Skocz do zawartości

Darof

  • Liczba zawartości

    117
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Darof

  • Urodziny 21.02.1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Darek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Racibórz

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. U mnie wszędzie 150-190 także chyba norma. Pozdrawiam
  2. Darof

    olej w skrzyni DSG7

    Mi za wymianę oleju w DSG 6 gang zawołali w ASO niecałe 900zł. A samemu jak robię ( po gwarancji już) to wychodzi jakieś 350 zł.
  3. Jako, że mam/miałem zawsze samochody z pierwszej ręki, niskie przebiegi, nie zmęczone to coś napiszę od siebie. Pasek B4 - zielone kombi tdi. Przebieg niecałe 130tyś. W środku beżowe skóry. Auto rewelacja. Zero awarii, korozji też specjalnie nie widziałem. Wiadomo, każde auto ma wady jakieś. Tu coś trzeszczy, tam się coś poci, wiadomo. Ogólnie zawsze mi się B4 podobały i jestem na tak. Super autko. Pasek B5 - miałem osobiście 3 sztuki, wszystkie TDI. Prowadzenie, komfort - ok. Korozja? W modelu kombi 99' nie było nic zgnite ani malowane przeze mnie. Kupiony jako 4 latek z DE z nalotem 80 tyś. Sprzedałem przy 488tyś. Głowica robiona przy 480k. Kolejna sztuka sedan B5 FL 2005 rok, model robiony na Włochy. Zero skrzypienia dechy (wydaje mi się, że plastiki były jakieś miększe), zero rdzy (nawet błotniki przednie oraz klapa). Nic nie malowane przeze mnie i lakier wyglądał na ori. Przebieg przy sprzedaży 238tyś. Ostatni czyli obecny sedan 2004 rok. Produkcja Niemcy i tam też jeździł. Kupiony przy przebiegu 113 tyś, obecnie 174 tys. Decha skrzypi, przednie błotniki od gąbek zaczęło brać w 2013 roku jak go kupiłem. Tylnia klapa wygląda ok, chociaż od roku jeździ zemną USA, którą już malowałem 2x (miejsce przy lampkach). Ani jeden nigdy nie stanął na drodze, nic się nie urwało itp. Oczywiście zawiecha ori lemforder, filtry, oleje na czas. Podsumowanie - ostatni dobry/"nowoczesny" samochód. Ten z 2005 roku miał emisje spalin euro 4. Wszystko w aucie jest proste do zdiagnozowania i naprawy (oczywiście jak ktoś się zna na tym ). Polecam podobnie jak B4. Pasek B6 - sedan, 2.0 tdi CR 2009rok. Kupiony 3 letni, przelot 180k. Sprzedany przy 334k forumowiczowi. Serwisowany ACO , zero awarii, dsg do końca normalnie chodziła (olej co 60k zmieniany), nic nie trzeszczało itp. Wiadomo, łuszczyła się decha obok kluczyka i włącznika świateł ale to norma. Zero problemów z dpf czy egr. Nie gnił w typowych miejscach. Aleeee. Wg. mnie w porównaniu z poprzednikami to cieńsza blacha, wystarczyło przycisnąć palcem na drzwi i się uginała, w b5 jest to cięższe do zrobienia. Auto było świeże u mnie, czyli wiadomo, nie wypalały się ledy w klapie czy inne rzeczy "nowych" aut. Przy jeździe miałem wrażenie, że te auto miękko idzie, tzn. nie było tego czuć tak jak w B4 czy B5, że jedziesz autem. Tylko tak delikatnie szło czy to plus czy minus, nie wiem. każdy sam niech oceni. Podsumowanie B6stki to takie, że auto fajne, ale kupując dzisiaj model 2006 rok od handlarza, można się niezłe wpakować w minę. Dużo więcej rzeczy do zepsucia niz w poprzednikach i droższych w naprawie. Elektryczne zaciski, ledy, guzik ręcznego itp. Pasek B8 - 2.0 tdi 150km. Kupiony w sklepie jako brand new. Obecnie przelot ok. 130k. Zero awarii, nic nie trzeszczy. Brzydko odpala czasami, dłużej pokręci jak by. Po staniu całą noc, jak nie włączysz dnia poprzedniego systemu S/S tylko zgasisz go na wyłączonym rano nie odpala od 1wszego. Mimo jazdy na dziennych na liczniku pali się " włącz światła mijania". Strasznie spiaskowana kamera z przodu w kratce. Mięciutki lakier, odpadła listwa prawy tył co idzie nad szybą (ta chromowa) na autostradzie, wyczepiła się spinka tylnego słupka przy podsufitce z tyłu i lekko odstaje. Wkurza mnie black piano w środku. Widać odciski i syf. Systemy typu przerwa na kawe, albo awaryjne hamowanie, czytanie znaków - super sprawa. Jakoś wykonania, spasowania też jest okej. Ale kupująć B8 jako używke kilku letnią, trzeba pare rzeczy posprawdzać, bo kosmetykami można dużo rzeczy zamaskować które wyjdą po czasie i mogą drażnić. Ja bardzo nie lubię jak auto jest zmęczone lub zniszczone "specjalnie", typu popalone w środku czy przykręcona gruszka z CB radia w deche. Podsumowanie wozideł to takie, że im nowsze kupujemy, to najlepiej jak najświeższe. Nowe auta to już nie to samo co kiedyś. Taka B4ka będzie jeździła do dziś, mimo braku dbania o co kolwiek. Stara pancerna jednostka i buda co przeszła 3 silniki, mimo rdzy i wgniotek dalej będzie dzielnie służyć. Wiadomo, nie może być za kolorowo i wkońcu wprowadzą normy spalin, by wywalić dalej na wschód tych "trucicieli". A wszystko po to by kupować nowe. Jesteśmy zatruwani z "góry" oraz w inne sposoby (jedzenie np.), ale zawsze będzie nagonka na auta Pozdro
  4. Najlepiej dać listwy w kolorze Mowa oczywiście o tych dookoła auta.
  5. Zwykłego kowalskiego to odstraszy. Inni będą kombinować.
  6. W pasku sterownik silnika to pryszcz. Już kiedyś pisałem, miałem B6tke z ori nalotem 337 tys. Ani jednego telefonu przez 2 tyg. Potem nowa aukcja i przebieg wpisałem w aukcji 180tyś. Nagle zaczeli dzwonić.. Także wiesz.
  7. A co jak ci się zepsuje licznik ? Co wtedy ? Oczywiście montaż w ASO aby mieć papierek. Kolejny pomysł bezsensu... A co jak auta nowego nikt nie serwisował w ASO i po 3 latach z 200 tyś zrobi 80 tyś ? (Nowe auta mają przegląd pierwszy po 3 latach więc niema śladu na przebieg gdziekolwiek). Oczywiście kolejny przepis by ciemny lud nie kombinował itp.
  8. Słyszałem, że po wymianie oleju w skrzyni (jak nigdy nie był zmieniamy) potrafią łożyska zdechnąć. Ja u siebie wymieniałem (150tyś i 14 lat) i nic się nie stało narazie. Natomiast kolega w VW Jetta 2009 rok zmienił olej po 7 latach pracy i skrzynia faktycznie padła po kilku tygodniach.
  9. Darof

    Ciekawe aukcje

    https://www.olx.pl/i2/oferta/komplet-foteli-recaro-vw-passat-b5-fl-jasna-skora-CID5-IDna8Dq.html#:a3fc1dbf12 Recaro do naprawy
  10. Darof

    Ciekawe aukcje

    Z tego co wiem Ace sprzedał auto bratu także nie podejrzewajmy najgorszego
  11. Panowie, proszę o pomoc bo już zgłupiałem :cisza Pacjent B5tka FL. Ori zawiecha 1BE, czerwone amory Sachs. Po założeniu eibacha -30 nic się nie zmieniło, może nawet wyżej siedzi jeszcze? Aktualnie na eibach mam 68.5 przód i 69 tył. Następnie założone H&R -40 i to samo co na eibach. Nic nie siedzi niżej. Pojeździłem, żeby się ułożyło wszystko. Nic. Jakieś sugestie ? Co zrobić bt springami siedział niżej? Może amory mnie trzymią? PS. Potrzebuje wysokość samej przedniej sprężyny co ma -30 i -40mm.
  12. Tak, z obydwu. Chyba, że ktoś wymienił lusterko lub przepaliła się żarówka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności