Skocz do zawartości

Arhen

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Arhen

  • Urodziny 31.07.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Jaworzno

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2007
  1. Arhen

    Swap/Zamiana Silnika FSI na TSI

    Boję się osławionych 2.0 TDI jeśli o diesla chodzi. Wiem właśnie, że silnik to nie wszystko dlatego się pytam czy miał ktoś już doswiadczenie z taką zamianą. Jeśli by się zamknęło w 10 max 15 tyś. to jestem w sanie rozważyć coś takiego.
  2. Mam pytanie, chce kupić Passata B6 2.0 200KM. Niestety ciężko jest znaleźć wersję europejską z takim silnikiem. Wpadłem więc na pomysł zakupu 2.0 FSI 150 KM lub nawet czegoś słabszego i wymiany silnika na TSI. Czy jest to dużo zachodu z czymś takim? Proszę o pomoc. //Wątek wydzielony z forum dla nowych... - by tony_w
  3. Ja radzę unikac takich handlarzy. Sam się sparzyłem na takim szemranym samochodzie, na szczeście nie utopiłem dużo kasy. Jeśli wiesz, że licznik jest kręcony to pewnie jest to wierzchołek góry lodowej. Na takim aucie można tylko stracić...
  4. No właśnie zależy mi na modelu europejskim. Po czym można odróżnić amerykańskie modele? Czy jeśli nie ma 2.0 FSI tylko 2.0 T lub 2.0 TFSI to znaczy model amerykański to jest? I jak odróżnić climatc od climatronik? Przepraszam za może oczywiste pytania ale nie znam się niestety:niekumam . EDIT Właśnie teraz dokładniej się przyglądnąłem wnętrzom aut na aledrogo, i climatic to są takie 3 pokrętła a climatronic to takie z wyświetlaczem LCD temperatury, tak? Niestety znalazłem tylko jednego eurpoejczyka w cenie która mnie interesuje
  5. A z tym 2.0 FSI to nie jest tak, że klapa była wymieniana powypadku na taka z innego modelu? Na co jeszcze warto popatrzeć z wyposażenia dodatkowego? Bo chce kupić auto na kilka lat i nie chcę potem żałować, że czegoś mi brakuje.
  6. A jak wygląda sprawa awaryjności turbiny? Nie psuje się za często? Bo słyszałem, że w 2.0 TDI to częsta usterka. I drugie pytanie: widziałem samochód oznaczony 2.0T czy jest to to samo co TFSI?
  7. Mam podobną sytuację co przedmówca. Przebiegi nieco większe - koło 20 kkm rocznie w 80% jazda autostradami. Bardzo mocno zastanawiałem się co wybrac czy diesel czy benzynę ale ostatecznie chyba wybór padnie na benzyne. I tutaj mam kolejny dylemat czy wybrać wersje 150 KM czy z turbiną 200 KM. Proszę o jakieś wasze porady.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności