Skocz do zawartości

kielbacha

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kielbacha

  • Urodziny 02.07.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    bart
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    bdg

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2005
  1. czytamy ale nie wszystkie dokladnie, twoj post powinien byc wrzucony na poczatek tematu, bezsensu ze ktos sobie zadaje trud a admin nie dostrzega!
  2. problem jest tez ze wspomaganiem , drgnie kierownicy przy maksymalnym skrecie i pisk, na forum jest watek ze to pompa, mechanik stwierdzil ze to moze byc od napinacza? ktos wiarygodny moglby jeszcze mnie uswiadomic?
  3. kolejnosc taka sama jak w instrukcji wyzej?? pytanie jeszcze bo jesli odlacze ako to radio mi padnie VW a nie mam kodow;/, w sensie nawet nie wiem czy kodowane ale pewnie tak , radiomagnetofon VW ze zmieniarka 6 x CD
  4. witam a jak si ema sprawa w AWX na pompowtryskach, jak zagladam na napinacz to dosc malo miejsca i dosc gleboko jest , mechanik oczywiscie powiedzial ze tzreba caly przod sciagac, zeby dojechac do Polski mam ok 2 tys km , co radzicie?
  5. w 1,9 tdi jest rozwiazanie jak w B5? a zreszta niewazne , 1,9 jest tylko w wersji 105 konnej
  6. panowie przeczytalem wsyztskie strony watku, i sa opinie ze problem z pompa wystepuje zarowno z napedem lancuchowym jak i zebatym, czy jest jakis TDI z roku 2006 , 2007 w ktorym nie bede musial martwic sie o pompe?
  7. niestety nie mam , kod byl na zdjeciu w autotraderze uk, samochod jest w londynie, kod spisalem dobrze, moze to nie dotyczy calego samochodu ale np tylko podwozia?
  8. troche pic na wode te kody, ten samochod jest anglikiem z kierownica po prawej to dlaczego ma przenaczenie belgia?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności