Skocz do zawartości

musznik20

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O musznik20

  • Urodziny 29.06.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kaamienna Góra

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    ---
  1. a ja mam takie pytanie moje sprzęgło działa już jak nacisne lekko czyli gdzieś na 1/5 naciśniętego pedału co myślicie o tym nie ślizga mi się ale dla mnie to dziwne że lekko nacisne i już moge bieg zmienić. ---------- Post added at 03:54 ---------- Previous post was at 03:35 ---------- Witam. A ja mam takie pytanie czy moje sprzęgło jest do wymiany ponieważ bierze już jak lekko nacisne pedał sprzęgła a nie ślizga mi się. Czy to jest normalne. tak na 1/5 pedała już bierze ---------- Post added at 03:56 ---------- Previous post was at 03:54 ---------- sorki że trzy razy napisałem ale komp mi wiesza się
  2. a ja mam takie pytanie moje sprzęgło działa już jak nacisne lekko czyli gdzieś na 1/5 naciśniętego pedału co myślicie o tym nie ślizga mi się ale dla mnie to dziwne że lekko nacisne i już moge bieg zmienić.
  3. a jeżeli ja mam też AFN 110 KM I patrzyłem tam w tą wiązke i nie mam tego zaworka tylko połączone dwa wężyki jakby ktoś go wyciągnął. Też mi się zwiesza na czwórce ponad 120 km jak jadę ale tylko w zimie i na zimnym silniku. Na ciepłym nie mam tego problemu.
  4. mechanik mi powiedział że jest w silniku jakiś czujnik od świec który kieruje w zależności od tmp na zewnątrz jak świeca ma się grzać i twierdzi że to może być wina tego czujnika co o tym myślicie
  5. Witam wszystkich. A ja mam taki sam problem jak większość z was. Na czwartym biegu przy 120 km turbina załancza się na tryb awaryjny:( Po ponownym odpaleniu jest ok czasu aż nie wrzucę 4 bieg albo podkręce go nea trójce ponad 3000 tyś obr. Dodam że najgorzej jest w zimie na zimnym silniku na rozgrzanym trochę lepiej. W tamtą zimę też miałem takie przypadki ale może z kilka razy i to tylko na zimnym silniku, teraz i na ciepłym też się zdarza i to ciągle. Mam dziurę na górnej rurze do interkulera od webasco obtarła mi się ale ją obkleiłem taśmą czy może mieć to wpływ na ten tryb awaryjny turbiny. Vag właśnie wykazał mi błąd związany z doładowaniem intelcoolera. Jak czytam wasze odpowiedzi to myśle że to albo n75 albo turbo do czyszczenia. Pomóżcie.
  6. a ja mam passata b5 AFN 110 KM i jak tylko spadnie tmp poniżej zera to muszę go palić z 20 sekund i nejpierw telepie nim i po pięciu kolejnych sekundach chodzi normalnie. Dodam że wymieniłem akumlator na nowy i wszystkie świece. A morze być przyczyną filtr paliwa bo ponad dwa lata nie był wymieniony??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności