-
Liczba zawartości
41 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O pawlanoo
- Urodziny 11.07.1988
Informacje osobiste
-
Imię
Paweł
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Łódź
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP) DSG
-
Rok produkcji
2008
-
Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem
pawlanoo odpowiedział przemkost → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Cześć. I mnie dopadł problem z lock defective i nie mogę uruchomić auta. Czy ktoś ma działający link do tutoriala jak to naprawić zestawem naprawczym? Czy mogę Was tez prosić o link do sprawdzonej aukcji z takim zestawem? Z góry dzięki:) -
pawlanoo obserwuje zawartość → [B5] Jaki akumulator do TDI (diesel, parametry, wymiary)?, [B5] Przewody hamulcowe B5, Adaptacja RNS 510 i oraz 5 innych
-
Mam pytanie może dość nietypowe, ale czy jest możliwość żeby w b6 zaprogramować czujniki np. Vcdsem ( czynniki fabryczne przód i tył) tak, żeby włączały się automatycznie poniżej jakiejś prędkości, np 30 km/h?
-
Którą informację mam tam sprawdzić? Update: Kabel znowu działa. Musiał nie być mocno uwalony, bo pomogło przeinstalowanie sterowników i zainstalowanie innego VCDS w wersji 10.6 EN.
-
Nie wykluczone, poszukam tematu. A co do aktualizacji to u mnie chyba nic się nie zaktualizowało, bo jak włączam VCDS to za każdym razem krzyczy, że mam nieaktualny program i że powinienem ściągnąć aktualizację, wysyła mnie na stronę).
-
Sugerujecie, żeby odpiąć antywira i internet na czas korzystania z kabla?
-
to znaczy, nie powinienem dopuścić do połączenia z internetem gdy kabel jest podłączony do komputera? W sumie nie używałem go z 5 lat, możliwe, że jakieś zasady korzystania mi wyleciały z głowy ...
-
Program jest zainstalowany na Windows Vista (tam był też zainstalowany dawniej). Net jest, ale zanim się połączyłem, żeby napisać na forum to byłem offline i problem był ten sam.
-
Cześć. Może ktoś z Was mi pomoże bo szukam i na ten temat nic nie mogę znaleźć. Otóż, mam kabel CAN Ross-Tech (nie ori) z oprogramowaniem VCDS AKP 10.6.1. Kiedyś korzystałem z niego dużo i wszystko śmigało (ten sam kabel, ten sam komputer, ten sam samochów ). Dziś stwierdziłem, że podłączę znowu i zonk - interface widzi w porcie, ale wywala błąd "Stan: niepodłączony do samochodu". Czy ktoś wie o co może chodzić? Dioda świeci na czerwono, zapłon włączony. Załączam screeny. Z góry wielkie dzięki
-
[B5] Jaki olej wlewać do silników TDI
pawlanoo odpowiedział Duży → na temat → Silnik, skrzynia biegów
A czy ktoś byłby tak miły i poradził co z tym zrobić, bo chyba mój post został przeoczony -
[B5] Jaki olej wlewać do silników TDI
pawlanoo odpowiedział Duży → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Koledzy poradźcie, mam taką sytuację: mój pasek B5 ma silnik 1.9 TDI AJM czyli na pompowtryskach. Ostatnie 100 tys. km jeździł nim mój tata i lał castrol magnatec 5w40. Z tego co wyczytałem skoro mam pompki to powinienem mieć olej o specyfikacji 505.01 a mój castrol to 505.00. Zbliża się czas wymiany i teraz pytanie co zrobić? Lać dalej tego magnateca? (dodam, że silnik chodzi jak pszczółka a odkąd auto jest u nas (ponad 100 tys. km) nie było z nim żadnych kłopotów - odpukać oczywiście;) ) Czy może zalać też 5w40 ale z normą 505.01, np. Castrol EDGE Turbo Diesel 5w40? Oleju jeszcze nie kupiłem więc czekam na opinie -
1.9 TDI- PD pali jak smok! brak mi już pomysłów...
pawlanoo odpowiedział ajsiju → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Moim zdaniem Wasze auta coś dużo palą. Ja odkąd jeżdżę moją B5 (AJM) prowadzę sobie motostata. Proponuję zapoznać się z moim dziennikiem:) : http://www.motostat.pl/vehicle-stats/28223 . Jeżdżę spokojnie, ale nigdy nie jestem zawalidrogą, raczej wolę być na początku stawki między światłami -
1.9 TDI- PD pali jak smok! brak mi już pomysłów...
pawlanoo odpowiedział ajsiju → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Moim zdaniem kolego trochę dużo Ci pali. U mnie na TDI-PD 116KM (AJM) lato ok. 7.2 miasto, zima ok. 7.8. Traski tak jak u Ciebie, mój rekord to 4,8 ale to trasa Kraków-Łódź i bardzo mi się nie spieszyło Ale do tematu - może termostat powinieneś sprawdzić? Dogrzewa Ci się ten samochód? (oczywiście nie pytam teraz ale tak z miesiąc temu jak było lekko powyżej zera?) -
W B5 kombi 2000r. mam problem następujący: po wyjęciu kluczyka czy otwarciu drzwi nie zapala sie automatycznie oswietlenie wnętrza a podświetlenie przestrzeni pod drzwiami (lampki w drzwiach od dołu) migają co sekundę-dwie. To samo jest z oświetleniem wnętrza gdy właczę je "z przycisku", czyli na stałe. Po podłączeniu pod VAGa znalazł następujące błędy: 00946 - Interior Light (W) 28-00 - Short to Plus 00953 - Interior Light Time limit 25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent Czy ktoś z Was się z czymś takim spotkał? Od czego zacząć? Z góry dzięki za podpowiedzi, Pozdrawiam, Paweł
-
Super, dzięki Poczytałem jeszcze opinie i chyba poszukam gdzieś na miejscu tych ATE przecież napisałem, że chodzi o B5
-
Koledzy, dzisiaj na przeglądzie chopaki powiedzieli, żebym wymienił przewody hamulcowe, te elastyczne na przodzie myślę o zrobieniu tego samemu. Stąd moje pytanie do tych bardziej doświadczonych - jakie przewody polecacie, tzn. jakiej firmy najlepiej? Może coś z tych dostępnych na Alledrogo? http://allegro.pl/listing.php/search?string=przewód+passat&category=18843 . Chyba, że macie jakieś swoje typy? Polećcie coś proszę Oczywiście chodzi o B5 Kombi (ten z podpisu)