Skocz do zawartości

Dany44

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Dany44

  • Urodziny 07.12.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Daniel
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Jesionka

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Test z butelką wykonałem tylko dlatego, że znajomy mechanik w taki właśnie sposób uruchomił silnik w innym aucie. Komputer na razie nic nie pokazał czekam na fachowca co by do mnie podjechał i podłączył. Jeśli zaworek na powrocie całkiem by nie trzymał to wtedy z butelki raczej bez problemów bym ręką "przepchnął" paliwo do ziornika ??Przyniosłem sobie z pracy elektryczną pompę paliwa dającą około 3 Bar ciśnienia. Podłączyłem ja na wejście vacupompy i pompowałem paliwo z zewnętrznego zbiorniczka paliwa równocześnie kręcąc rozrusznikiem przeppompowałem tak kilk alitrów paliwa.... i nic autko nie odpaliło.... coraz bardziej skłaniam się do tego, że może to być problem elektryczny (komputer).... W którym miejscu na pompie jest przyłącze serwisowe do podłączenia manometru ?? mam kilka manometrów w domu nawet takie na przewodzie elestycznym to może uda mi się coś wkręcić.
  2. Robiłem test z butelką.... czyli plastikową butelkę z wężykiem podpiołem pod wejście vacu pompy nalałem paliwa i mocno ścisnąłem..... żona kręciła rozrusznikiem. .... i nic auto nie odpaliło. ( a u znajomego mechanika przy takim tescie auto odpaliło) Dodatkowo przy kręceniu rozrusznikiem kilka razy po kilka sekund..... nie zauważyłem aby ubywało paliwa w butelce..... oraz nie czułem żeby butelka "flaczała" w ręku podczas kręcenia rozrusznikiem co by świadczyło, że pompa zasysa paliwo i przelewa je powrotem do zbiornika. Tak więc czy prawdopodobne jest, że: 1. w reku nie mam tyle siły aby otworzyć zawór przelewowy do zbiornika około 1 bar. 2. Pompa jest uszkodzona nie pompując paliwa (podczas kręcenia rozrusznikiem) nie wytwarza ciśnienia powyżej 1 bar co jest warunkiem do odpalenia. Czy w takim przypadku jak bym wtłoczył paliwo na wejście pompy vacu pod ciśnieniem większym niż 1 może 2 bary przy pomocy jakiegoś np. kompresora to auto powinno odpalić?? Jak by zaworek ciśnieniowy był uszkodzony i nie trzymał ciśnienia 1 bar to ściskając butelkę podłączoną na wejście vacu pompy spokojnie wtłaczał bym paliwo powrotem do zbiornika?? Jutro ma podjechać znajomy mechanik z kompem i zobaczymy co VAG pokaże.
  3. Panowie. Pisałem ostatnio, że jechałem spory kawałem na rezerwie i jak silnik zaczął słabnąć to zajechałem na stację bęzynową i zgasiłem silnik. Po zatankowaniu silnik już nie odpalił .... dopiero z zaciągu zapalił po czym dojechałem do domu 40 km i wszystko było ok. Jednak po zgaszeniu silnika już nie chce odpalić. i teraz tak opiszę co zrobiłem i co sprawdziłem. 1. myślałem, ze pompa w zbiorniku się zatarła ale sprawdziłem i podaje paliwo do filtra. (oczywiście filtr wymieniłem na nowy) 2. Paliwo przechodzi przez cały układ filtra i dochodzi do Vacu pompy na bloku silnika. 3. po założeniu manometru hydraulicznego na przewód paliwowy przy samej vacu pompie i "pompowaniu" kluczykiem "zapłonem" pojawiło się ciśnienie 0,1 bar. 4. znajomy mechanik powiedział mi, że niedawno miał taki sam przypadek i okazało się, że padła właśnie vacu pompa a zdiagnozowali to tak, że podłączyli na wejście vacu pompy plastikową butelkę z paliwem i ściskając ją podali wstępnie ciśnienie paliwa na vacu pompę .... silnik odpaliło ale po puszczeniu butelki gasł. - Zrobiłem u siebie tak samo i nic nie pomogło..... dodam, że podczas jak żona kręciła rozrusznikiem to ja ściskałem butelkę i cały czas czułem ten sam opór tak jak by vacu pompa nie pompowała paliwa dalej. Teraz sam nie wiem co dalej robić.... mam pytanie .... pytania. 1. czy przy vacu pompie jest jakiś elektrozawór który nie puszcza paliwa dalej?? według logiki to jak kręciłem rozrusznikiem i vacu pompa by zasysała paliwo to czuł bym jak paliwo spływa z butelki i przelewa się powrotem do zbiornika paliwa?? 2. czy nei powinno być właśnie tak, że ściskając butelkę paliwo samo przepływało by przez vacu pompę i wracało powrotem do baku?? 3. czy vacu pompa mogła by się popsuć tak, że całkiem blokuje przepływ paliwa na listwę pompowtryskiwaczy?? 4. może pompa w baku daje za małe ciśnienie wstepne ..... manometr pokazał 0.1 bar ..... aby vacu pompa zassała dalej. 5. może ktoś z Was miał podobny przypadek?? nei chcę się poddawać i ciagać auta do mechanika .... na razie mam czym jeździć i chciał bym paska sam zreperować
  4. Witam. Dzisiaj trochę przeholowałem z jazda na rezerwie i pojawiły sie spore problemy. Mam silnik 1,9 TDI na pompowtryskach jechałem na rezerwie około 70 km. niestety nie miałem możliwości zatankowania.... w pewnej chwili zauwazyłem jak by silnik zaczynał słabnąć ale nadal żwawo reagował na gaz. po przejechaniu tak około 1 km zatrzymałem się na stacji benzynowej i normalnie zgasiłem silnik. zatankowałem kilkanaście litrów ON i niestety silnik już nie chciał odpalić..... kręciłem go długo i nic ..... sprawdziłem bezpieczniki i wszystkie były ok. zadzwoniłem do znajomego aby mnie zholował. Pewnie zaraz mnie opiep......cie ale podczas holowania wrzuciłem bieg i zapaliłem na zaciąg. Zapalił z lekkimi problemami ale dalej chodził normalnie .... przyjechałem do domu około 40 km. postałem 15 min pod biedronką (oczywiście nie gasiłem go) w domu po przyjeździe zgasiłem i po 30 min chciałem odpalić i nic.... nadal tylko kręci i nie odpala. Z niepokojących rzeczy zauważyłem, że podgrzewaczu paliwa na filtrze w gnieździe na ampul do odkręcania filtra stoi paliwa.
  5. Dany44

    podłaczenioe kabla od cb

    Podłączenie przez zapalniczkę zawsze jest wyjściem tymczasowym i alternatywnym. Jeśli myślisz o czymś na stałe ( a chyba na to wynika) to podłączaj do akumulatora. ---------- Post added at 21:50 ---------- Previous post was at 21:37 ---------- Podłączenie przez zapalniczkę zawsze jest wyjściem tymczasowym i alternatywnym. Jeśli myślisz o czymś na stałe ( a chyba na to wynika) to podłączaj do akumulatora.
  6. Dzięki za namiary. Cena na allegroszu jest ok. zamówię u nich tylko powiedz czy aby na pewno te tulejki są dobre - odpowiednie ( chodzi mi o wymiary). na zdjęciu wyglądają jak by były za krótkie. Dzisiaj złożyłem prowizorycznie szybę przy pomocy kołka rozporowego i gumowej tulejki, jednak tulejka gumowa którą zastosowałem jest za cienka i za miękka i za mocno się wygina.... mogło by zostać ale obawiam się, że po kilkudziesięciu otwarciach mogło by znowu się popsuć. Ale zadowolony jestem bo szyba dobrze się zamyka i otwiera.
  7. Witam. Możecie powiedzieć gdzie można kupić te dwa plastikowe kołki (tulejkę i kołek) do montowania szyby i ile może to kosztować?? wiem, że w ASO można dostać .... a nie wiecie czy w Intercarsie można zamówić.... Intercars mam u siebie a ASO to 50 km dalej. Czytałem wiele postów na ten temat i nie było mowy o cenie. No i mam jeszcze jedno pytanie znalazłem na dnie drzwi gumowy klin długości 3 cm i szerokości 0,5 cm ..... z napisem PTE .... gdzie powinien być zamontowany ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności