Skocz do zawartości

robert2222

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O robert2222

  • Urodziny 17.04.1972

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    lidzbark

Samochód

  • Generacja
    B3
  • Silnik
    B4 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1992
  1. jeśli chcesz zmienić silnik w swoim pasku mogę ci troszeczkę podpowiedzieć mam włożony obecnie silnik od paska b5 z roku 2000 z instalacją elektryczną tegoż motoru jak chcesz informacji na ten temat to jest tu mój mail [email protected] napisz a mogę ci sporo podpowiedzieć żeby nie robić nieprzemyślanych przeróbek
  2. to prawda że jak jedziesz 90konnym i 110konnym to od razu czuć pod nogą ale 110 ma większą turbinę niż 90tka i na pompie wtryskowej jest numer i po tym numerze można tez rozróżnić jaki to motor i 110km ma wyżej turbo i w 90tkach w pompie wtyskowej jest jedna kostka a w 110 tkach są dwie
  3. ja zanim do mojego afn-a włożyłem pompę bez linki to prawie rok jeżdziłem na pompie od aaz totalna porażka to nie jeżdziło tylko żarło paliwo a teraz gdy ma pompę taką jaka była z silnikem to autko odżyło i jeżdzi jest efekt teraz aż chcę się nim jeżdzić
  4. silnik wziąłem od paska z roku2000 komputer z roku1998 z wiązką od afn-a skrzynię biegów od glfa3 tdi 110km i to wszystko mnie uczyniło ok 3.5tys zł warto było efekt jest już jeżdze na tym motorze 3rok zrobiłem na nim ok60tyś i jest ok jak będziesz chciał wiedzieć cos więcej to mój mail;[email protected] lub gg225580 lub296511
  5. ja wymieniałem rok temu i za komplet do b4 płaciłem 500zł
  6. vw powinien mieć płyn do wspomagania koloru zielonego a pomarańczowy się zrobił bo podejrzewam że ktoś pomieszał i dlatego jest pomarańczowy ja wymieniałem w swoim pasku magiel i zalałem go zielonym ravenolem i po jakimś czasie zrobił się pomarańczowy bo musiało zostać w maglu trochę czerwonego i dlatego zmienił kolor
  7. jest trochę roboty żeby przełożyć silnik tdi do twojego paska sam to przeżyłem kosztowało mnie to wiele nerwów i kasy ja do swojego paska przełożyłem motor z roku 2000 choć mój jest z roku 1992 i w tej chwili ma 110km jeszcze czeka cię przekładka skrzyni biegów bo przy takiej mocy to długo nie pociągnie i ma krótsze przełożenia , ic nie przekładałem bez tego też jeżdzi jak będziesz chciał więcej informacji na ten temat to masz mojego maila [email protected]
  8. witam mam paska z 92roku robiłem przekładkę silnika i w tej chwili mam w nim silnik 1'9tdi 110km AFN z sterownikiem z roku98 i zmieniłem zwykłe zegary na licznik z mfa od passata b4 z96r. założyłem manetkę wszystko mi pięknie działa tylko jeszcze nie wiem z którego pinu w sterowniku wychodzi informacja o spalaniu do licznika może ktoś z szanownych użytkowników forum wie jaki jest numer pinu wychodzący ze sterownika z góry dzięki mój adres [email protected]
  9. sterownik w passacie podwyższa sobie obroty do1000 gdy odepniesz mu kostkę od pedału gazu i sygnalizuje to mruganiem kontrolki świec żarowych mimo wszystko jeszcze raz bum ci radził przejrzeć kostkę łączącą potencjometr od gazu z instalacją sterownika mógł skorodować gdzieś przewód a jak to nie pomoże to wymień potencjometr od gazu
  10. możesz wgrać nowy wsad do pamięci i zegar ci się zmieni z 12to godzinnego na 24to godzinny i wskazanie na wyświetlaczu będziesz miał w kilometrach
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności