Skocz do zawartości

hexall2000

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O hexall2000

  • Urodziny 04.04.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Piaseczno

Samochód

  • Silnik
    B4 2.8 VR6 174KM (AAA)
  • Rok produkcji
    1994
  1. Regulacji dokonuje się dwoma manometrami. 1 podpinam się do lewego przedniego zacisku a raczej zamiast niego 2 do prawdo tylnego zacisku lub tłoczka zależy czy stylu bembny czy tarcza Wartości jakie powinny wskazywać manometry to: Przód tył 5 3,5 w stanie spoczynku oba parametry 10 5,6 w stanie pracy oba parametry Regulacji dokonuje się gdy auto zalane jest na max i kierowca w środku żeby nie było przekłamania że środkiem ciężkości pojazdu. Regulacja jest przez napięcie lub zluzowanie sprężyny. Nie pamiętam w która stronę która wartość. Jeśli nie można uzyskać takich wartości trzeba wymienić regulatory. Po ustaleniu właściwych nastawów wykręcić manometry i podpiąć zaciski Odpowietrzyć układ w kolejności Prawe tylne, lewe tylne, prawe przednie, lewe przednie. Pamiętamy o poziomie płynu w zbiorniczku.
  2. Witam też miałem drgania na kierownicy więc pojechałem na stację diagnostyczną i podczas badania amortyzatorów na stole wibracyjnym urwał się kielich do którego mocuje się amortyzator od góry. Tak więc dla przestrogi wszystkich sprawdźcie czy pod warstwą lakieru nie kryje się jakieś ognisko korozji tak jak u mnie. Teraz jadę do mechaniora który poskłada moją vr6 do kupy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności