Skocz do zawartości

jerry123

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jerry123

  • Urodziny 08.11.1966

Informacje osobiste

  • Imię
    Jarek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    LUBLIN

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM(BMP)
  • Rok produkcji
    2006
  1. Witam, jeszcze raz zabiorę głos, chociaż powątpiewam, że ktoś mi coś podpowie. Otóż jak się wykasuje błąd to można jeździć cały dzień i błąd się nie pojawia. Dopiero przy ponownym włączeniu zapłonu pojawia się on. Tak, jakby przy włączeniu zapłonu następował test, który wychodzi negatywnie. Będę musiał chyba trochę poszperać po jakichś forach zagranicznych.
  2. Witam ponownie. Dopiero dziś rano przed pracą zalogowałem się do tego modułu. W VAG COMMANDERZE jest taki "button" "Measured values". Po wciśnięciu go wychodzi measured value:1 z następującymi parametrami : Temperatur (przy rozgrzanym silniku pokazuje 33-34st. C) Drehmoment i Drehzahl. Te dwa ostatnie normalnie przy nieruchomej kierownicy pokazują 0 (choć też nie zawsze, np. Drehmoment czasami skacze do -0.125). Jak się obraca kierownicą to parametry się zmieniają w zależności od kierunku i szybkości obracania kierownicą. "Drehzal" przekracza nawet niekiedy wartość 1000. Chyba nic to nie daje, dalej nic nie wiem
  3. W moim VAG COMMANDERZE Kolumna (Koło Kierowcy) czyli Lenksaulenmodul jest pod nr 42. Czy o tym mówimy? Czy w ogóle tym programem da się coś "zwojować"? Z tego co czytam na forum ludzie często posługują się VAG COM-em, ale niestety mój kabelek nie współpracuje z tym programem. ---------- Post added at 12:00 ---------- Previous post was at 11:51 ---------- Aha, zapomniałem powiedzieć, zresztą chyba dla "starszych" forumowiczów to jest oczywiste. VAG Commander łączy się z poszczególnymi modułami pojedyńczo (aby się połączyć np. z "X" to wpierw trzeba zamknąć połączenie z "Y"). Błąd czujnika G269 pojawia się na module oznaczonym w tym programie nr 9 Lenkhilfe (Wspomaganie Kierownicy) i to na zdrowy rozsądek tutaj trzeba by było szukać rozwiązania.
  4. Witam, chciałbym się "podłączyć pd temat". Otóż w moim B6 po regulacji zbieżności pojawił się błąd czujnika skrętu (fachowo momentu obrotowego ) 023D Geber fuer Lenkmoment G269. Po wykasowaniu VAG COMMANDEREM jest OK do następnego uruchomienia silnika. Czy ktoś "walczył" z podobnym problemem. Jeśli tak to jaki był efekt?
  5. Witam na forum, jestem od niedawna posiadaczem Passata B6 i proszę o sprawdzenie numeru VIN: WVWZZZ3CZ6E219503 Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności