Skocz do zawartości

81edi

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O 81edi

  • Urodziny 20.09.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Edi
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    radlin

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1997
  1. witam taki mam problem nie uciążliwy ale jednak jest co jakiś czas muszę dolewać płyn do zbiorniczka wyrównawczego tak co 2/3 tyś. wycieków nie ma sprawdzane wada nie pokazuje sie w oleju itp. natomiast dochodzi bulkotanie wody z nagrzewnicy co słychać w nawiewach jaka może być przyczyna czy jest to powiązane ? ogólnie myślę że to uszczelka pod głowicą tylko czy to nie dziwne ze objawy te nastąpily w listopadzie ubiegłego roku po wymianie płynu w warsztacie ale układ powinien się już odpowietrzyć a pozatym w zimie przy -17 stopniach odpalał na dwóch świecach nie znam sie za bardzo ale gdyby byla to uszczelka to raczej disel na 2 świecach przy takim mrozie by nie odpalił chyba że się myle pozdrawiam
  2. sprawdzałeś zasilanie do modułu czy jest plus , plus po kluczyku , masa ?
  3. ba to sie złodziej przestraszy jak nie bedzie zamka szybe ci wybije i tyle
  4. Co do pierwszego wpisu kontrolka z swiec zawsze ma się zapalić nawet jak silnik ma 90 stopni a na dworze 30 to nie ma znaczenia kontrolka swiec ma sie zapalić wtedy na chwilke ale ma tak jak wszystkie kontrolki nawet rezerwa po przekreceniu kluczyka zapala sie na chwilke nawet jak jest pelen bak to się nazywa samodiagnoza auto ma sprawdzic wszystkie uklady kontrolne a potem pogasic jeśli wszystko jest ok
  5. jeśli kontrolka zgasła to "nie panikował bym " może po prostu między uzwojenie stojanu dostała się wilgoć lub jakiś brud a izolacja uzwojenia była przerwana i niefortunnie nastąpiło zwarcie co spowodowało zapalenie kontrolki. Jeżeli ładowanie masz ok to nie ingeruj w alternator , jeśli stojan byłby uszkodzony lub szczotki na "wykończeniu" do sprawdz to w prosty sposób zapal auto i zmierz ładowanie na wolnych obrotach i obciążając go maksymalnie odbiornikami ... klimatyzacja, podgrzewaniem szyby, światłami drogowymi i nawet załącz światła awaryjne. Sprawny alternator bedzie miał na pełnym obciążeniu na obrotach 1100 ładowanie 13,8 do 14.4 natomiast jeśli masz uszkodzony jakiś element w alternatorze przy pełnym obciążeniu ladowanie spadnie poniżej wartości 13,5 do może być oznaka zwarcia miedzyzwojowego w uzwojenia stojana lub kończąca sie " żywotność " szczotek lub pierścieni pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności