Skocz do zawartości

ducia

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ducia

  • Urodziny 06.07.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rudawa

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
  • Rok produkcji
    2006
  1. Witam, jestem posiadaczem passata variant z 2006r. u mnie jest od 2011 i od paru dni zauważyłem problem z kierunkowskazami mianowicie włączając kierunek w prawo mruga dwa razy w lewo i dopiero w prawo. Macie jakieś pomysły lub ktoś miał podobnie?
  2. Usterka znaleziona ktoś włożył przepływomierz z b5 zakupiony oryginalny bosch do tego autka i śmiga tylko spalanie się zwiększyło i co mnie dziwi autko ładnie ciągnie od 1700 do 3500 reszta jak by bez turbo. to jest normalne w tych modelach?
  3. No tak kiedyś zauważyłem że jest twardy ale później nie zwracałem na o uwagi i po jakimś czasie się zaczęło to co opisuje. Gzie szukać tej nie szczelności bo wszystkie wężyki do przekaźników podciśnienia ok. Czy padająca dwumasa może coś mieszać(lekko ją słychać nic nie trzensie)?? Jeszcze sobie brzypomniałe że autko się zbiera dopiero tak od 2000obr/min.
  4. witam zauważyłem ze nie włącza się egr jak hamuje silnikiem i wyskakuje błąd przy obrotach 1600-1800 sporadycznie na razie 3 x na 900km
  5. Witam ponownie odwiedziłem w czoraj mechanika i po sprawdzeniu i pomiarach wyszło ze problem z egr brak podciśnienia do wymiany sterownik podciśnienia magnetyczny, po wymianie dalej problem egr sie nie otwiera brak podciśnienia przy pomiarach wyszło że przepływka wykrywa 15mg powietrza a przy dodaniu gazu spada do 5, wymieniłem na inną używaną akurat miał taką i egr ruszył jest podciśnienie na starym sterowniku magnetycznym przepływka <niby> OK? ucieszony zrobiłem 150km i dalej błąd na vag zbyt długi czas narastania ciśnienia - tył, błąd wyskakuje gdy autko schodzi z obrotów tak ok. 1800obrotów/min jeszcze kupie nową jak wrócę z urlopu na razie trasa nad morze zobaczymy co będzie daje logi pasywne z przepływki Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ducia_94203.html może jakieś pomysły
  6. przy jeździe wywala mi błąd ale vag go nie wykrywa przy usuwaniu wyskakuje coś takiego na polskim vag'u : 215 Nie znany kod błędu zbyt długi czas narastania ciśnienia - tył 0 Nie znany kod błędu POMOCY!!!
  7. wyciągnąłem i przepływke i ma w środku jakieś dwa lub trzy małe druciki po ok. 3mm to mam popsikać? jakaś inna niż wszystkie chyba. Wyczyściłem denaturatem i zaczął przerywać na niskich obrotach co zrobić?? Jeszcze zauważyłem na fotkach w internecie że przepływki mają diody u mnie takowej brak.
  8. jest szansa na jakąś odpowiedź??
  9. proszę o sprawdzenie teraz, autko zaczeło troch dymić na czarno oraz zwiększylo się spalanie.
  10. logi wykonane za pomocą vag 409 mam taki problem przy próbie robienia 04 proszę o pomoc logi pasywne: Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/ducia_93561.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/ducia_93562.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/ducia_93563.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/ducia_93564.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/ducia_93565.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/ducia_93566.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ducia_93567.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności