Skocz do zawartości

yenjay

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O yenjay

  • Urodziny 13.07.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Jędrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kopenhaga

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Sprawdzałem dzisiaj kable pod kierownicą i na pewno jest przerwa na kablu, który idzie do pompy. Teraz dociskanie przekaźnika nic nie daje, nie ma prądu na kostce pompy. Ostatnim miejscem w jakim jest +12V to kabel za bezpiecznikiem pompy(tylko wtedy kiedy kręce rozrusznikiem lub trzymam ręką przekażnik) Szukałem pół dnia opisu jak przewody do pompy są schowane ale bezskutecznie. Może ktoś z Kolegów wie którędy są kable poprowadzone i czy są jakies łączenia po drodze do pompy? Kolor zielono-żółty i brązowy jest na całej długości i czy one idą przy progu czy to jest ta wiązka, która "odbija" w stronę tunelu środkowego, zaraz za puszką modułu komfortu? ///Edycja/// Passat naprawiony, na kablu od kostki, który idzie do pompy był założony przekażnik, ten z koleji był połączony z nieoryginalnym alarmem. Wyprułem całą podłogę i go znalazłem. Auto działa i przy okazji mam nowa pompe paliwa. Pozdrawiam Jędrek
  2. Janek dziękuje, Sprawdzałem przekaźnik bez obudowy i po dociśnięciu go ręcznie było słychać pompę, auto odpaliło. Tak było kilka razy. Teraz już cisza, podmieniałem na inny przekażnik i dalej nic. Na wszystkich "moich" częściach samochód dawca chodzi bezproblemowo ?
  3. Witam, nie chcę zakładać nowego tematu, a problem mam podobny. 3 mechaników już się poddało. W aucie zostało wymienione wszystko ze sprawnego dawcy; ECU, wszystkie przekaźniki, pompa paliwa, zegary, immo, kostka stacyjki i samochód nadal nie odpala. Nie słychać pompy paliwa podczas uruchomieniu zapłonu, rozrusznik kręci. Co jest dziwne, że czasami postoi dwa dni i odpala ale strach gdzieś jechać bo już kilka razy musiałem go na poboczu zostawiać. Nie ma reguły kiedy pali, a kiedy nie. Cały problem trwa już 3 tygodnie i tracę nadzieję, że coś z tego auta będzie. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Czujnik położenia wału górny i dolny też wymieniałem. Usunięte są wszystkie zabezpieczenie. Wymieniony moduł komfortu...ręce opadają bo mam auto w super stanie z nowym turbo i jest uziemione. Mam pod domem dawce sprawnego. 1.8T AWT, jest tydzień różnicy pomiędzy tymi autami. Dawca zgnity na maxa ale sprawny technicznie, moje auto blacharsko i mechanicznie igła lecz padła elektryka. Dawca na moich częściach odpalił bez problemu więc gdzieś w kablach jest problem tylko nie wiem od czego zacząć. Mieszkam w Danii i tu niestety nikt nie chce się podjąć naprawy, a jak już to koszt przewyższa wartość auta. Co jeszcze mogę sprawdzić? Główne masy sprawdzałem, bezpieczniki wszystkie wymienione, cewki poprzekładane i iskra jest. Dziekuje za pomoc i pozdrawiam. Jędrek
  4. Byla VW Bora 2.0 z 279000km ale juz sprzedana. Od dwoch dni jest Passat b5 fl 1.8T AWT z 157000km. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności