Skocz do zawartości

kobra21

  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kobra21

  • Urodziny 14.12.1973

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Katowice

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2008
  1. Są wpięte z tyłu pokrywy przepustnicy,w linku który Ci dałem,na zdjęciach jest pokazane.
  2. Tu masz link zapożyczony z sąsiedniego forum,który Ci pomoże http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=166588
  3. Jak dobrze zrozumiałem to oryginalnie miałeś zamontowane łożyskowanie nowszej generacji tzn.łożysko+guma osobno który w całym komplecie jest węższy od starego rozwiązania.Kupiłeś sprężynę od starej wersji a talerzyk (nr 8 na etce)masz od nowej który jest węższy.W twoim silniku ABS sa dwa rozwiazania do numeru silnika 31-P-026435 lozysko guma z lozyskiem razem,powyzej tego numeru osobno.
  4. Na przednim pasie,tak nad lewym reflektorem stojąc przodem do auta masz(powinieneś mieć)taką oryginalną nalepkę koloru zielonego i tam pisze ile masz mieć czynnika.Tak jak napisali wyżej koledzy masz mieć 1150-1200gram. Podziękuj temu gościowi co Ci nabijał klime i poszukaj konkretny serwis,tam dobiją resztę czynnika.
  5. Tak na koniec napiszę że FEBI 6162 NIE jest zamiennikiem(nie spełnia parametrów chociaż jest zielony i mineralny) dawnego G002000 i obecnego G004000M2.Normy G004000M2 spełnia np. Febi 06161(syntetyk tez zielony),Liquid moly,Castrol CHF.Wszystkie te oleje są syntetyczne.W naszych passatach są przeważnie pompy ZF(ja mam) i producent z tego co wyczytałem zaleca olej syntetyczny.
  6. kobra21

    Problem z ABS em

    Spróbuj przeczyścić styki na wtyczce sterownika,miałem to samo i pomogło. A tak na marginesie pomyliłeś działy to forum B4
  7. kobra21

    Brak 5 Biegu

    Miałem kiedyś podobny przypadek.Nie naprawiałem osobiście ale przyczyną było przesunięcie zębatki 5-go biegu na wałku napędowym bo puściło zabezpieczenie.Udało się naprawić bez wyciagania skrzyni,dojście jest po odkręceniu pokrywy obudowy z tyłu skrzyni.
  8. To prawda za tanie nie są( 4-5 stów do 1Z tdi )ale wydaje mi się że lepiej likwidować zawczasu przyczyne usterki. Nie pracuje w serwisie,takie mam prywatne zdanie na ten temat:)
  9. Tu masz opis jak przeliczać ET felgi szukając zamiennika od orginału http://www.topfelgi.pl/index.php?page=page&id=6 Ja mam 7Jx15 et25,opony 205/50/15 pasują idealnie, żadnych problemów.
  10. 1.Chyba nie rozumiesz co mam na myśli cały czas.Kolejność jest jak najbardziej taka jak piszesz.Sam napisałes ze koło rozrządu jest"osadzone" a nie przykręcone i oto mi chodzi.Koło rozrządu,tłumik są skręcone razem i dopiero całość jest przykęcona centralną śrubą do wału.2.Przeczytaj jeszcze raz dokładnie mój post nr 6 tam napisałem przyczyne tego jak piszesz"obrabiania wału"jeszcze innej nie spotkałem(chyba że ktoś centralną srubę przykręcił palcami)3.Jeszcze raz piszę-regeneracja tego wału (końcówki która straciła swój pierwotny wymiar )trzeba najpierw NAPAWAĆ żeby cokolwiek przetoczyć i przywrócić orginalny wymiar.
  11. Nie jest ustawione prostopadle bo koło i wał są już wyrobione i normalnie w świecie bije na boki..Nie wiem jak to prościej wytłumaczyć.Koło pasowe (tłumik drgan skrętnych nr 028105243T) uszkodzony, jest przyczyna tego że wał się wyrabia.Normalnie przy wymianie rozrządu wymienia się TO koło +koło paska zębatego i wtedy wał jest OK,a jak się oszczędza to takie są skutki i trzeba płacić podwójnie.(tak jak wymieniać pasek rozrządu a nie wymienić rolki)A co do Twojego postu nr2 to koło paska zębatego jest przykręcone DO "tłumika"+oczywiście napęd pompy wody i wspomagania a nie na odwrót jak napisałeś więc całość bije..Jest to typowe uszkodzenie w silnikach 1.9 i 2.5 jak się robi po łebkach.
  12. Krótko i zwięźle wyjaśnione co to "sfazować"klocek
  13. "sfazowac" a "frezować" to sa dwie różne czynności. slawekm65 ma poniekąd rację,tak można zrobić jak się zakłada na używane(mocno)tarcze,wtedy szybciej się dopasują,ułożą,dotrą jak kto woli i można trochę odłozyć w czasie wymianę albo przetoczenie (ale raczej już nie będzie co)Tarcze powinno sie wymieniac z trzecią para klocków,niestety z powodów finansowych jest wiele chwytów (nie)dozwolonych. Czym bardziej zużyte tarcze tym szybciej się grzeja a co za tym idzie szybciej zużywaja się klocki(bo się palą), ale jak jest wszystko OK to dalej twierdze kdjk to co napisałem w poscie nr8
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności