Skocz do zawartości

ormin

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ormin

  • Urodziny 16.11.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Jarek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Włocławek

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM(BMP)
  • Rok produkcji
    2005
  1. Kolego Bartonero zwracam honor. Wina rzeczywiście tkwiła w czujniku zamknięcia maski.
  2. Jeżeli to by była wina czujnika zamknięcia maski to by wycieraczki w ogóle nie chodziły, a one działają tylko jeżeli poruszam się samochodem. Natomiast na włączonym silniku na postoju nie chcą działać.
  3. mam identyczny problem jak autor tematu, niestety nie mogę sę z nim skontaktować, więc proszę was koledzy o pomoc. Dwa tygonie temu kpiłem paska i nie zwróciłem uwagi na zachowanie wycieraczek, mianowicie na pracującym silniku na postoju nie da sie włączyć wycieraczek przedniej szyby, dopiero jak ruszę wycieraczki się załączają. Kiedy wycieraczki są na środku szyby i się zatrzymam to zostają w miejscu na środku szyby:zeco dopiero jak ruszę lecą dalej. To chyba nie jest standardowe zachowanie wycieraczek... Ponadto nie mogę ruszyć tylną wycieraczką. Komputer nie pokazuje żadnych błędów, trochę info o sterowniku: 3C1955119 Wischer VW461 012 Kodowanie: 0063445 Table:21 Ktoś miał taki przypadek?
  4. ormin

    Pin do radia RCD300

    Jeżeli jesteś legalnym posiadaczem radia to jedziesz do ASO z dowodem rejestracyjnym, pokazujesz VIN i muszą Ci dać pin za darmo
  5. ormin

    Kod kluczyka

    Prawie każdy elektromechanik Ci to zrobi, ja do swojej bory też chciałem dorobić kluczyk i koszt w ASO 300zł a u speca 100 zł.
  6. ormin

    VAG na androida?

    ile za takie cacko trzeba zapłacić?
  7. czy napewno nie trzeba tego zakodować? w kodowaniu modułu komfortu chyba jest do tego bit
  8. Tak z czystej ciekawości ktoś z kolegów ryzykuje i leje BIO do baku?
  9. 5W50 do autka z DPF'em to chyba gruba przesada. Ja się zastanawiałem, czy nie zalać mojego tańszym 5W40, ale w końcu zalałem Mobilem 5W30 z normą 507.00 do DPF. Lepiej chyba wydać te 50 zł więcej przy wymianie niż później wykosztować się na wymianie filtra cząstek stałych.
  10. Mechanicznie się raczej nie da jeżeli masz je wkodowane. Tylko VAG.
  11. Ale z całego tego wątku nie dowiedziałem się jak można naprawić ten silniczek nawiewu. Wystarczy go przeczyścić?
  12. ormin

    Płyn chłodniczy

    Dobrze wiedzieć, bo mnie też czeka taka sama operacja i nie bardzo wiedziałem jak się z tym uporać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności