Skocz do zawartości

krzeszak

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O krzeszak

  • Urodziny 31.07.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    LLE

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2005
  1. koledzy wiec jak jest na prawdę można dokupić gumowa uszczelka podstawy filtr kabinowego czy jest zintegrowana z podstawa ??
  2. Panowie jaki numer widnieje na tych 6 spinkach mocujących tapicerkę do drzwi ?? Chce je kupić zanim zacznę rozbebeszanie drzwi . Z góry dziękuje!
  3. no wlanie tez tak miałem i mechanik powiedział ze to padniętą wiskoza na nagrzanym siniku nie powinno dać się jej zatrzymać , i dlatego mam wymieniana teraz nie zatrzyma jej ani na zimnym a tym bardziej na ciepłym układzie...ale jaka jest prawda tego nie wiem dlatego zapytałem
  4. dev14- a sprawdzałeś jak się zachowuje wiskoza u Ciebie jak silnik złapie temperaturę pewny jestem ze kreci się wtedy szybciej i nie można jej przytrzymać ?? u mnie właśnie przy nagrzanym silniku można ja było paznokciem zatrzymać i potrzebowała chwile żeby ruszyć i to bardzo wolnym tempie ... dlatego została wymieniona na zamiennik Hella teraz na zimnym nie ma szansy jej przytrzymać i właśnie nie wiem jak powinno być.
  5. Panowie to jak wiec jest z ta wiskoza przy - temperaturze po nocy wiatrak powinien się kręcić i można go zatrzymać palcem , czy jednak wiatrak powinien się kręcić na tyle szybko ze nie można go zatrzymać ?? wypowiedzi są rożne ... u mnie w AVF kreci się od razu po starcie przy -10C nie można go palcem przytrzymać , to dobrze czy zle ??
  6. mi w ta wnękę mieści się 2 palce i kciuk a kable od postojowki są dosyć krótkie ni jak ich złapać , stad moje pytanie należny ciągnąc ręka za kable czy pomagacie sobie jakimiś szczypcami lub czymś podobnym ?? ktoś wie jak wymieniają to w ASO?? jak wyglądając te ich narzędzia czy tez ciągną za kable ?? czy ktoś to widział ??
  7. Kleko- sprawa jest banalnie prosta 1.włączasz odbiornik 2.wciskasz przycisk AUDIO tuz pod prawa gałka pokrętła MENU 3.ukazuje się SELECT SOURCE 4.przekręcasz gałkę MENU aż niebieski pole zejdzie na sam dól na pole SETTINGS potwierdzasz wybór wciskając ta samo gałkę MENU 5.ukazuje Ci się następna strona przekręcasz gałkę MENU aż niebieski pasek przejdzie na sam dół wciskasz gałkę MENU potwierdzając wybór następnie przełanczasz w pole OFF (wybierając z pośród 4 dostępnych opcji off,30,60,90,120min) 6. wychodzisz z ustawień wciskając przycisk po przekątnej AUDIO (coś jak by dwie koperty na zakładkę).
  8. To ze ja sie montuje tuz przy chłodnice oleju to się zgadze z reszt to widać na rysunkach z instrukcji jaka dołączyłem ... ale na pewno nie montuje się jej na wężu olejowym tylko na wężu wodnym. Tak wygląda zestaw ogrzewania postojowego DEFA do mojego praszczura : na zdjęciu brakuje jedynie kabla głównego z wtykiem w zderzaka i zielonego kabla łączącego układ z zasilaniem z sieci .
  9. witam mam tez pasta z tym silnikiem i z tego co się dowiadywałem i zgłębiałem temat do tej wersji silnikowej istnieje jedynie możliwość zastosowania grzałki w waz cieczy chłodzącej producent nie przewiduje grzałki montowanej w bloku w miejscu jednego z broków ze względu na zastosowanie aluminiowego bloku silnika. http://www.defa.com/doc/700/770.pdf
  10. Witam! Koledzy potrzebny sprawdzony ,solidny lakiernik w Lublinie lub w bliskim sąsiedztwie. Może ktoś zna kogoś takiego? Z góry dziękuje i pozdrawiam!
  11. z mila chęcią ... lecz już teraz wiem ze nie będę mógł być z przyczyn niezależnych odemnie
  12. Ja i mój czarny paszczur B5FL pozdrawia całą Grupę Lubelską !!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności