Skocz do zawartości

pawel998

  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pawel998

  • Urodziny 04.04.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Czaplinek

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 90KM (ABS)
  • Rok produkcji
    1989
  1. ale teraz pozostaje pytanie, w które miejsce się podpiąć,bo ze sterownika nie wychodzi żadna wtyczka pasująca do pokazanych przewodów. Z tego co sie doczytałem to w przypadku mojego sterownika nie ma możliwości podłączenia po przez PC tylko po przez specjalny tester AE 210 czy jakoś tak. http://www.shopgaz.pl/product/799.html czy posiada ktoś taki sprzęt?
  2. Witam wszystkich! Przerabiał może ktoś z was diagnostykę centralki marki AEB voila 180??? chciałbym sobie ją z diagnozować, ale tu pojawia sie problem z kabelkiem łączącym komputer ze sterownikiem szukałem w necie, szukajce na forum itd. nic nie mogę znaleźć na temat złącza diagnostycznego. Moja centralka wygląda tak samo jak na linku http://nagaz24.pl/komputer-aeb-180-voila-05,s,1326,p,pl.html#. Z góry dziękuję za nakierowanie i pomoc w temacie. Pozdrawiam
  3. Korzystając z chwili słońca zabrałem się za posztecika - Sprawdzenie i dolewka płynów - wymiana paska od altka i wspomagania - filterek powietrza żeby lepiej się oddychało - wymiana przewodów przy aku jutro jak pogoda i czas pozwoli cd...
  4. W weekend zagłębie się w czeluści silnika i jeszcze raz wszystko sprawdzę
  5. dziękuję za pomoc w sobotę zacznę eksperyment. Mam ABS'a bo sam go wsadzałem. Poprzednio był RP ale się "rozpadł":( pytanie mam jeszcze dotyczące zmiany sterownika, bo znajomy któremu pomagałem przekładać serducho zapewniał mnie, że sterownik od RP będzie pasował i nie będzie problemów a baterię wsadziłem dziś rano bo padła. I nawet normalnie odpalił bo po ostatnich ekscesach miał małe problemy. jeszcze jedno przy okazji czy wtyczka ECU od RP pasuje do ABS'a?
  6. Witam! Koledzy i koleżanki mam ot taki problem. Otóż cały problem zaczął się jakiś czas temu. Wracając z trasy skończył mi się gaz więc przełączyłem na PB. Spieszyłem się więc nie tankowałem LPG. Po przejechaniu ok 75km auto zaczęło przerywać jakby brakło PB straciło moc, jakoś jechało, ale na wysokich obrotach. Dojechałem do stacji benzynowej i dotankowałem PB i przy okazji LPG. Niestety problem nie minął przełączyłem na LPG i auto poleciało dalej. Po przejechaniu jakiś 5km wrzuciłem PB i szarpanie ustało auto zachowywało się normalnie. Prześwietliłem i wyeliminowałem wszelkie usterki tzn. Świece, przewody, kopułka, palec, pompka paliwa itd. Niestety problem szarpania na PB nie ustał po przejechaniu kilkudziesięciu km wraca koszmar:annoyed::annoyed: Podejrzewam sterownik silnika. Mam drugi na podmianę, ale nie wiem czy przy tej czynności nie będę musiał jechać do gazownika. Silnik 1.8 ABS LPG Elpigaz (voila). Dziękuję za wszelką pomoc. W miarę możliwości będę odpowiadał na wszelkie pytania i sugestie z waszej strony.
  7. witam! dołączę się do tematu. Zabieram się za przeróbkę światełek bo trochę słabo świecą. Odbłyśniki wymienione latem, żarówki Osram NB. Spadek napięcia na przełączniku jest znaczny bo po przełączeniu na drogowe i przytrzymaniu manetki lampy świecą jaśniej. pawelr34 małe pytanko: pomiar napięcia wykonałeś na wtyczce idącej do lampy? dobrze rozumiem?(tzn. sądy miernika we wtyczce)
  8. u mnie na pb 170km/h może było by więcej,ale nasze polskie drogi......sami wiecie. Na lpg miałem problemy z bujaniem,ale po regulacjach czyszczeniu itd. Prędkość porównywalna jak na pb
  9. pawel998

    stuki silnika

    witam!dawno mnie tu nie było :)Miałem takie same objawy jak kolega jakczy . Brzmiało jakby ktoś garść śrubek wrzucił do silnika. Po zdemontowaniu paska od napędu pompy wody przykry dźwięk ustał. Wymiana pompy i przy okazji termostatu z robocizną 200zł. I spokój można cieszyć się dalej jazdą
  10. Wczoraj nowe alu dziś tankowanie + sprzątanie wnętrza jutro mycie bo dziś trochę pada
  11. dziś właśnie kupiłem ten filtr, bo będę wymieniał olej. Zobaczę jak jest w starym, bo w nowym też mam jakby zaślepkę. Wieczorem napiszę czy stary też to ma:) wymiana zakończona sukcesem stary filtr też miał ten niby "zaworek" nie pamiętam jak sprawa się ma w filtrze bosch'a wie ktoś??
  12. hmm co do prędkości moja ML'ka ma podstawę ok.15cm jak pewnie każda, może więcej?jak jeździłem poczciwą calibrą przy 180km/h nie przesunęła się nawet o centymetr. Fakt bat straszne się wygiął,ale nie odpadł. Przyznaje koledze saxten rację z tym ciastkiem
  13. jeśli tak to wybrał bym ohio wiadomo president
  14. jeśli można wtrącić. To zależy od zasobności portfela i własnego uznania:) president to rols w śród anten. Ma ok 85cm długości a Sirio ok 140cm. Moja rada jeśli śmigasz co dzień w trasę to polecam ML'a (sam używam), a jeśli co jakiś czas to presidenta. Po za tym krótsza jest wg mnie wygodniejsza. Ale wybór pozostawiam Tobie http://allegro.pl/antena-cb-president-ohio-w-wa-guma-folia-gratis-i1522947078.html http://allegro.pl/oryginalne-sirio-ml-145-z-przewodem-5m-lodz-i1511820989.html
  15. posiadam takową wtyczke i gniazdo kto zainteresowany pisać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności