Skocz do zawartości

pawlanoo

  • Liczba zawartości

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pawlanoo

  • Urodziny 11.07.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP) DSG
  • Rok produkcji
    2008
  1. Cześć. I mnie dopadł problem z lock defective i nie mogę uruchomić auta. Czy ktoś ma działający link do tutoriala jak to naprawić zestawem naprawczym? Czy mogę Was tez prosić o link do sprawdzonej aukcji z takim zestawem? Z góry dzięki:)
  2. Mam pytanie może dość nietypowe, ale czy jest możliwość żeby w b6 zaprogramować czujniki np. Vcdsem ( czynniki fabryczne przód i tył) tak, żeby włączały się automatycznie poniżej jakiejś prędkości, np 30 km/h?
  3. Którą informację mam tam sprawdzić? Update: Kabel znowu działa. Musiał nie być mocno uwalony, bo pomogło przeinstalowanie sterowników i zainstalowanie innego VCDS w wersji 10.6 EN.
  4. Nie wykluczone, poszukam tematu. A co do aktualizacji to u mnie chyba nic się nie zaktualizowało, bo jak włączam VCDS to za każdym razem krzyczy, że mam nieaktualny program i że powinienem ściągnąć aktualizację, wysyła mnie na stronę).
  5. Sugerujecie, żeby odpiąć antywira i internet na czas korzystania z kabla?
  6. to znaczy, nie powinienem dopuścić do połączenia z internetem gdy kabel jest podłączony do komputera? W sumie nie używałem go z 5 lat, możliwe, że jakieś zasady korzystania mi wyleciały z głowy ...
  7. Program jest zainstalowany na Windows Vista (tam był też zainstalowany dawniej). Net jest, ale zanim się połączyłem, żeby napisać na forum to byłem offline i problem był ten sam.
  8. Cześć. Może ktoś z Was mi pomoże bo szukam i na ten temat nic nie mogę znaleźć. Otóż, mam kabel CAN Ross-Tech (nie ori) z oprogramowaniem VCDS AKP 10.6.1. Kiedyś korzystałem z niego dużo i wszystko śmigało (ten sam kabel, ten sam komputer, ten sam samochów ). Dziś stwierdziłem, że podłączę znowu i zonk - interface widzi w porcie, ale wywala błąd "Stan: niepodłączony do samochodu". Czy ktoś wie o co może chodzić? Dioda świeci na czerwono, zapłon włączony. Załączam screeny. Z góry wielkie dzięki
  9. A czy ktoś byłby tak miły i poradził co z tym zrobić, bo chyba mój post został przeoczony
  10. Koledzy poradźcie, mam taką sytuację: mój pasek B5 ma silnik 1.9 TDI AJM czyli na pompowtryskach. Ostatnie 100 tys. km jeździł nim mój tata i lał castrol magnatec 5w40. Z tego co wyczytałem skoro mam pompki to powinienem mieć olej o specyfikacji 505.01 a mój castrol to 505.00. Zbliża się czas wymiany i teraz pytanie co zrobić? Lać dalej tego magnateca? (dodam, że silnik chodzi jak pszczółka a odkąd auto jest u nas (ponad 100 tys. km) nie było z nim żadnych kłopotów - odpukać oczywiście;) ) Czy może zalać też 5w40 ale z normą 505.01, np. Castrol EDGE Turbo Diesel 5w40? Oleju jeszcze nie kupiłem więc czekam na opinie
  11. Moim zdaniem Wasze auta coś dużo palą. Ja odkąd jeżdżę moją B5 (AJM) prowadzę sobie motostata. Proponuję zapoznać się z moim dziennikiem:) : http://www.motostat.pl/vehicle-stats/28223 . Jeżdżę spokojnie, ale nigdy nie jestem zawalidrogą, raczej wolę być na początku stawki między światłami
  12. Moim zdaniem kolego trochę dużo Ci pali. U mnie na TDI-PD 116KM (AJM) lato ok. 7.2 miasto, zima ok. 7.8. Traski tak jak u Ciebie, mój rekord to 4,8 ale to trasa Kraków-Łódź i bardzo mi się nie spieszyło Ale do tematu - może termostat powinieneś sprawdzić? Dogrzewa Ci się ten samochód? (oczywiście nie pytam teraz ale tak z miesiąc temu jak było lekko powyżej zera?)
  13. W B5 kombi 2000r. mam problem następujący: po wyjęciu kluczyka czy otwarciu drzwi nie zapala sie automatycznie oswietlenie wnętrza a podświetlenie przestrzeni pod drzwiami (lampki w drzwiach od dołu) migają co sekundę-dwie. To samo jest z oświetleniem wnętrza gdy właczę je "z przycisku", czyli na stałe. Po podłączeniu pod VAGa znalazł następujące błędy: 00946 - Interior Light (W) 28-00 - Short to Plus 00953 - Interior Light Time limit 25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent Czy ktoś z Was się z czymś takim spotkał? Od czego zacząć? Z góry dzięki za podpowiedzi, Pozdrawiam, Paweł
  14. Super, dzięki Poczytałem jeszcze opinie i chyba poszukam gdzieś na miejscu tych ATE przecież napisałem, że chodzi o B5
  15. Koledzy, dzisiaj na przeglądzie chopaki powiedzieli, żebym wymienił przewody hamulcowe, te elastyczne na przodzie myślę o zrobieniu tego samemu. Stąd moje pytanie do tych bardziej doświadczonych - jakie przewody polecacie, tzn. jakiej firmy najlepiej? Może coś z tych dostępnych na Alledrogo? http://allegro.pl/listing.php/search?string=przewód+passat&category=18843 . Chyba, że macie jakieś swoje typy? Polećcie coś proszę Oczywiście chodzi o B5 Kombi (ten z podpisu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności