wiesio
-
Liczba zawartości
4 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O wiesio
- Urodziny 03.07.1969
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
warszawa
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2002
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
wiesio obserwuje zawartość → co to jest sterownik pompy paliwa J538, bosch esi tronic i dzialajacy wentylator elektryczny chlodnicy
-
Witam. Czy koś z uczestników forum wie czy program Bosch Esi Tronic dziiała na komputerach PC czy tylko na kolejnych modelach KTS. Jeżeli działa na innych PC to jakie są wymagania sprzętowe. Z góry dzięki.
-
witam fachowców. Czy ktos jest w stanie doradzic od jakich czujnikow wentylator elektryczny dostaje sygnal po przekreceniu kluczyka. W vw passat 2001 rok 1,8 T (benzyna) silnik AWT bez względu na wlaczona funkcje Climatronica po przekreceniu kluczyka wentylator elektryczny dziala na pierwszym biegu. Do dyspozycji program vag-com 311-2. We wszystkich sterownikach stanowiacych wyposazynie tego pojazdu brak bladow.Podmieniono na próbę czujnik temperatury płynu chłodzącego przy chłodnicy (czerna plastikowa obudowa z żółtym paskiem) oraz czujnik temperatury na krućcu pomiędzy silnikiem a ścianą przedzialu silnika (obudowa plastikowa w kolorze zielonem). Przekaźniki nie są sklejone. Klima działa bez problemów. Jeżeli ktoś się orientuje proszę o pomoc co jeszcze spawdzić, a zwłaszcza jakie elementy wykonawcze dające sygnał na sterownik silnika związany z sterowaniem przekażnika pierwszego biegu wentylatofra elektrycznego. Z góry dziękuję z wszelkie informacje.
-
Samochód działa bez najmniejszego problemu. Żadnych błędów na desce. Nie ma problemów przy uruchamianiu silnika. Nie mogę zlokalizować miejsca montażu tego sterownika (J538). Na schematach jakie posiadam sterownik J538 zamontowany był tylko i wyłącznie przy silnikach ATQ (na pewno sprawdzono Pasek W8 4,0- miejsce montażu niedaleko włazu zbiornika paliwa pod deklem). Mój Pasek jest z przełomu roku i może dlatego jest problem z tym błędem. Zastanawiam się czy problem nie tkwi w przekaźnikach i elementach sterujących elektryczną pompą paliwa. Dochodząc do elementów odpowiedzialnych za pracę elektrycznej pompy paliwa wytwarzejącej wstępne ciśnienie dla uruchomienia silnika zlokalizowałem przekaźnik pod zestawem zegarów (za bezpiecznikami) oraz czujnik temperatury( zlokalizowany na przewodzie paliwowym tłocznym pomiędzy filtrem paliwa, a mechaniczną pompę paliwa-który rzy tepmeraturze +70st.C. załącza pompę i studzi paliwo. Na tym koniec moich informacji. Proszę osoby posiadające więcej informacji o sterowaniu pompą o pisanie.
-
Poratujcie. Od dłuższego czasu walczę z błędem 00476. Siedzi on w Can i zestawie przyrządów. Nie da się wykasować. Znalazłem ten element na kilku schematach do passatów oznaczony gwiazdkami i legendą (code ATQ only). Passat 1,9 TDI 96 kW, AVF, rocznik 02/model 03. Z góry dziękuję.