-
Liczba zawartości
18 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O marecki
- Urodziny 25.03.1973
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Mrągowo
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9TDI 90KM (AHU)
-
Rok produkcji
1997
-
marecki obserwuje zawartość → Nierównomierne zużycie opon na tylnej osi
-
Proponowałbym sprawdzić stan elementu gumowo-metalowego między karoserią a belką tylnego zawieszenia ... szczególnie po stronie koła , które wykazało nierównomierne zużycie bieżnika.
-
Zdemontuj dolną pułkę ( 4-5 wkrętów ) a przełącznik będzie jak na dłoni .
-
Pomocy!!!! skrzypiące zawieszenie
marecki odpowiedział robertgreenford → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Jeżeli chodzi o tarcz to są mocowane tylko śrubami koła ( po zdjęciu koła można nimi kręcić ) a owo skrzypienie to możliwe że łączniki stabilizatiora no i sprawdż klocki ( temat zawieszenia jest bardzo rozległy więc poświęć chwilkę i poszukaj ). -
Witam , to 1 a 2 to raczej napewno ten mikrowłącznik , który dopiero zaczyna szfankować . Powodzenia
-
Jak wszystko jest już to sprawdzenie tego zaworka możesz sobie darować , bo wiąże się to z ponownym odpowietrzaniem układu i uzupełnieniem płynu a to mogą być niepotrzebne koszty. Pozdrawiam .
-
Musisz to wyjąć i zobaczyć czy mechanizm jest cały a miom zdaniem masz złamany bolec na którym kręci się mała zębatka ( dawno temu robiłem to samo i mogłem coś pomyłkowo zasugerować ) ; wszystko już było więc dobrze poszukaj.
-
Sorki za zwłokę , jeżeli chodzi o ten zaworek to jest on częścią śruby łączącej przewód ciśnieniowy ( czarny elastyczny ) z przekładnią i jeśli dobrze pamiętam to jest to śruba z większym łbem ; od spodu doskonale widoczne z dosyć dobrym dostępem. Jeżeli to nie pomoże to pozostanie sprawdzić pompę . Życzę powodzenia i niskich kosztów .
-
Hej . Płyn masz dobry , uszczelka pod korkiem musi być koniecznie , myślę że 150 km powinno załatwić sprawę ale zasadniczo układ wspomagania odpowietrza się poprzez kilkakrotne maksymalne wysunięcie przekładni czyli kira w lewo i w prawo na max. Przypuszczam , że układ może być zabrudzony ( coś mogło się dostać do przewodów przy demontażu silnika lub póżniej ) i blokuje się zaworek zwrotny w maglownicy .
-
Mam wrażenie że tam są dwa obok siebie ale mogę się mylić ..... a przepływka OK ? PS.brak dalszych koncepcji . Powodzenia .
-
Mam wrażenie że tam są dwa obok siebie ale mogę się mylić ..... a przepływka OK ? PS.brak dalszych koncepcji . Powodzenia .
-
A może czujnik temperatury ( wejście - wyjście przy bloku ) ... znam to z golfa .
-
Moim zdaniem przy wymianie przekładni kierowniczej demontowanie kiery jest całkowicie niepotrzebne .
-
Witam , ja w swoim pasku wymieniałem maglownicę sam i kierownicy wcale nie zdejmowałem ( wystarczyło rozpiąć złącze na dole kolumny ) a taśma faktycznie mogła zostać zerwana gdy po rozpięciu ktoś kręcił kierownicą ( tam chyba jest niewielka tolerancja na wielowpóście ). Jeżeli usługę wykonywał Ci warsztat to ja bym się kłócił o wymianę taśmy ( ceny taśmy nie znam ).
-
irek30 , o ile dobrze zrozumiałem Twojego posta , odciągnij klamkę zewnętrzną i puść tak , ażeby sama " klapnęła " na swoje miejsce , u mnie pomogło .
-
PS. , trafiony- zatopiony.. ( szacuneczek Icefirem ) .. w moim pasku też się przyblokował ten czujnik a nie jak pisałem wcześniej czujnik stop ; fachura sprawdził całość , ruszył palcem i skasował 70,- no ale jak ktoś nie myśli to buli .