smokds
-
Liczba zawartości
2 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O smokds
- Urodziny 12.08.1981
Informacje osobiste
-
Imię
Daniel
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
W-wa i NWE
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 2.0 TDI-PD 136KM (BGW)
-
Rok produkcji
2004
-
Wymiana tarcz i klocków - tył Wmiana górnych wahaczy - przód
-
Witam W passacie z 2004 r., silnik BGW padł mi czujnik kąta skrętu. Z tego co się dowiedziałem nr części to 1J0 959 654 AG. Na allegro znalzłem 1J0 959 654 AP. Na czym polega różnica pomiędzy AG a AP i czy mogę u siebie zamontować ten z końcówką AP. Nie wiem czy to wazne ale mam kierownice multifunkcyjną.
-
u mnie tez nie dzis tylko w sobotę. Zmiana kompletnego rozrządzu + wszystkie paski + wszytskie filtry.
-
a u mnie same passaty 1. B2 (1.6 ON) 2. B2 (1.6 Pb) 3. B3 (1.8 Pb) 4. B4 (1.9 Tdi, 90KM) 5. Obecenie B5FL (2.0 TDI BGW, 136KM)
-
Tak mielke pisał zacznij od poduszek. Kolega miał podobną akcję w pasku. Po podniesieniu maski i probie ruszenia silnik się podnosił i było słychać walnięcia. Jak już ruszył (3,4,5 bieg) było ok. Miał walniętą poduszkę pod silnikiem.