Skocz do zawartości

szarmx

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O szarmx

  • Urodziny 08.09.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    PAweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    elbląg

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Bardzo proszę was o pomoc w rozszyfrowaniu jakie ja mam w końcu zawieszenie. Jeden mechanik powiedział mi że sportowe, drugi że standardowe. Muszę kupić amorki a nie mam pojęcia jakie wybrać. Na zdjeciu nalepka z kodami mojego auta. Wg mnie jest 1be ale nie wiem czy to jest właśnie ta nalepka z tymi właśnie informacjami.
  2. Witam. Planuje zakup amortyzatorów do mojego auta. Wyszukałem na allegro komplet Sachsa i w opisie aukcji było że najlepiej podać nr vin żeby się upewnić ze te amory pasują. Podałem VIN i koleś mi odpisuje ze te amory nie podejdą bo ja mam wersję że sportowym zawieszeniem 1BA. Zasial we mnie ziarno wątpliwości. Poszedłem do auta i Położyłem się pod nie. Faktycznie amory mam czerwone. Spisałem sobie z nich numery (to co się dało bo trochę korozja przeszkadzała). I tak np. te z tyłu to Sachs i mają oznaczenie 3B0-513-031-P Wklepalem to w szukajke googla i wyskoczyła mi masa amortyzatorów z takim nr. Wszystkie one są uznawane za rodzaj zawieszenia standardowego. Stąd moje pytanie: co za amortyzatory kupić do wersji 1BA? To jest faktycznie zawieszenie sportowe i kopowac amortyzatory do wersji sportowej czy po prostu kupić wg. katalogu zgodne z tym nr co wyżej napisałem? Proszę was o pomoc PozdraVWiam
  3. Wszystko tak jak kolego napisałeś. Wywaliłem ten łącznik, puściłem przewód zbrojony i po problemie. Kto i po co na Boga wymyślił ten gumowy łącznik? Chyba tylko po to żeby kolejna niemiecka firma miała co produkować i żeby gospodarka się rozwijała. Jak za całokształt można twórców Passata B5 wychwalać tak za ten element należy im się nagana
  4. Witam. Passat B5 Fl, 2002, 1.9 tdi, 130km. Problem polega na tym że po wymianie kompletu tylnich tarcz i klocków hamulcowych oraz węża elastycznego przy prawym kole zauważyłem że auto hamuje dużo gorzej niż przed wymiana. Pomyślałem że może nieodoowietrzony więc odpowietrzylem (w sumie 2x), pomyślałem że może musi się dotrzeć ale już przejechałem po wymianie prawie 1000km więc powinno się dotrzeć. Zaczęliśmy z bratem sprawdzać to i owo i okazało się że to co jest na zdjęciu zaznaczone w kółeczku przy odpalonym silniku syczy. Brat ma takie samo auto i u niego jest ok. Tzn to syczy tylko jak się tym rusza, wygląda tak jakby to zasysalo powietrze do środka. Jak się nie dotyka to nie słychać żeby syczało. Ogólnie widać tam jakąś trytytke, poprzedni właściciel musiał coś już kombinować. Powiedzcie mi koledzy co to jest? Czy to jest zawor zwrotny od serwa? Bo jak zdjąłem ta klapkę która przykrywa aku i Serwo to po drugiej stronie grodzi widać jakby tam było coś na kształt kolanka. Wygląda to tak jakby po prostu można było zastąpić tamten element który "syczy" kawałkiem węża i po sprawie. Ale zapytuję by na pewno się znajdzie ktoś kto ma pojęcie. Co to jest i czy to może być przyczyną moich problemów ze słabymi hamulcami?
  5. Ja pracuje jako kierowca ciezarowki. Jade paskiem z domu ok 200km, stawiam auto na parkingu, wsiadam w autokar ktory zawozi mnie do Holandii i wracam po 15 dniach. Przed zima kupilem swiece BERU po 40zl/sztuke + do tego nowy akumulator w listopadzie i nie mialem problemow z odpaleniem. Zdarzylo sie nawet ze to ja ratowalem inne auta na parkingu kiedy byly te mrozy po -17st. A dodam ze mam auto z przebiegiem na liczniku ok 360000km, oleju mi bierze, silnik caly w oleju bo gdzies tam cieknie ale odpala jak pszczółka przy -10 st. nawet za pierwszym podgrzaniem swiec. Takze polecam BERU
  6. szarmx

    Felgi i nie tylko czarny mat.

    walnij klarem i bedzie po sprawie
  7. szarmx

    b4 montaż głośnikówtył

    daj sobie spokoj z tymi glosnikami. przewaznie pozniej jest problem ze musisz je wyciszyc, bo nie slysza cie ludzie ktorzy siedza na tylnej kanapie a i ty sam nie masz z nich wiekszego pozytku. Zrob pozadny przod i bedzie gralo elegancko, tym bardziej ze nie masz pociagnietych kabli to tylu
  8. ja mam u siebie 205/55 r16 wczesniej jezdzilem honda crx na twardym zawieszeniu, mazda mx3 na seryjnym (aczkolwiek i tak nieco sztywniejszym niz zwykle 4 drzwiowe auto). Na obu tych autach mialem te same kolaktorych nie sprzedawalem z autem. byly to 195/50 r15. Przesiadajac sie do passata mialem nadzieje na odrobine komfortu. Pomyslalem sobie ze rodzinne kombi, wysoko zawieszone (zakladam ze to przez te 16 calowe felgi ) bedzie eleganckie. A tu kicha. Jezdzi sie fajnie, silnik 1Z pokazuje mi po mioescie na tych kolach spalanie ok 6.5 l/100 km ruskiej ropy wiec jesli chodzi o ekonomie nie mam zastrzezen, wlasciwosci jezdne ok, skreca, przyspiesza, trzyma sie drogi, na krawezniki wjezdza, nic nie obciera, ale co do komfortu mozna by sie przyczepic. Nie jest zle ale wiadomo, Polak lubi pomarudzic
  9. Wszystko da rade. Moj ojciec jest blacharzem i jak juz koledzy wyzej napisali, spawanie podluznic to niemalze normalna sprawa u nas w Polsce. Ogolnie dobry blacharz zrobi to tak, ze z zewnatrz przecietny katolik nic nie zauwazy, ale jak przyjdzie do sprzedazy auta, przyjdzie ci taki ktos kto sie zna, spojrzy pod podwozie to wszystko zobaczy. Poza tym podluznice to kluczowy element samochodu wplywajacy na bezpieczenstwo. Cala konstrukcja samochodu zostala naruszona i zadne spawalnicze cuda jej nie przywroca.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności