Skocz do zawartości

kosik1234

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kosik1234

  • Urodziny 19.01.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    K-lin

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2002
  1. A jak sprawdzić czy ten mikro włącznik działa poprawnie??
  2. Panowie jak sprawdzić czy ten mikro włącznik działa poprawnie?
  3. odkręcasz te dwie śruby podtrzymujące mechanizm w dół i szybę w górę bez problemu wyjmujesz. Uszczelek żadnych nie wyjmujesz. Mi się ułamał jakiś mały element na tych linkach ale oczywiście tego elementu nie dostałem więc kupiłem całą blachę i wymieniłem to. Czy ktoś te nity rozwiercał to nie słyszałem może niech ktoś inny się wypowie. Jak ktoś może to niech opiszę jak sprawdzić te mikrostyki w zamkach.
  4. Pisząc przebicie miałem na myśli przejście. Właśnie jak napisałeś zwarte/rozwarte dziękuje Ci bo mi wyjaśniłeś. A "bawiłem się" nimi bo każde złącze przylutowałem i myślałem, że za dużo cyny mi poszło i ścieżki są zwarte. Jutro złoże wszystko i zobaczymy efekt. A w ogóle po co tam są dwa te mikrostyki? Z tego co zauważyłem to "uruchamiany" jest jeden, a jak sprawdzić czy działa dobrze ten mikrostryk?
  5. Witam. Powiem szczerze, że nie będę czytał tych wszystkich postów (aż 54 strony) powiem mój problem i myślę, że ktoś kto miał albo zna odpowiedź udzieli mi jej. Samochód VW Passat b5 FL 2002 r kombi. Tylne drzwi pasażera się nie zamykały, kiedy wciskałem przycisk zamknięcia na pilocie, rygiel szedł w dół gdzie po 3 sekundach wracał i drzwi były otwarte (tylko te, ostatnio mam też tak od kierowcy) rozebrałem zamek sprężynka jedna na silniczku było rozwalona więc ja wymieniłem i poprawiłem luty i te dwa kable wychodzące (czerwony i niebieski) mam zwarte, na mierniku pokazuje mi przebicie czy tak ma być? Czy zamek jest uszkodzony? Czy przyczyną w ogóle jest zamek kierowcy czy pasażera? Powiem, że od kierowcy takie coś zauważyłem niedawno a od pasażera dużo wcześniej.
  6. Witam chciałbym trochę odświeżyć temat ponieważ mam problem. Vag mi wywalił: Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 3B0 920 827 A Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V08 Coding: 05115 Shop #: WSC 72834 WVWZZZ3BZ3E013137 VWZ7Z0B5379315 4 Faults Found: 01336 - Data Bus for Comfort System 49-10 - No Communications - Intermittent 01336 - Data Bus for Comfort System 80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent 00476 - Control Module for Fuel Pump (J538) 49-00 - No Communications 01304 - Radio 49-10 - No Communications - Intermittent Address 19 ------------------------------------------------------- Controller: 6N0 909 901 Component: Gateway K<->CAN 0001 Coding: 00006 Shop #: WSC 05314 6 Faults Found: 01336 - Data Bus for Comfort System 49-10 - No Communications - Intermittent 01336 - Data Bus for Comfort System 80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent 00476 - Control Module for Fuel Pump (J538) 49-00 - No Communications 01304 - Radio 49-10 - No Communications - Intermittent 01333 - Door Control Module: Rear Left (J388) 49-10 - No Communications - Intermittent 01334 - Door Control Module: Rear Right (J398) 49-10 - No Communications - Intermittent Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 1C0 959 799 B Component: 7X Komfortgerát HLO 0003 Coding: 00259 Shop #: WSC 05311 5 Faults Found: 01336 - Data Bus for Comfort System 80-00 - Single-Wire Operation 01131 - Control Circuit for Turn Signals 25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent 01333 - Door Control Module: Rear Left (J388) 49-10 - No Communications - Intermittent 00930 - Locking Module for Central Locking: Rear Left (F222) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent End ------------------------------------------------------- Sprawdziłem moduł komfortu jest suchutki i wszystko wygląda ok w środku co mogę zrobić dalej aby się pozbyć tych błędów? Ewentualnie ten schemat can gdzie mogę znaleźć i jak to się sprawdza?
  7. Witam. Panowie chciałbym wrócić do tematu. Mam problem takiego typu, że gdy włączam clime to leci tylko ciepłe powietrze. Nie ważne ile ustawie czy 18 czy 25 cały czas grzeje. Ale jak włączę aby cały czas chłodził to leci zimne powietrze. Gdy sprawdziłem błędy vagiem to pokazał V68 V70 V71 V85 po ich skasowaniu i pojeżdżeniu powrócił tylko V71. Moje pytanie czy wystarczy wymiana (czyszczenie) tego? I gdzie to można znaleźć ?
  8. Witam. Panowie chciałbym wrócić do tematu. Mam problem takiego typu, że gdy włączam clime to leci tylko ciepłe powietrze. Nie ważne ile ustawie czy 18 czy 25 cały czas grzeje. Ale jak włączę aby cały czas chłodził to leci zimne powietrze. Gdy sprawdziłem błędy vagiem to pokazał V68 V70 V71 V85 po ich skasowaniu i pojeżdżeniu powrócił tylko V71. Moje pytanie czy wystarczy wymiana (czyszczenie) tego? I gdzie to można znaleźć ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności