Skocz do zawartości

artekdzg

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O artekdzg

  • Urodziny 16.04.1974

Informacje osobiste

  • Imię
    artur
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    dzg

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM(BMR)
  • Rok produkcji
    2007
  1. kanał jak najbardziej zderzaka nie trzeba demontować trzeba zdjąć podstawę filtra oleju wraz z chlodnicą oleju i wąż od intercoolera delikatnie zdjąć wtyczkę i próbować odkręcać śrubę na imbus nie pamiętam rozmiaru jeżeli sie nie uda to tylko demontaż skrzyni
  2. tylko zauważ że klucz imbusowy nie wchodzi ci prostopadle do śruby od czujnika i jest problem z odkręceniem,przerabiałem to na własnej skórze wiem co piszę, ale tym co sie uda to gratuluję bo pare stówek w kieszeni:P
  3. objaw był taki że nie mogłem uruchomić silnika stało to sie nagle,po wymianie wszystko wróciło do normy
  4. ja też przerabiałem wymianę czujnika g28 i niestety trzeba demontować skrzynię biegów
  5. bez komentarza :ocochodzi
  6. znajdziesz jak zdejmiesz pokrywe walka rozrzadu,tam gdzie pompowtryski
  7. tak czytam wasze wypowiedzi i myślę że ci mechanicy do których jeżdzicie są do niczego, miałem luz na maglu i sam go zlikwidowałem wystarczy wejść do kanału i dokręcić dwie sruby na maglu. Na śrubach jest podziałka obydwie dokreciłem po dwie kreseczki i luzu nie ma wogóle ,nic nie stuka
  8. tzw. zabkowanie opony, polecałbym sprawdzić tylne amortyzatory.
  9. ja też ostatnio się wystraszyłem jak zobaczyłem niebieską chmurkę za autem, trwało to dosłownie 3 sekundy na wyższych obrotach ok 3700obr/min 1. standardowe wypalanie co 300-400km (normalna jazda trochę szarpie) 2.wypalanie po zaswieceniu kontr. brak 3.wypalanie vag-iem brak styl jazdy 50/50
  10. mialem to samo w swoim BMR okazalo sie ze byl walniety czujnik roznicy cisnien na filtrze dpf jest on po lewej stronie na gorze silnika pod oslona termiczna to on powoduje podnoszenie obrotow poniewaz daje bledny sygnal do dpf a on chce go wypalic ale nie moze ---------- Dodano o 19:04 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:03 ---------- oznaczenie go to g450
  11. może i fajne ale masakra w utrzymaniu czystości
  12. tak tylko z kanalu nie trzeba zdejmowac nawet dolnej oslony podjedz do jakiegos kumatego mechanika a napewno znajdzie
  13. maglownica jest wyposażona w dwie śruby regulacyjne, miałem to samo że stukała na każdej dziurze dokręciłem dwie po 3 podziałki (są zaznaczone) i jak ręką odjął kierownica chodzi jak chodziła bardzo lekko, pozdrawiam.
  14. a może jednak turbina kwalifikuje sie do regeneracji skoro ci ubywa tyle oleju
  15. artekdzg

    Wyciek oleju?

    witam mam wyciek ropy w okolicach silnika, zdjalem oslone silnika ale nie moge dojzec skad sie saczy, miska olejowa oraz obudowa skrzyni biegow cala w ropie.Podejrzewam chlodniczke paliwa ale nie moge jej zlokalizowac ,moze ktos z forumowiczow mial podobny przypadek?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności