Skocz do zawartości

marecki

  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O marecki

  • Urodziny 25.03.1973

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Mrągowo

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Proponowałbym sprawdzić stan elementu gumowo-metalowego między karoserią a belką tylnego zawieszenia ... szczególnie po stronie koła , które wykazało nierównomierne zużycie bieżnika.
  2. Zdemontuj dolną pułkę ( 4-5 wkrętów ) a przełącznik będzie jak na dłoni .
  3. Jeżeli chodzi o tarcz to są mocowane tylko śrubami koła ( po zdjęciu koła można nimi kręcić ) a owo skrzypienie to możliwe że łączniki stabilizatiora no i sprawdż klocki ( temat zawieszenia jest bardzo rozległy więc poświęć chwilkę i poszukaj ).
  4. marecki

    oświetlenie

    Witam , to 1 a 2 to raczej napewno ten mikrowłącznik , który dopiero zaczyna szfankować . Powodzenia
  5. Jak wszystko jest już to sprawdzenie tego zaworka możesz sobie darować , bo wiąże się to z ponownym odpowietrzaniem układu i uzupełnieniem płynu a to mogą być niepotrzebne koszty. Pozdrawiam .
  6. Musisz to wyjąć i zobaczyć czy mechanizm jest cały a miom zdaniem masz złamany bolec na którym kręci się mała zębatka ( dawno temu robiłem to samo i mogłem coś pomyłkowo zasugerować ) ; wszystko już było więc dobrze poszukaj.
  7. Sorki za zwłokę , jeżeli chodzi o ten zaworek to jest on częścią śruby łączącej przewód ciśnieniowy ( czarny elastyczny ) z przekładnią i jeśli dobrze pamiętam to jest to śruba z większym łbem ; od spodu doskonale widoczne z dosyć dobrym dostępem. Jeżeli to nie pomoże to pozostanie sprawdzić pompę . Życzę powodzenia i niskich kosztów .
  8. Hej . Płyn masz dobry , uszczelka pod korkiem musi być koniecznie , myślę że 150 km powinno załatwić sprawę ale zasadniczo układ wspomagania odpowietrza się poprzez kilkakrotne maksymalne wysunięcie przekładni czyli kira w lewo i w prawo na max. Przypuszczam , że układ może być zabrudzony ( coś mogło się dostać do przewodów przy demontażu silnika lub póżniej ) i blokuje się zaworek zwrotny w maglownicy .
  9. Mam wrażenie że tam są dwa obok siebie ale mogę się mylić ..... a przepływka OK ? PS.brak dalszych koncepcji . Powodzenia .
  10. Mam wrażenie że tam są dwa obok siebie ale mogę się mylić ..... a przepływka OK ? PS.brak dalszych koncepcji . Powodzenia .
  11. A może czujnik temperatury ( wejście - wyjście przy bloku ) ... znam to z golfa .
  12. marecki

    poduszki

    Moim zdaniem przy wymianie przekładni kierowniczej demontowanie kiery jest całkowicie niepotrzebne .
  13. marecki

    poduszki

    Witam , ja w swoim pasku wymieniałem maglownicę sam i kierownicy wcale nie zdejmowałem ( wystarczyło rozpiąć złącze na dole kolumny ) a taśma faktycznie mogła zostać zerwana gdy po rozpięciu ktoś kręcił kierownicą ( tam chyba jest niewielka tolerancja na wielowpóście ). Jeżeli usługę wykonywał Ci warsztat to ja bym się kłócił o wymianę taśmy ( ceny taśmy nie znam ).
  14. irek30 , o ile dobrze zrozumiałem Twojego posta , odciągnij klamkę zewnętrzną i puść tak , ażeby sama " klapnęła " na swoje miejsce , u mnie pomogło .
  15. PS. , trafiony- zatopiony.. ( szacuneczek Icefirem ) .. w moim pasku też się przyblokował ten czujnik a nie jak pisałem wcześniej czujnik stop ; fachura sprawdził całość , ruszył palcem i skasował 70,- no ale jak ktoś nie myśli to buli .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności