Skocz do zawartości

venus

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O venus

  • Urodziny 05.10.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Arczi
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tychy/Bielsko-Biała

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2006
  1. do kiedy trwa ta akacja bo moje auto sie kwalifikuje ale ja regenerowalem pompki wszystkie bo mi padly przy 107000
  2. pompa nowa kapletna z 2009r. sprzedajacy mowi jezdzic spokojnie 300.000
  3. po zmianie na kola zebate trzeba sie czyms jeszcze martwic z ta pompa oleju? ten imbus trzeba tez wymienia co jakis czas?
  4. jak czesto sie tak dzieje ze peka przewod. masz moze schemat ktory przewod jest od otwierania? ruszalem tymi przewodami, zadnych rezultatow.
  5. a ja mam problem z moim b6 variant znowu taki ze jadac trasa mialem drzwi zamkniete przyciskiem w drzwiach kierowcy wszystko dzialalo i po paru postojach otwieranie nie dziala a zamykanie tak. jest jakis bezpiecznik/przekazik od tego czy poprostu przycisk padl. bo nie slychac nawet charakterystycznego dzwieku centralnego jak sie go naciska. z pilota centralny dziala.
  6. witam chlopaki ja mam troszeczki inny problem mianowicie: kupilem passata b6 2.0 BKP o przebiegu 106.000 zregenerowalem pompki po 1 padla przy 107.500km. na oleju bylo przejechane 10.000 km i rano na zimnym jak sie nie zagrzal po przekroczeniu 1500obr/min zapalala sie kontrolka oleju. po wylaczeniu silnik i zalaczeniu na nowo po 5 minutach jak silnik osiagnie powiedzmy 50' kontrolka sie nie zapala juz. pomyslalem ze moze byc wina w oleju,stary przepracowany to go wymienilem po wymianie na zimym silniku i nawet przy -10 nie zapala sie nic az do... wczoraj stuklo ok 10.000 na oleju jak jechalem pod gorke zapalila sie kontrola (silnik dopiero co odpalony) popatrzylem do ksiazeczki i jak 3 razy mruga niby czerowna to za malo oleju poczekalem troche sprwdzilem rzeczywiscie stan minimum to odczekalem i wlalem 0,5 litra. dzis rano znowu to samo do momentu az nie osiagnie jakies temp zapala sie kontrolka pozniej problemu nie ma. czy ktos moze mi powiedziec o co chodzi ? bylem w ASO przedstawilem moja historie i uslyszalem ze na bank mam cisnienie i to nie jest z napedu pompy i ze to nie pada tak szybko itd. uslyszalem tez ze nie bylo zadnych akcji zwiazanym z wymiena na kolo zebate. profilaktycznie zakupilem wybierak za 15 zl i czujnik cisnienia oleju, olej i filtr i uszczelke miski i wymienie ten wybierak i sprawdze gniazdo pompy. czy jest konieczne cos jeszcze do wymiany przy tej operacji? zebatki i lancuszek tez zmieniac? czy nie ma potrzeby?
  7. Witam jestem tu nowy. Mam passata B6 comfort i wlozylem dzis zamiast zwyklego radia ori VW RNS 300. po wyciagnieciu radia zauwazylem 2 wstyki antenowe jeden bez problemu sie przyczepil drugi zas pasuje nacieciami ale nie da sie go zatrzasnac bo jest odwrocony o 90' zeby pasowal w rowki. czy ktos moze mi powiedziec co to za kabel i do czego sluzy? nie jest to czasem kabel z gps jakiego wewnetrzengo? czy zmiana jezyka jest mozliwa tylko i wylacznie przez wlozenie cd z navi? do wiazki iso przyczepiony byl jeszcze ten oto czerowny kabel i wchodzil do kostki iso mysle ze to plus ze stacyjki czy sie myle?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności