Skocz do zawartości

laiq

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O laiq

  • Urodziny 07.01.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Mazowieckie

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
  • Rok produkcji
    1997

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jeżeli mogę podepnę się pod wątek. Zamierzam wymienić płyn chłodniczy w pasku 1,6 AHL ponieważ nie mam kranika w chłodnicy czy do wykonania tej czynności musze demontować termostat czy wystarczy jak rozłączę dolny wąż. Czy w ogóle jest możliwość rozłączenia tego węża?
  2. Mój też bierze olej ale zauważyłem że zależy to od stylu jazdy i trasy. Ja średnio dolewam 0,3l na 1000km (przebieg około 150tyś km, w tym ostatnie 30 tyś zrobione na gazie) ale to jest wartość średnia.
  3. Mkbd2 ja też miałem taki przypadek poniżej masz linka do mojego postu. Od tamtego czasu zrobiłem około 15tyś km, zdarzało mi się jeździć z świecącą rezerwą jak i z pełnym bakiem i podobne zjawisko się nie powtórzyło. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=21614
  4. Chodzi o takie coś o ile dobrze zrozumiałem- http://allegro.pl/item356032384_lacznik_stab_audi_a4_a6_vw_passat_orginal.html A i jeszcze jedno mam paska z 97 roku, czy te części będą pasować bez problemu. Dzięki za błyskawiczne odpowiedzi.
  5. Witam, nie chce zakładać nowego wątku dlatego podpinam się pod ten. W kwestiach zawieszenie jestem kompletnym laikiem. Zwracam się do was z prośbą o pomoc przy zakupie wszystkich potrzebnych części. Jeżeli kupię komplet z linka poniżej to co jeszcze będę musiał dokupić. http://allegro.pl/item362784325_wahacze_oryginal_audi_a4_a6_vw_b5_b6_superb_wawa.html
  6. Ok w takim razie jadę na wymianę płynu. Dzięki za pomoc.
  7. Nie będę zakładał nowego tematu, jeśli można to się podepnę. Zauważyłem, że na zimnym silniku mam trochę poniżej min płynu od wspomagania, na ciepłym silniku jest ze 3mm powyżej minimum. Pomyśłałem, że dolej trochę no i tu pojawił się problem. Zakrętkę mam zieloną, na zbiorniku pisze jak wół tylko mineralny no to myślę kupię zielony płyn i będzie ok. Dzisiaj płyn kupiłem zanim dolałem zanurzyłem kartkę białego papieru w zbiorniczku i oczom mym ukazał się kolor jakby zabrudzony pomarańczowy możliwe, że taki kolor zrobił się z zielonego? Zastanawiam się teraz czy wymienić cały płyn czy dolać trochę zielonego. Jak radzicie? Możliwe że był tam wlany jakiś pomarańczowy płyn?
  8. Witam, wiem, że podobnych tematów było wiele jednak nigdzie nie znalazłem prostej odpowiedzi typu zamontuj takie radio i będzie dobrze, zatem proszę o radę. Jakie radio firmowe z CD lub CD/MP3 kupić do mojego Pasata? Auto jest z 97 roku obecnie na pokładzie mam radio Gamma IV. Radio przycisza się i podgłasza wraz ze zmianą prędkości, czyli chyba jest Can, jest też klimatronik o ile jest to istotna informacja. Chce, aby nowe radio zachowało taką samą funkcjonalności jak stare nie chcę włączać go, co 60 min itp. Czy jest możliwość, aby zakupione radio po prostu włożyć w miejsce starego ewentualnie powiększyć miejsce do 2din bez konieczności używania przejściówek? Zastanawiałem się nad radiem Delta 6 lub RCD, ale nie wiem czy to wszystkie modele czy może są jeszcze jakieś inne. Jeżeli możecie podajcie mi konkretny model radia. Z góry dziękuje za wszelką pomoc
  9. W sobotę zrobiony był przegląd instalacji oraz wymienione filtry. Od ostatnich 10 tankowań amplituda temperatury bardzo się nie zmieniła. Co do gazu słabej jakości, ostanie dwa razy tankowałem na Shell-u fakt faktem że nie na tych samych stacjach ale zawsze na Shell-u. Jeżeli różnica w km. będzie z błędem do zaakceptowania to Ok, ale jeżeli na butli, którą dzisiaj zatankowałem zrobię tyle samo kilometrów, co normalnie to będzie coś nie tak nie możliwe, aby niemal na 10 litrach gazu więcej zrobić tyle samo kilometrów w porównywalnych warunkach, co na "normalnie" zatankowanej butli. Dodam jeszcze, że koleś za kasą stwierdził, że nie jestem pierwszy w dniu dzisiejszym z takim błędem. Na dodatek, klient na stacji, który tankował po mnie stwierdził, że zawsze na tej stacji płaci 10zł więcej niż na innych stacjach. Dziwne, ale prawdziwe płacze i płaci. Ja tam więcej nie zatankuję.
  10. W takim razie sprawie na razie trochę odpuszczę, zobaczę ile zrobię km na tej butli, bo jeżeli rzeczywiście weszło więcej to i ilość przejechanych kilometrów będzie większa. Jeżeli okaże się, że zrobiłem tyle samo, co na standartowym tankowaniu, które wynosi około 44 litrów sprawę gdzieś zgłoszę jeszcze nie wiem gdzie, ale się dowiem .
  11. Witam, nie wiem czy w dobrym dziale piszę posta, jeżeli nie proszę o przeniesienie. Dzisiaj skończył mi się gaz w butli. Jako że miałem po drodze stację Shell (Warszawa ul. Stawki) zajechałem zatankowałem i się zdziwiłem . W samochodzie mam butlę 55l jak się okazało weszło mi do niej 52,4 litra gazu. Na stacji złożyłem reklamację. Teraz mam pytanie czy możliwe jest, aby weszło tyle gazu, czy mam podstawy ku temu alby "walczyć o swoje" z Shellem. Znając życie będą zwalać winę na mnie może ktoś z Was miał już styczność z taką sytuacją i wie jak z nimi rozmawiać.
  12. Miałeś rację zrobiłem podobnie jak Ty podjechałem na stację zalałem 20 litrów benzynki wskazówka wstała do pionu. Teraz wszystko działa poprawnie. Swoją droga dziwna sprawa ale nie wnikam. Passat pewnie sam wykrył usterkę i ją naprawił . Temat uważam za zamknięty.
  13. W czasie jazdy na pewno ubywało gazu raz że mam wskaźnik ile gazu zostało w butli i on z czasem pokazywał coraz mnie a dwa to tankowałem gaz po drodze (tak jak proponujesz) i weszło mniej więcej tyle ile się spodziewałem, czyli gaz był spalany. Natomiast zastanawia mnie kontrolka od benzyny ponieważ od czasu jak zapaliła się kontrolka rezerwy zrobiłem 120km na benzynie. W obecnej chwili wskaźnik po przekręceniu kluczyka podnosi się o 1 do 2mm. Jeżdżę na benzynie silnik nie szarpie nie dławi się. Czekam aż wskazówka opadnie całkiem wtedy będzie jasne że coś jest nie tak ze wskaźnikiem.
  14. Na wstepie witam wszystkich na tym forum. Jeżeli napisałm wątek nie w tym dziale proszę o przeniesienie. Póki, co jestem szczęśliwym posiadaczem Passata kombi z 97 r 1.6 + gaz. Niestety wczoraj samochód zaczął dziwnie się zachowywać. Miałem do pokonania trasę 300km całą trasę chciałem pokonać na gazie po około 100 km zapaliła mi się kontrolka rezerwy benzyny w tym czasie jechałem na gazie. Po kolejnych 100 km (na gazie) wskazówka opadła całkowicie. Wyglądało to tak jakby samochód spalał jednocześnie gaz i benzynę, nie wiem czy jest to możliwe. Zatrzymałem się na stacji dolałem benzyny sprawdziłem na tyle ile mogłem czy nie ma jakiegoś wycieku. Kolejne 100 km pokonałem na benzynie. Spalanie w normie brak jakichkolwiek niepokojących objawów. Czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem? Macie jakieś pomysły na rozwiązanie tego problemu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności