albo blokady u mnie sa tam same zera czy może jest gdzieś do ustawienia zwłoka czasowa moim zdaniem blokada powinna odblokowac wsadzajac kluczyk na pierwsza pozycje i zaryglowac po wyciagnieciu kluczyka z pierwszrj pozycji może miałktos taki problem.
  6. Witam mam podobny problem, nie pali mi się kontrolka świateł dziennych licznik 3aa z końówką c kolorowy wyświetlacz passat b7 w BCM zaznaczone że kontrolka ma sie palić, ale sie nie pali więc rozebrałem licznik okazało sie że nie ma diody, więc znalazłem diode wlutowałem ale i tak ne sie nie pali co by tu było tego przyczyną? czy pozostaje tylko wymiana licznika na taki co tą kontrolke posiada.
  7. Witam wszystkich mam takie pytanie mając system kessy jak auto jest zamknięte chcąc otworztć klapę bagażnika naciskając przycisk w klapie kmbi mając przy sobie kluczyk powinna sie otworzyć? u mnie sie nie otwiera ale z kluczyka idzie otworzyć nie wiem czy to normalne .Może wie ktos jak to zrobić zeby się otwierała po naciśnięciu na przycisk.Jak auto jest otwarte przycisk działa.
  8. Kolumna,komfort,kluczyk i sterownik silnika to komplet imobilaizera,jak założysz kolumne komfort i te kluczyki od kompletu to będzie działać blokada kierownicy zamek centralny no i kessy tylko auto odpali i zgaśnie, bo w twój sterownik silnika trzeba wpisać te dane imobilaizera z tego kompletu co kupisz, kombi czy sedan nie ma różnicy kwestia kodowania.moim zdaniem jest to najprostszy i najtańszy sposób a swoje stare graty możesz zawsze sprzedać jako zestaw startowy.
  9. Kupujesz kluczyk z funkcją panik czerwony przycisk on działa na 315 mh wyjmujesz pastylke imobilajzera ze swojego kluczyka wkładasz do tego z funkcją panik i wszystko jest ok.
  10. Witam brakuje ci kabli do AH w kostce od przycisku pin11 i pin13 złączyć razem i dolutować do pinu22 w kostce sterownika hamulca i jeszcze jeden kabel pin14 z kostki przycisku do kostki sterownika hamulca pin4
  11. Koliduje sterownik haka czy sam hak założony i wypięty, widziałem zdięcie jak w touregu facetka otwiera klapę i ma uchwyt do haka. http://www.fitfathers.com/volkswagen-touareg-and-tiguan/
  12. Witam wszystkich mam takie pytanie czy ta funkcja występuje też w autach z hakiem oryginalnym.Wiem tyle że w altraku nie występuje.
  13. Witam mam problem w passacie b7 nie moge uruchomić kontrolki do świateł dziennych w bordnecu mam zaznaczone że kontrolka ma sie palić światła ledowe sie palą zaznaczyłem nawet tryb skandynawski i wyłączenie świateł po zaciągnięciu hamulca ręcznego i nic. W instrukcji obsługi nic nie piszą że jest taka kontrolka ale na zegarach jest. Jest jeszcze Jedna opcja zegary zaprogramować na USA ale czy wtedy nie pojawia sie mile.Mam program vag can pro i nie ma opisu w kodowaniu, może by ktoś zamieścił opis kodowania licznika premium 3aa920880c wielkie dzięki.
  14. Witam wszystkich potrzebował bym rozpiske pinów od przełacznika szyb kierowcy do modułu w drzwiach 1k0959701ae passat 2008r jak ktos by mógł pomuc.
  15. Nic innego nie pozostaje jak poszukać 3c8 i spróbować zakodować, mam nadzieje że kodowanie ABS nie ma z tym nic wspólnego.
  16. Witam mam problem z zakodowaniem sterownika hamulca recznego 3AA907803D nie przyjmuje kodowania 56 57.Mam passata 2006r zmieniłem pompe abs na 3c0614109p żeby działało parkowanie pompe udało sie zakodowac 0 błędów wszystko działa parkowanie też, tylko hamulec postojowy wywala 1 błąd sterownik nie zakodowany,ale po nacisnieciu przycisku zahamowuje i odhamowuje, do tej pompy powinien być sterownik 3c8907803a ale jak wpisuje w ETKE to pisze sterownik wycofany zastąpić, i występuje tam ten sterownik co założyłem może jest tak że sterowniki 3AA są blokowane prosze o pomoc.
  17. Witam pokombinowałem troche z tymi kołami na rozrzadzie i co sie okazało że jak to pierwsze koło gdzie jest czujnik przestawie troche do przodu czy do tyłu to sie nic nie zmienia ale jak to drugie koło przestawie troche do tyłu to znaczy opóznie to odrazu ciężej pali taki objaw jaki miałem, teraz wziołem to drugie koło minimalnie do przodu to znaczy troche przyspieszyłem i to pierwsze koło gdzie jest czujnik ustawiłem według kompa tak jak pisałes kanał 004 ostatnie pole miałem wczesniej 3 teraz nastawiłem 0,75 i jest ok, pali rano normalnie dzisiaj rano 18 stopni ciepła i jeszcze grzeją swiece czy to jest normalne? i co do tego drudgiego koła na rozrządzie jak je ustawić żeby wiedzieć że jest ok, to koło jest od pompowtrysków jak kapem sprawdzałem na 4 kanale to w drugim pol było 3 pisało tam poczatek wtrysku, czyżby to było od ustawienia tego drugiego koła jak tak to jaka wartość powinna tam być?
  18. Jak to sprawdziłes czy jest dobrze ustawiony rozrzad, napewno mozna to zrobic kompem mam program vag can pro ale jeszcz nigdy tego nie robiłem gdzies słyszałem że w bloku 4 można to sprawdzić i jest tolerancja od -3 do +3 a najlepiej jak jest 0 3
  19. Witm wszystkich mam podobny problem z odpalaniem silnik BMR tak jak koledzy, wymienione wtryski na nowe w serwisie, rozrusznik kreci szybko, swiece grzeja, napiecie nie spada poniżej 10v wymieniłem sterownik silnika na inny, pompa wysokiego cisnienia wymieniałem ze trz na używane bez zmian zwasze po dłuższym postoju czy po nocy trzeba dłużej krecic jak odpali to można zgasic i odpali od strzała nie zależnie od teperatury,ale jak włacze webasto na 20min i go troche zagrzeje to odpali na strzała także paliwo sie nie wraca do zbiornika rozrzd wymieniony w niemczech w serwisie vw także powinien być dobrze ustawiony ale sprawdze to bo to mi tylko pozostało nie mam już pomysłów co by tu zrobić, jak by ktoś mógł pomuc, może komus udało sie dojsc co to za przyczyna, pozdrawiam.
  20. Tak wymieniłem i jest ok,te co miałem od seata to pasowały według etki do tourana i jakiegos seata żeby wszystko zagrało musisz miec silniczek z numerem od passata wraz z sterownikiem który ma taki numer jak ten co załżyłeś od seata,powinno być ok.
  21. Ja mam passata z 2006 też zakładałem moduły od seata i miałem tak samo, jak założyłem według numeru etki wszysto było ok.
  22. Witam mam takie pytanie odnośnie DYNAUDIO wczoraj załorzyłem do mojego auta instalacje podłączyłem według schematu kodownie tak jak powinno być i nie wiem czy to normalne robiąc głośniej głos wzrasta do połowy skali no troszke dalej a póżniej nie jest nic głośniej a jak podkręce prawie na maksa to robi się minimalnie głośniej i ciszej tak jak by brakowało mocy nic nie pomaga nawet jak odejme bas.Czy to jest normalne tak powinno być? Są też różne wzmacniacze do DYNAUDIO mają inne SW jedne 0020 inne 0040 czy czymś się to rużni?
  23. Witam wszystkich chce w moim passacie załorzyć parktronic z ops i parkasistent potrzebowałbym schemat elektryczny wystarczył by mi na 8 czujników bo na przerubke z 8 czujników na 10 znalazłem nie wiem jak będzie z wspomaganiem kierownicy czy nie bede musiał wymienić auto mam z 2006 września znalazłem na niemieckim forum jak gość montował parkassistant w passacie 2009 i dołorzył dwa czujniki przycisk jeden kabel z przycisku do modułu parktronika plus adaptacja i wszystko chulało.
  24. Witam wszystkich mam taki problem z smsami jak dostaje smsa to pokazuje się na fisie a jak chce go odczytać na rns 510 to wyskakuje komunikat sms niedostępny a jak chce napisać z rns to nie ma problemu tylko nie idzie odczytać smsów przychodzących idzie je odczytać na fisie co zrobić by szło je odczytywać na rns.
  25. Ja mam passata 2006 rok licznik premium z 2012 roku jaki by tu radar podeszedł według ETKI 3c0907567m szedł w passacie od 2009 do 2011 passat CC OD 2009 DO 212 albo 3AA907567a szedł w passacie od 2011 do 2012 czy będą one się komunikować z abs i silnikiem.Teraz jak nie mam radaru ani manetek a zaznacze w gatewayu ACC to na wyświetlaczu pjawi sie ta funkcja ACC ale jest komunikat ze ACC uszkodzone. ---------- Dodano o 21:08 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:55 ---------- Ja mam passata 2006 rok licznik premium z 2012 roku jaki by tu radar podeszedł według ETKI 3c0907567m szedł w passacie od 2009 do 2011 passat CC OD 2009 DO 212 albo 3AA907567a szedł w passacie od 2011 do 2012 czy będą one się komunikować z abs i silnikiem.Teraz jak nie mam radaru ani manetek a zaznacze w gatewayu ACC to na wyświetlaczu pjawi sie ta funkcja ACC ale jest komunikat ze ACC uszkodzone.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności