Skocz do zawartości

666cin

  • Liczba zawartości

    52
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Odpowiedzi dodane przez 666cin


  1. Czesc,

    od jakiegos czasu intensywnie studiuje mapy mojego paszteta i chetnie pochlaniam wiedze na ten temat.

    Efektem tego jest tak o to powstaly od podstaw wsad. 

    co sadzicie na ten temat? co do poprawy? lub na co zwrocic uwaga. gdzie przyciac, co dodac...

    obecnie hulam na 160km ale chcialem wymodzic cos samemu, bo to wieksza satysfakcja, wiedziec co z czego...

    nie pakowalem go do auta, to jest puki co excelowy twor, wiec wole go skonsultowac zanim wpakuje do auta;)

     

     

    AWX 1.2.zip


  2. Czy w liczniku 849 da sie aktywowac aby statusy byly wyswietlane ciagle podczas jazdy w gornym segmencie fisa?

    Glownie rozbija sie o rezerwe. Zapala sie na pelnym ekranie a potem gasnie i mozna zapomniec w trasie o dotankowaniu? nie mam org radia wiec gorna partia wyswietlacza i tak jest off caly czas.

    Czytalem ze to dobra zmiana w nowych licznikach bo w starych sie palilo caly czas. Wiec moze i w nowych da to ogarnac we wsadzie licznika??


  3. problem w tym ze wszystko sie wydaje byc ok:D

    bo wszystko dziala w liczniku... auto odpala, nie sypia sie zadne bledy, 

    dzialaja wszelkie modyfikacje takie jak staging, welcome i aktywny tempomat...

    a kontrolka immo mryga caly czas.

    moze cos jeszcze musze zrobic? oczywiscie po wgraniu accu byl odlaczany.a kostki sa dobrze docisniete:)

    wrzucilem przerobiony plik przeze mnie. w poprzednim poscie mam wsady wyjsciowe.

    rzucicie na to okiem czy jest ok??

    Marcin

    gotowy 849A.zip


  4. Czesc,

     

    W moim pasku byl zamontowany fabrycznie 1/2FIS z koncowka 827A.

    Zakupilem okazyjnie 849A.

    Chcialbym skorzystac z metody za pomoca VAG TACHO.

    Poniewaz liczniki sa 827A i 849A to czy moge kopiowac tak jak jest to opisane w manualu i w metodzie vag tacho?

    Bo stworzylem taki wsad i wrzucilem do licznika. Auto odpalilo, ale mryga kontrolka immo.

    nie wyswietla sie tez gorna sekcja wyswietlacza?

     

     

    WSADY.zip


  5. Witam!

     

    Z mój passat ostatnio opadł z sił. Ma wyraźne problemy z przyspieszaniem na 4 i 5, w tych samych miejscach na trasie, na których zwykle tego problemu nie mial.

    Zrobilem chyba wszsytkie logi i proszę o pomoc w ich analizie.

     

    Dodatkowo mam caly czas błąd, którego nie da się usunąć:

     

    Control Module Part Number: 028 906 021 EG

    Component and/or Version: 1.9l R4 EDC G00SG 0819

    Software Coding: 00002

    Work Shop Code: WSC 05314

    1 Fault Found:

    00575 - Intake Manifold Pressure

    17-10 - Control Difference - Intermittent

     

    Logi dynamiczne:

     

    000, 001http://vaglog.rtnet.pl/cin6666_100886.html

    003, 004http://vaglog.rtnet.pl/cin6666_100887.html

    008, 010http://vaglog.rtnet.pl/cin6666_100888.html

    011, 010http://vaglog.rtnet.pl/cin6666_100889.html

     

    Logi statyczne:

     

    000, 001http://vaglog.rtnet.pl/cin6666_100890.html

    003, 004http://vaglog.rtnet.pl/cin6666_100892.html

    007, 013http://vaglog.rtnet.pl/cin6666_100893.html

    011, 023http://vaglog.rtnet.pl/cin6666_100891.html

     

    Basic settings:

     

    000 http://vaglog.rtnet.pl/cin6666_100897.html

    003 http://vaglog.rtnet.pl/cin6666_100898.html

    004 http://vaglog.rtnet.pl/cin6666_100899.html


  6. No to dołączam foty schowka. no i reszty oświetlenia przy okazji:D

     

    w klamkach też są super fluxy, które nie wystają z obudowy klamki i są tak ustawione aby oświetlały tylko klamkę a nie resztę samochodu:) trochę mi zajęło ustawienie tego w ciemnej łazience ale efekt jest zadowaląjacy.

     

    [ATTACH=CONFIG]66706[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]66707[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]66708[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]66709[/ATTACH]


  7. Tu nie ma żadnego mikrowłącznika w zamku. Za odpalanie lampki i jej gaszenie odpowiada mechanizm ze sprężynką który jest w samej lampce;). Jak jest on dobrze zmontowany to sprawdź czy masz na przewodzie doprowadzającym 12V.

     

    Zdjęcie nocne wstawię jak je zrobię:) czyli może dzisiaj:)


  8. Witam!

     

    Mam nadzieje że moja poniższa grafika trochę rozjaśni temat:P

     

    beznazwy1fp.jpg

     

    super fluxy mają po 4 nóżki. 2 plusowe i 2 minusowe. te po stronie diody ze ściętym rogiem są minusowe, a te po przeciwnej plusowe. Łączymy je jak na powyższym obrazku. wstawiamy dodatkowo rezystor jak na rysunku. dla mojego przypadku miał wartość 237ohm.

    po zlutowaniu diod, minus lutujemy ze skrajną lewą blaszką (patrząc ze po prawej mamy sprężynkę), a plus z rezystorem lutujemy z prawą blaszką. składamy i powinno śmigać. jeżeli działać nie będzie to pewnie coś z polaryzacją pomieszałeś;)

     

    ps. przy lutowaniu do blaszek, najlepiej tak ustawić pakiet ledów żeby nie były za blisko dyfuzora przylutowane, bo im dalej od niego tym światło powinno być lepiej rozproszone - nie będzie punktowe. chociaż super fluxy same w sobie dosyć szeroko świecą.


  9. po demontażu fotela i dostaniu się pod spód, moim oczom ukazało się parę pęknięć na tej macie którą wyłożona jest podłoga. uszczelniłem je jak sie tylko dało. odpływ parownika też na wszelki wypadek uszczelnilem.

    ale inna rzecz mnie zaciekawiła. jak włączyłem klimę na maxa, to na plastikowych wylotach powietrza idących pod wykładziną na nogi pasażerów z tyłu, zaczęła się rosić woda. Czy to normalne?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności