Skocz do zawartości

tomiboss

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tomiboss

  • Urodziny 10.10.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Strzelce Opolskie

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2006
  1. Witam. Michał2008 szacun na dzielni. Dzisiejsza wizyta u mechanika: 45 min. koszt 20 zł. Przyjechalem z 20 pierścieniami o roznej grubosci od 0.9 mm do 3.5 mm. Mechanik delikatnie zdziwiony ale podjal sie roboty z zaciekawieniem czy przyniesie efekt. No i jeszcze raz wielkie dzieki autorowi postu. Wszystko jak reka odjal. Auto zaczelo sie wysprzeglac zarowno na wstecznym jak i na pierwszym biegu. Pedal sprzegla przestal sie zawieszac w polowie, a coraz czesciej sie to zdarzalo szczegolnie podczas mrozow. Zniknal dziwny dzwiek podczas puszczania sprzegla w trakcie wbijania piatego biegu oraz hamowania silnikiem na 5 biegu. Wreszcie pedal sprzegla przestal sie unosic i opadac (ok. 2 cm) przy przyspieszaniu i odpuszczaniu pedalu gazu. I to wszystko dzieki zastosowaniu pierscienia redukujacego luz,w moim przypadku luz wynosil 1.3 mm. Jeszcze raz dziekuje autorowi posta i znawcą tematu z PPO...:ok Pozdrawiam...
  2. Witam. Miałem opisywane przez was objawy, tzn. dziwny szum (chrobotanie) przy przyspieszaniu i jednoczesnym unoszeniu pojazdu. Przyczyną okazała się wyeksploatowana tuleja wachacz. Po wymianie problem zniknął. Pozdrawiam...
  3. Witam. Co do znikającego audio to zauważyłem, że u mnie znika po wyłączeniu radia z przycisku...
  4. Witam. W Opolu u Lelka w autoryzowanym serwisie VW kosztuje to 650 - maksymalnie 700 zł dzisiaj byłem i pytałem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności