Skocz do zawartości

grego1

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O grego1

  • Urodziny 21.05.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Radom

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AVG) 4x4
  • Rok produkcji
    1999
  1. Podpowiedz co za patent z tą naftą?. U mnie jest podobnie olej zawalił turbo i w efekcie turbina działa bardzo opornie.
  2. Założyłem całe kompletne oświetlenie modułowe do środka, podłączyłem światła dzienne.
  3. Witam; Ja zamówiłem w piątek cały komplet od kolegi Tomnika, z niecierpliwośćią czekam do poniedziałku:)
  4. grego1

    folia ochronna

    Witam Ja zainwestowałem w listwe ochronną z nierdzewki na tylny zderzak i mam spokój a przy tym wygląda to nienajgorzej
  5. Witam. Właśnie niedawno odkryłem że po gwałtownym skręcie woda ,która powinna być odprowadzona na zewnątrz wlewa mi się na dywaniki. Musze to sprawdzić w wolnej chwili. A z opisu na pewno skorzystam jest OK tak trzymać
  6. Wymieniłem łożyska alternatora poduche pod silnikiem. Zrobiłem instalacje do podgrzewanych foteli ,stare fotele i kanapa aut żeby zrobić miejsce na nowe - rewela
  7. Witam. Słusznie się kolego domyślasz . Ja bym pojechał z tym bez zwłocznie do mechanika zanim się coś gorszego nie stanie. ---------- Dodano o 13:00 ---------- Poprzednia wiadomość o 12:43 -------
  8. Dzięki za info z oil catch tank. Jeśli się pojawi jakiś niepokojący wyciek to się tym zainteresuje. A narazie autko spisuje się świetnie, pije ropkę i czeka na zimę. Pozdro
  9. Witam kolegów już w NOWYM ROKU. Chciałbym się podzielić swoimi spostrzeżeniami w temacie ubytków oleju. Więc przy wymianie oleju zalałem do pełnego stanu na bagnecie i dość szybko ni go ubyło na minimalny stan. Po czym do następnej zmiany dolałem jakieś 05l. Więc chyba nie ma sensu lać na pełny stan bo i tak przepali bądż wypoci odmą lub nieszczelną turbiną. TDI chyba tego nie lubią. Co wy na to?
  10. Witam. Ja w swoim pasku mam tak samo- turbię sprawdziłem na szczelność była ok więc szukałem dalej. Okazało się że olej w IC był przyczyną pocenia się odmy. Szczerze to nie wiem za bardzo co z tym zrobić więc nie robię na razie nic.
  11. Ja też sprawdziłem u siebie bo informacja była zachęcająca ale niestety wieje chłodem:(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności