Skocz do zawartości

Garszczok

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Garszczok

  • Urodziny 17.12.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    WLKP

Samochód

  • Silnik
    B4 1.8 75KM (AAM)
  • Rok produkcji
    1995
  1. Tez jak kupilem B4 myslalem, ze cos jest nie tak z hamulcami, bo objawy sa identyczne jak piszesz, po wymianie klockow, tarcz, plynu i odpowietrzeniu jest to samo, wiec widocznie tak ma byc. Na codzien jezdze 3 autami: B4, 406TD, 306 1.8 i jest masakra jak sie szybko przesiade, albo przerazenie, ze auto nie hamuje albo nos przy szybie hehe Ale idzie sie przyzwyczaic
  2. Witam... Nie moge jeszcze zakladac nowego tematu dlatego dopisuje sie tutaj. Mam passata B4 sedan, ostatnio wymienialem kilka rzeczy w przednim zawieszeniu i pojechalem ustawic geometrie, przy okazji zbadalem sobie sprawnosc amortyzatorow. Z przodu mialem, lewy 71%, prawy 69%, wiec nie jest zle. Tyl lewy 31%, prawy 50% wiec tragedia. Jak sie zrobi cieplo to bede wymieniac amortyzatory z tylu i tutaj moje pytanie. Zalezy mi na komforcie (VW niestety sa twarde) jakie amortyzatory wybrac? Zastanawiam sie nad Bilstein'ami B4 (dobre opinie na ich temat) ale czy one wychodzily olejowe? czy sa komfortowe? EDIT: Wlasnie wszedlem na alledrogo i : Znalazlem Bilstein'y B4 olejowe na tyl, lecz cena mnie zszokowala 618pln za komplet 2szt. z oslonami i odbojami ;/ A Bilstein'y B4 gazowe znalazlem za 299pln za komplet 2szt. z oslonami i odbojami. Hmm... o co tutaj chodzi? dlaczego olejowe sa 2x razy drozsze? Pozdrawiam trafilem jeszcze na taka aukcje http://moto.allegro.pl/amortyzatory-tyl-vw-passat-b3-b4-88-96-bilstein-i1448244084.html i mowiasz szczerze, teraz to juz nie wiem nic hehe
  3. Z tym bakiem to bez przesady, Po pierwsze nie ma otwartego ognia Po drugie to opary benzyny sa bardzo latwo palne, a tam ich niema
  4. Witam... Chodzi o B4 sedana Obecnie mam butle 80l walcowa ale niestety konczy sie jej waznosc i zastanawialem sie nad butla toroidalna zamiast kolka zapasowego, stad moje pytanie Jaka najwieksza butla tam wejdzie i bedzie wystawac tak jak kolo zapasowe pelno wymiarowe?? Chodzi o wszystkie wymiary: litrarz, wysokosc oraz srednice
  5. oryginalnie w B4 z tego co wiem sa 4 maty... 3 na siedzisku, jedna na srodku i po jednej po bokach (chyba ze to jest jedna duza) oraz jedna w oparciu fotela
  6. Garszczok

    Montaz CB

    Sorka ale w tym temacie jest opisane jak przeniesc panel CB radia i w dodatku w B5 Ja rozmontowalem panel przedni na czesci pierwsze, czyli wszystko mam osobno... wyslalem dac wyswietlacz w licznik (obrotomierz) tylko zostaja 3 potencjometry i gniazdo druchy... myslalem dac potencjometry miedzy lewarkiem zmiany biegow a koncowa czescia tunelu ale chyba tam sie nie zmieszcza;/
  7. Witam... Zajmowalem sie czyszczeniem tapicerek samochodowych, wiec znam wiem wszystko z wlasnego doswiadczenia fotele, kanapy, dywaniki da sie wyczyscic, ze wygladaja jak nowe bez wiekszych problemow ale jezeli chodzi o boczki, podsufitke i inne elementy wnetrza, na ktorych jest "naklejony" material, to trzeba bardzo uwazac, przemoczenie rowna sie z odklejonym materialem na tych elementach;/ PS. ja za pranie bralem 80PLN hehe
  8. Garszczok

    Montaz CB

    Witam forumowiczów... Mam pewien problem a raczej pytanie do Was... Jestem osobą, która duzo grzebie i kombinuje, wiec rozkręciłem (na części pierwsze) moje stare, biedne CB i tutaj nasuwa się pytanie. Muszę gdzieś umiejscowić 3 potencojometry, LCD oraz gniazdo gruchy najlepiej na desce rozdzielczej w jakiejś zaślepce itd. żeby było wszystko pod ręką i żeby wrazie czego można było elementy wymienić i zero śladów po operacji Chodzi o passata B4
  9. Widze, że kolega KaVo odgrzał kotleta hehe A co do tematu, po kupnie Passata b4, bylem zmuszony odrazu wymienic poduszki i lożyska amotryzatorów, mechanik chyba wyciągnoł sam McPerson, bo auto prowadzilo się jakby cale zawieszenie miało luzy. pojeździłem tak tydzień, bo bylem już umówiony za wymiane łożyska i piasty w lewym, przednim kole. Po tym wszystkim pojechalem na szarpak i ustawienie zbierzności, geometrii itp. Jak wyjechałem z OSKP bylem w szoku ile dalo samo ustawienie geometri. Autko jezdzi jak po sznurku Wiec 50PLN to nie jest duzo a efekty piorunujące
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności