Skocz do zawartości

smokds

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O smokds

  • Urodziny 12.08.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Daniel
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    W-wa i NWE

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 TDI-PD 136KM (BGW)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Wymiana tarcz i klocków - tył Wmiana górnych wahaczy - przód
  2. Witam W passacie z 2004 r., silnik BGW padł mi czujnik kąta skrętu. Z tego co się dowiedziałem nr części to 1J0 959 654 AG. Na allegro znalzłem 1J0 959 654 AP. Na czym polega różnica pomiędzy AG a AP i czy mogę u siebie zamontować ten z końcówką AP. Nie wiem czy to wazne ale mam kierownice multifunkcyjną.
  3. u mnie tez nie dzis tylko w sobotę. Zmiana kompletnego rozrządzu + wszystkie paski + wszytskie filtry.
  4. a u mnie same passaty 1. B2 (1.6 ON) 2. B2 (1.6 Pb) 3. B3 (1.8 Pb) 4. B4 (1.9 Tdi, 90KM) 5. Obecenie B5FL (2.0 TDI BGW, 136KM)
  5. Tak mielke pisał zacznij od poduszek. Kolega miał podobną akcję w pasku. Po podniesieniu maski i probie ruszenia silnik się podnosił i było słychać walnięcia. Jak już ruszył (3,4,5 bieg) było ok. Miał walniętą poduszkę pod silnikiem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności