Skocz do zawartości

tomerd

  • Zawartość

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O tomerd

  • Urodziny 11.06.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdańsk

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) DSG
  • Rok produkcji
    2014

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. tomerd

    Zmiana minimalnej temperatury klimy.

    Dziękuję kolego - zapomniałem napisać że ja jeszcze laikiem jestem ale spokojnie, z czasem i tę aplikację okiełznam Wieczorem będę działał! Miłego dnia!
  2. tomerd

    Zmiana minimalnej temperatury klimy.

    Cześć Próbowałem dzisiaj się dostać do tej funkcjonalności i chyba jednak potrzebuję pomocy bo nie wiem czy dobrze robię: 1. W VCDS wybieram moduł Climatronic 08 - Aito HVAC: 2. Następnie: " 07 - Coding: 3. W Coding mam takie oto pozycje (załącznik) Czy wchodzę we właściwą funkcję? Podpowiecie? Funkcja "Coding II -11" niestety nie jest aktywna więc nie mogę zweryfikować Pozdrawiam Tomek
  3. Autko właśnie wróciło od mechanika. Pracowali nad nim około tygodnia i błąd, który się pojawiał bym wynikkiem uszkodzonej elektryki. Tak wyglądała wiązka elektryczna. W tej chwili błędy się nie pojawiają. Czy to, że błąd ten już nie występuje, to oznacza, że z pompą jest OK? Nie była ona wymieniana i jak na razie błędu nie ma...
  4. Dziękuję - przekazuję mechanikowi. Niestety po pojawieniu się tego błędu i przejechani kilkudziesięciu km autko w trasie całkowicie padło - nie uruchamia się. Ten błąd nadal występuje ale dodatkowo pojawiły się: 1. Czujnik położenia wału korbowego (nie mam błędu z VCDS zapisanego) - mechanik wymienił. 2. Uszczelniacz wału korbowego - też został wymieniony. Teraz auto odpali ale po chwili wskazówka obrotów zaczyna szaleć a auto traci moc na obrotach. Błąd o którym piszesz nadal występuje w VCDS i stąd też moje pytanie - czy ten błąd mógł spowodować to, że auta nie dało się odpalić i teraz nierówno chodzi (spadają obroty na biegu jałowym, wskazówka obrotów skacze na lewo i prawo)? Z góry dziękuję za odpowiedź.
  5. Cześć Dziś rano zapaliła mi się kontrolka silnika - pomarańczowa. O ile po wykasowaniu błędu, kontrolka zniknęła, o tyle w VCDS błąd nadal się pojawia. Czy ktoś pomoże mi zdiagnozować poniższe? Jakie lekarstwo ktoś poradzi na mojego paska? Dotyczy to Passat B6 2.0 TDI 140 KM, silnik BMP, rok modelowy 2008 Z góry dziękuję za pomoc. Tomek Oto błąd: 005269 - Switch-Over Valve for EGR Cooler (N345) P1495 - 000 - Open or Short to Ground Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 22 Reset counter: 255 Mileage: 317671 km Time Indication: 0 Date: 2018.01.08 Time: 07:14:18 Freeze Frame: RPM: 798 /min Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 13.76 V Bin. Bits: 00101000 Mass Air / Rev.: 305.0 mg/str Mass Air / Rev.: 470.0 mg/str Readiness: 1 1 0 0 0
  6. tomerd

    Problem z hamulcem ręcznym

    Witajcie Jestem właścicielem VW Passat B6 2.0 TDI rok modelowy 2008 variant, silnik BMP. Mam problem z hamulcem ręcznym prawy tył. Hamulec nagle w tej części auta przestał działać. Wykonana diagnoza: silniczek mechaniczny kręcił się ale niestety wyrobił się frez na silniczku (model 12 frezowy). Zakupiłem nowy silniczek na allegro (TRW), ten sam model, 12 frezów. Po zamontowaniu nowego silniczka hamulec niestety nadal nie działał. W warsztacie już stwierdzono, że o ile silniczek jest OK, o tyle "zabierak" w zacisku już jest wyrobiony. Diagnoza trzeba wymienić też zacisk ze sprawnym zabierakiem na 12 frez. Niestety poszukiwania zacisku do tego modelu (prawy tył) z 12 frezami spełzły na niczym. Okazuje się, że nie ma tych części w necie Czy spotkaliście się z takim samym problemem jak mój i czy może macie jakieś sposoby na rozwiązanie tego problemu? BYłbym wdzięczny za pomoc bo już nie wiem jak ten problem rozwiązać (poza wydaniem kilku tysi w serwisie). Pozdrawiam Tomek
  7. tomerd

    Problem z komunikacją HEX-CAN-USB

    Witajcie Mam problem z kabelkiem Ostatnimi czasy kabelek (pomimo skutecznego podłączenia w opcjach) zachowuje się bardzo dziwnie. Zaczytuje błędy ale niestety jak próbuję je wykasować, pojawia się komunikat: "Sorry! This function Requires a licensed interface." Korzystam z VCD w polskiej wersji 11.11.0. Podczas korzystania miałem wyłączone połączenie internetowe i dbałem o to by VCDS się nie zaktualizował. Nie wiem co się dzieje. Chyba się nie spalił, skoro częściowo działa? Jakiś problem z softem? Jakaś licencja wygasła? Miał może już ktoś taki problem? Może jednak wbrew temu co napisałem w jakiś tajemniczy sposób się spalił? Przykładowe zrzuty ekranu w podłączam... Czy jest ktoś kto mógłby pomóc w uratowaniu mojego kabelka? HELP PLEASE .... Zdjęcie 1: http://wstaw.org/m/2017/08/27/VCDS1.jpg Zdjęcie 2: http://wstaw.org/m/2017/08/27/VCDS2.jpg Zdjęcie 3: http://wstaw.org/m/2017/08/27/VCDS3.jpg Zdjęcie 4: http://wstaw.org/m/2017/08/28/VCDS4.JPG Dodam tylko informacje o systemie: - VCDS 11.11.0 Data version 20111111 - Serial Nr: hexc715-00a8b0-e79224-06c2c2-bbhahh-5a5b - Laptop Dell Latitude E6400 - Windows 7 32 bit Home Premium Service Pack 1 - RAM: 4GB - Intel Core 2 DUO CPU P8700 @ 2.53GHz - Cable Atmega162
  8. tomerd

    Co to za część - nie wiesz tu spytaj.

    Witajcie. Wczoraj wymieniałem koła i przy okazji oględzin zauważyłem przy kole lewy-przód: 1. Uszkodzona osłona przegubu wewnętrznego (zapewne przegub też, bo słychać stukanie). Czy potwierdzicie mi może czy dobrze wybrałem część? Zakładam kupno i wymianę kompetu: Link do iparts: http://www.iparts.pl/czesc/przegub-napedowy-kompletny-kamoka-8754,vw,passat-3c2-2005-03-2010-11,2-0-tdi-140km,121-5398-19957-100071-0-185-8754.html 2. Na zdjęciu dopiero, bo nie zauważyłem tego przy zdjętym kole, widać popękaną jakąś rurę. Co to za część? Pomożecie? Nazwa i jeżeli to możliwe nr tej części z ETKA? Oba defekty widoczne na zdjęciu: Auto: VW Passat B6 kompi 2.0 TDI DSG silnik BMP. Rok modelowy 2008. Dziękuję i pozdrawiam Tomek
  9. tomerd

    Problem z komunikacją HEX-CAN-USB

    Hej Mam VCDS 10.6.2 do którego zaniemógł mi kabel VAG106 Dual-K &CAN < USB. Próbowałem reanimować kabel wg poradników z forów ale nie posiadam do niego pliku ept. Kolega od którego kupiłem kabel też nie posiada. Zapytam od razu. Gdzie szukać pliku ept do tego kabla lub człowieka o dobrym sercu, który zreaktywuje mi ten kabelek? Dzięki z góry za podpowiedź!
  10. tomerd

    Błedy z mojego Passata

    Witam Czy ktoś zna odpowiedzi na powyższe? Pozdrawiam Tomek
  11. tomerd

    Błedy z mojego Passata

    Cześć Wszystkim Ostatnio podczas podłączenia mojego Paska do kompa wyskoczyły takie błędy: Saturday,01,October,2011,12:17:48:36838 VCDS Version: Release 10.6.2 Address 03: ABS Brakes Labels: 4B0-614-517.lbl Control Module Part Number: 4B0 614 517 G Component and/or Version: ABS/ESP front 3428 Software Coding: 04257 Work Shop Code: WSC 00028 VCID: 254AED10D3BB1034 1 Fault Found: 01119 - Gear Recognition Signal 35-10 -- - - Intermittent Saturday,01,October,2011,12:18:26:36838 VCDS Version: Release 10.6.2 Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.lbl Control Module Part Number: 3B1 907 044 K Component and/or Version: CLIMATRONIC B5GP 0010 Software Coding: 17000 Work Shop Code: WSC 00028 VCID: 2952E120BFA33454 4 Faults Found: 00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85) 35-10 -- - - Intermittent 01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70) 35-00 -- - 01285 - Side Airbag; Passenger Side; Disabled 35-10 -- - - Intermittent 01278 - EDL/EDS Cut-Off Relay (J263) 35-10 -- - - Intermittent Czy ktoś jest w stanie mi wyjaśnić te zaklęcia? Czy to coś poważnego i co powinienem zrobić by "naprawić to"? Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam Tomek
  12. tomerd

    Jaki olej wlewać do silników TDI

    Kolega załatwił mi duuuużo taniej ten olej wiec opłaca mi się to po prostu ale dziękuję za odpowiedź - bardzo mi pomogła Pozdrawiam Tomek
  13. tomerd

    Jaki olej wlewać do silników TDI

    Cześć wszystkim Mam pytanie takiej oto treści. Ostatnio w moim pasku (B5 2003 po FL, automat 1.9 TDI 130 koni), miałem wlewany olej: http://www.upromex.pl/_pd,pl/113,1270/MOBIL_SYST_S_SPECIAL_V_5L_5W-30__VW505.01.html Ponieważ zbliża się termin wymiany chciałbym przejść na Long Life i następujący olej: http://www.upromex.pl/_pd,pl/113,903/MOBIL_1_ESP_Formula_5W30_4L.html lub oryginalny VW z serwisu (nie mam linku niestety) ale LongLife... Pytanie czy taka zmiana niesie za sobą jakieś ryzyko i czy przy wymianie oleju mogę przejść na LL? Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam Tomek
  14. tomerd

    Bezpłatne doładowanie konta Orange !!

    Kolego z Facebook'a na portalu Orange są podawane
  15. Dzięki kolego - więc w wolnej chwili zabieram się do roboty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności