Skocz do zawartości

tata103

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tata103

  • Urodziny 01.08.1971

Informacje osobiste

  • Imię
    Janusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    śląskie

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1986
  1. Wymontowałem wałek rozrządu i mam dwa hydrauliki do wymiany bo są luźne.Zamontowałem wszystko na znaki i okazało się że wał korbowy przeskoczył o dwa ząbki i pompa o ząbek.Po ustawieniu na znaki i korekcie zapłonu jest teraz oki :-) Ale czy mógł przeskoczyć przez te hydrauliki albo przez bendiks bo mam go też już do wymiany ?
  2. Witam podłączam się do tematu a mianowicie; Problem z pasatem silnik 1,9 AFN zaczął kopcić i nie dało się jechać więcej niż 60Km/h wymieniłem wtryski było lepiej ale do pewnych obrotów później ma dziurę przy 120 Km/h no i na maksymalnych obrotach na luzie po czasie zaczyna wariować po podłączeniu VAG-a wyszło zapłon źle ustawiony ale ustawić się nie dało bo okazało się że znaki jakimś cudem o ząbek przeskoczyły.Prawdo podobnie klin na kole z wału korbowego,ale go odkręciłem i jest oki ale ma lekki luz stare i nowe taki sam ciekawe czy tak ma być albo ten wpust na wałe mam już wyrobiony A może koło zębate na wałku rozrządu przeskoczyło choć wydaje mi się to mało prawdopodobne Rozrząd był wymieniany i ma jakieś 10 tyś i wcześniej było oki Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam
  3. Witam Wszystkich i mam takie pytanie w moim passacie AFN 110KM przy wciśnientym sprzęgle auto na biegu gdy zapalam samo jedzie i biegi ciężko wchodzą ,wygląda na to że skończyła się tarcza i pytanie ile wytrzymuje dwumasa w tych silnikach bo nie ma żadnych objawów szarpania ani trzasków a przebieg 310tyś i co najlepiej zrobić czy jak wymienię samo sprzęgło to ile wytrzymują tu dwumasy? albo kupić stare koło przetoczyć ja i przejść na jednomasę,Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam
  4. Lutownica i cyna do urwanej blaszki nic nie daje Może ma ktoś jakiś inny pomysł
  5. Witam wszystkich.Przeczytałem całość.Wymieniłem u siebie termostat pompę i zdziwienie utrzymuje cały czas 90 stopni myślałem że jest coś popsute bo poprzednio to miałem zaledwie 70 parę stopni.I dlatego tu trafiłem i widać że jeździłem z popsutym termostatem a mam pytanie ile wskazuje u was temperatura oleju?Bo u mnie przed wymianą było 74-78,a teraz to jest przeszło 90stopni a na postoju 100 stopni i wtedy załącza się wentylator.Czy to jest normalne i do ilu stopni może mieć olej?
  6. Witam Mam takie pytanie odnośnie podłączenia w passacie b4,a mianowicie mam tempomat z kablami biłly,niebieski,czerwony i czarny,a z wiązki wychodzą te same kolory po za białym bo on jest biało czarny a czerwony z niebieski są zamienione miejscami i ta wtyczka jest za krótka i teraz moje pytanie czy to jest ta wtyczka albo jest jeszcze jakaś inna a jak tak to trzeba pewnie przejściówkę albo można by było te kable po prostu przylutować albo zamienić wtyczki z innej wiązki bo taki akurat posiadam? Z góry dzięki za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności