Skocz do zawartości

matys187

  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O matys187

  • Urodziny 12.07.1996

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Nowy Sącz

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2008

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Uporałem się z błędem P2196 ( 008598 ). Tak jak wyżej pisałem zaczęło się to od włączeniem kontrolki check engine i włączała się co 100-200 km, w późniejszym czasie nawet przy kilku kilometrowej jeździe po mieście. Wziąłem sprawę w swoje ręce, bo było wiele tematów ale nie było potwierdzone co jest. Jak wiadome sonda monitoruje inne elementy, więc ciężko stwierdzić jej zepsucie. Na początku sprawdziłem układ dolotowy, aby wyeliminować możliwość "lewego" powietrza. Później logi i okazało się, że turbina, egr, wtryski są sprawne. Doszedłem do wniosku, że to musi być sonda. Pokusiłem się na kupno nowej z firmy Bosch. To było rozwiązanie uszkodzona sonda. Poniżej wklejam mój bład. Miałem zwykle między 45-55 % sondy i 520-550 MAFu. 008598 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too High (Rich) P2196 - 000 - - - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 201986 km Time Indication: 0 Date: 2015.02.19 Time: 08:57:37 Freeze Frame: RPM: 2116 /min Speed: 34.0 km/h Lambda: 52.9 % Mass Air / Rev.: 540.0 mg/str Voltage: 0.750 V (no units): 16.0 Voltage: 0.975 V
  2. Uporałem się z błędem P2196 ( 008598 ). Tak jak wyżej pisałem zaczęło się to od włączeniem kontrolki check engine i włączała się co 100-200 km, w późniejszym czasie nawet przy kilku kilometrowej jeździe po mieście. Wziąłem sprawę w swoje ręce, bo było wiele tematów ale nie było potwierdzone co jest. Jak wiadome sonda monitoruje inne elementy, więc ciężko stwierdzić jej zepsucie. Na początku sprawdziłem układ dolotowy, aby wyeliminować możliwość "lewego" powietrza. Później logi i okazało się, że turbina, egr, wtryski są sprawne. Doszedłem do wniosku, że to musi być sonda. Pokusiłem się na kupno nowej z firmy Bosch. To było rozwiązanie uszkodzona sonda. Poniżej wklejam mój bład. Miałem zwykle między 45-55 % sondy i 520-550 MAFu. 008598 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too High (Rich) P2196 - 000 - - - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 201986 km Time Indication: 0 Date: 2015.02.19 Time: 08:57:37 Freeze Frame: RPM: 2116 /min Speed: 34.0 km/h Lambda: 52.9 % Mass Air / Rev.: 540.0 mg/str Voltage: 0.750 V (no units): 16.0 Voltage: 0.975 V
  3. Czy ktoś pomoże w rozwiązaniu problemu. Nie tylko ja go mam http://forum.vw-passat.pl/threads/141582-P2196-02-sensor-signal-stuck-rich?highlight=P2196 http://forum.vw-passat.pl/threads/144158-Pro%C5%9Bba-o-pomoc-b%C5%82%C4%85d-sondy-lambda?highlight=P2196
  4. Podajcie dokładnie co wam wyskoczyło bo ja mam to zwykle przy 47 % lambdy i masa powietrza też koło 515mg. Ostatnio do tego błędu wyskoczyło mi ciśnienie paliwa. Chyba zacznę od wymiany filtra paliwa i spróbuje wyczyścić egr. Tutaj kolega ma podobny problem : http://forum.vw-passat.pl/threads/144158-Pro%B6ba-o-pomoc-b%B3%B1d-sondy-lambda?p=2214845#post2214845 008598 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too High (Rich) P2196 - 000 - - - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 201518 km Time Indication: 0 Date: 2015.01.10 Time: 10:36:09 Freeze Frame: RPM: 2070 /min Speed: 72.0 km/h Lambda: 46.6 % Mass Air / Rev.: 515.0 mg/str Voltage: 0.750 V (no units): 16.0 Voltage: 0.975 V 004197 - Fuel Pressure Regulation: Regulation Discrepancy P1065 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 201619 km Time Indication: 0 Date: 2015.01.18 Time: 21:13:58 Freeze Frame: RPM: 2047 /min Speed: 70.0 km/h Lambda: 47.3 % Pressure: 1272.0 bar Pressure: 1208.0 bar Pressure: 1480.0 bar Temperature: 13.5°C
  5. Mam ten sam problem co ty i coraz bardzie oddalam się od kupna nowej sondy. Najwyraźniej nie pomoże. Nikt na forum nie miał tego błędu ? Ktoś pomoże ? 008598 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too High (Rich) P2196 - 000 - - - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 201518 km Time Indication: 0 Date: 2015.01.10 Time: 10:36:09 Freeze Frame: RPM: 2070 /min Speed: 72.0 km/h Lambda: 46.6 % Mass Air / Rev.: 515.0 mg/str Voltage: 0.750 V (no units): 16.0 Voltage: 0.975 V
  6. Zrób nastawy podstawowe i wtedy pomyślimy co dalej.
  7. Witam, mam problem ponieważ od jakiegoś czasu powraca mi błąd. Mogę go skasować ale za jakiś czas powraca a teraz już coraz częściej. Dochodzą jeszcze teraz poszarpywanie samochodem i myślę, że ma to związek z tym problem. Auto raz szarpie raz nie. Poniżej logi i błąd. Proszę bardzo o pomoc. Z góry dziękuje. http://vaglog.pl/log_192550.html 003 008 010 http://vaglog.pl/log_192551.html 003 http://vaglog.pl/log_192552.html 008 http://vaglog.pl/log_192553.html 010 008598 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too High (Rich) P2196 - 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 199646 km Time Indication: 0 Date: 2014.11.04 Time: 18:45:21 Freeze Frame: RPM: 1449 /min Speed: 51.0 km/h Lambda: 45.8 % Mass Air / Rev.: 480.0 mg/str Voltage: 0.825 V (no units): 16.0 Voltage: 0.975 V
  8. Np taki ale i też rózne co miałem to żaden nie pasował 008598 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too High (Rich) P2196 - 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 199646 km Time Indication: 0 Date: 2014.11.04 Time: 18:45:21 Freeze Frame: RPM: 1449 /min Speed: 51.0 km/h Lambda: 45.8 % Mass Air / Rev.: 480.0 mg/str Voltage: 0.825 V (no units): 16.0 Voltage: 0.975 V - - - - - aktualizacja - - - - - Np taki ale i też rózne co miałem to żaden nie pasował. Potrzebuje jakiś spis kodów błędów. 008598 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too High (Rich) P2196 - 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 199646 km Time Indication: 0 Date: 2014.11.04 Time: 18:45:21 Freeze Frame: RPM: 1449 /min Speed: 51.0 km/h Lambda: 45.8 % Mass Air / Rev.: 480.0 mg/str Voltage: 0.825 V (no units): 16.0 Voltage: 0.975 V
  9. Mam taki problem, ponieważ używam programu VCDS 11.3 i tam są 6 cyfrowe kody błędów i nigdzie nie mogę takich znaleźć wszędzie są tylko na 5 cyfr. Może wy poratujecie
  10. Pomoże ktoś. Daje screeny z VCDS U mnie winna była sprężarka
  11. Może mi ktoś pomóc, mam problem z klimatyzacją. Błędów zero na panelu klimatyzacji io io. Na komputerze błędów brak. Klima nabita. I nadal nie chłodzi. Ja już wyczerpałem możliwości. Co mnie dziwi jedni piszą, że wiatrak ma się włączać równo w klimą a u mnie tak nie jest. Ale jak je włączyłem przez vcds to działają.
  12. Tym kablem w B6 nic nie zrobisz. Polecam http://www.e-service.info.pl/. Kupiłem tam sam i jestem zadowolony. Wystarczy napisać i pomogą w wyborze.
  13. Dostałem w linkach do pobrania. Tylko nic za dużo się nie zorientowałem, ponieważ dzisiaj go zamówiłem
  14. Cześć, miałem taki sam problem co ty i zamówiłem kabel 002 na stronce http://www.e-service.info.pl/ Do wykonania podstawowych funkcji da rade. Na pewno lepsze od tego szajsu na allegro po tej samej cenie. Pozdro
  15. A jeżeli wezmę te z e-service to 002 czy 004, który lepszy różnią się tylko oprogramowaniem ? W moich wniosków wynika, że kabel 004 będzie lepszy ponieważ współpracuje z nowszym oprogramowaniem. I czy 004 będzie współpracował z np VCDS 11 czy 10 ? Który kabel jest lepszy bo cena jest taka sama a jakaś różnica jest.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności